KoKo_ Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Mindre prat, mer bilder! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Hvorfor, hva med å diskutere kriteriene for å kalle noe for perfekt? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Hvem og hvor er bildet? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=922946&view=findpost&p=14803285 Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 (endret) Er et bilde på s. 348 også Endret 2. februar 2011 av cricket Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Jeg var helt sikker på at det dreide seg om bildet av Cricket i bikini, jeg. Lenke til kommentar
Winston Wolf Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Oldboy, jeg ser på deg som en slags Zevs etter utallige bilder. Aldri finn på å legge ut bilder av deg selv her inne. 2 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Hun er under gjennomsnittet for denne tråden, men over gjennomsnittet generelt i samfunnet.. Enkelt og greit. Det norske samfunnet sier du? Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Foreslår vi dropper dette før det glir ut Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Syns hun siste der så ekkel ut. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Jeg ser bedre ut;) Jeg så bildet ditt og kan vel enkelt avkrefte at det du påstår her ikke er i nærheten av sannheten. Om noe så du under gjennomsnittet bra ut. Den første setningen og den andre setningen motsier hverandre. Nei? Kan du ikke lese? Jeg avkrefter påstanden din om å se så bra ut, ved å si at det ikke er i nærheten av sant. Deretter sier jeg at du ser under gjennomsnittet bra ut. Men hver sin smak. Ønsker du komplimenter er nok et forum stappet av kåte nerder rette sted å gå. Lenke til kommentar
Narsissisten Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Tar gjerne et par år med idrett og så kanskje litt over et år med styrke og fitnesstrening for å få en nærliggende "perfekt" kropp, gjetter jeg. Med mindre du konser mye hardere, med instruktør og greier sånn som noen filmstjerner. Men faen det er verdt det! Hvorfor skal du drive så mye med idrett først? Det er et sinnsykt bra grunnlag. Både på disiplin, kosthold, kropp og kunnskap. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Mindre sutring og klaging, flere bilder. 1 Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 (endret) Eller mer diskusjon rundt bildene som allerede er lagt ut. Det her er faktisk ikke noen babetråd med hjernedøde poster. En veldig flott mage (for meg er den perfekt)! Rumpa ser også ganske veltrent ut etter det man kan se. Endret 3. februar 2011 av Zerda Lenke til kommentar
cppdude Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 2 Kvinner med perfekt kropp IMO Tahiti Cora Suelyn Medeiros 3 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Det er et sinnsykt bra grunnlag. Både på disiplin, kosthold, kropp og kunnskap. Det kan godt være, men det er jo absolutt ikke en nødvendighet for å få en fin kropp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå