Kammizez Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 På Gold's Gym. Fordi han var der når jeg var der og jeg ville hilse på Sly. Hva tror du? Hva jeg tror? Jeg tror det er ganske uvanlig og bare plutselig møte på Sylvester Stallone, så jeg lurte derfor på omstendighetene rundt det. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Jeg lurer på om du måtte på legevakta etter å ha shaka hands med Sly? Med de nevene knekker han vel alle beina i hånda til en vanlig dødelig.. Lenke til kommentar
Winston Wolf Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Hva jeg tror? Jeg tror det er ganske uvanlig og bare plutselig møte på Sylvester Stallone, så jeg lurte derfor på omstendighetene rundt det. Ja, det er jo ganske uvanlig. Men Gold's Gym er et verdenskjent treningssenter og der ser man ganske ofte kjendiser (i den forstand, folk som liker å trene) som trener, og tilfeldigvis var Sly der når jeg tok turen innom Venice Beach. Bytex: Ja, jo. Fast håndtrykk hadde han, men han ser ganske gammel ut uten sminke altså. Muskler har han likevel da. Også snakker han helt for jævlig Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Når det er sagt, så var vel ikke kroppen til Sly langt unna perfekt på 80-tallet heller: Ikke overbuffa sånn som Arnold. Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Må bare ha denne i mine innlegg. Legger ved et bilde for å ikke gå helt opp topic. 2 Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Hadde vært kult å vist hvordan dop arnold og sly har gått på i alle år. Ikke at jeg har tengt å bynne med d. Hadde dog vært kult å bola når jeg nerma meg 60 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Sikkert samme typen bol som alle andre kroppsbyggere brukte på 80-tallet. Det var ingen info om hvor skadelig for helsa steroider var på den tiden, så alle bare brukte det. Seneffektene har de jo fått senere, alle som en. Det er jo ikke typen bol som er viktig, bolinga gjør bare at de kan trene oftere uten å utmatte musklene, så de blir større mye fortere enn normalt. Må jo trene uansett. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Nå har ikke jeg peiling på stoffet, men regner med det er stor forskjell på stoff. Sly har vell gått på dop i uttallige år, så tviler det er samme shitn man finner på hjørnet. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Hadde vært kult å vist hvordan dop arnold og sly har gått på i alle år. Ikke at jeg har tengt å bynne med d. Hadde dog vært kult å bola når jeg nerma meg 60 Han har nok dopet seg litt på 80-tallet, men nå i det siste har han brukt veksthormoner for å komme i form igjen, dette er faktisk lovlig i noen deler av USA og blir gitt av leger. Dop, i form av steroider, er teoretisk ikke skadelig i seg selv. Men de fleste tar det selv og kjøper fra hjemme-labber, dette gjør at dosene lett kan blir for store og produktet ikke er helt rent eller inneholder den mengden det er oppgitt å gjøre. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Puppene er kanskje én størrelse for stor men synes de passer egentlig fint til resten av kroppen. Nice ass og vakkert ansikt. Tror dama heter Michelle Baker. 2 Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Puppene er kanskje én størrelse for stor men synes de passer egentlig fint til resten av kroppen. Nice ass og vakkert ansikt. Tror dama heter Michelle Baker. Heeei, jeg vil også ha sånt vann som ikke bare faller rett nedover! Hvor får man tak i det? Photoshop sa du? Den shopen har jeg ikke hørt om før! 2 Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Jeg lo. Me fra spøk til revolver. Léon, jeg syns ikke det er så fint når puppene ser ut som om de ble kastet på, omtrent. Dessuten er rumpa nesten flat på bilde nr 4. 1 Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Greit, såg visst ikke så nøye på rompa hennes. Men synes uansett hu var fin å se på ;p Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Tsk, gutter, da. Hvis dere skal finne frem til den perfekte kroppen (som denne tråden handler om) må dere nok ta mer enn to øyekast. Ikke noe negativt ved det, akkurat? Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Den kroppen var jammen ikke langt ifra perfekt. Jeg har nå fortsatt til gode å se en perfekt kropp. Though, jeg likte ikke annsiktet hennes. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 *Tar den obligatoriske jeg er ikke homo før jeg begynner å skrive dette* Jeg så kroppen jeg vil ha når jeg blir eldre i dag. En fyr som hadde ganske lik fysikk som Jason Statham, litt kraftigere og litt mindre deffinert. Fyren var 30-40 år gammel. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 *Tar den obligatoriske jeg er ikke homo før jeg begynner å skrive dette* Jeg så kroppen jeg vil ha når jeg blir eldre i dag. En fyr som hadde ganske lik fysikk som Jason Statham, litt kraftigere og litt mindre deffinert. Fyren var 30-40 år gammel. Pics or it didn't happen! Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Rimelig upopulært å ta bilder i dusjen i svømmehallen, hadde dessverre ikke kamera brillene med meg :/ Lenke til kommentar
Battone Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Er grunn nok til å få grisebank.. Hadde vurdert det selv om noen tok bilde av meg i dusjen i svømmehallen. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 (endret) Er grunn nok til å få grisebank.. Hadde vurdert det selv om noen tok bilde av meg i dusjen i svømmehallen. Strike a pose! Endret 20. februar 2011 av Alt-Ctrl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå