Narsissisten Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Hvordan søkte du i hele tråden? Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Hvordan søkte du i hele tråden? Når du er inne i tråden står det "i tråden" med lys grå skrift i søkeruten til venstre. Søker du da, så søker du bare i tråden (hvis der står "forum" kan du trykke på teksten og få opp alternativer- Lenke til kommentar
AVF Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Var en mye bedre kropp det! Fint at man ser litt trent ut. Lenke til kommentar
Narsissisten Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Jeez, den fortjener du å være stolt av cricket. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Ja STOR forskjell på å være tynn og trent Lenke til kommentar
Narsissisten Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Jeg gjetter det ligger over et år med trening eller flere år med idrett bak, though. Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 (endret) Etter et søk i tråden, så ser jeg at Cricket har penere kropp ja. NESTEN som at jeg kan se hun har tilnærmet normal-perfekt kropp. Trener mye? Skills med Skriveleif Var en mye bedre kropp det! Fint at man ser litt trent ut. Takk til dere begge to! Er jo alltid gøy med positive tilbakemeldinger Jeg trener ikke veldig mye nå lenger, men har en rimelig fysisk jobb for tida, og har trent mye siden jeg var barn. Jeez, den fortjener du å være stolt av cricket. Takk til deg også, med mindre du mente det ironisk (jeg forbinder "Jeez" med et litt sånn oppgitt "himle med øynene"-uttrykk, men vet ikke om det var det du mente). EDIT: og etter å ha sett siste innlegget nå sier jeg takk på ordentlig:) Endret 2. februar 2011 av cricket Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 ah jeez nå bynner jeg å savne tiden med fitness trening Lenke til kommentar
Narsissisten Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Neida, du hadde en veldig pen kropp. Jeg vet hvor vanskelig det er å få "filmstjerne" musklene, så jeg er oppriktig imponert. Bra for deg! Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Ja er jo omtrent fulltidsjobb for å få kropp som PIT osv (uten doping). Lenke til kommentar
Narsissisten Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Tar gjerne et par år med idrett og så kanskje litt over et år med styrke og fitnesstrening for å få en nærliggende "perfekt" kropp, gjetter jeg. Med mindre du konser mye hardere, med instruktør og greier sånn som noen filmstjerner. Men faen det er verdt det! Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Ikke minst så bruker man like mye tid på å "vedlikeholde" kroppen perfekt som det tar å komme dit. Lenke til kommentar
Grøgger Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Hvorfor er jeg den eneste med god smak her? Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Tar gjerne et par år med idrett og så kanskje litt over et år med styrke og fitnesstrening for å få en nærliggende "perfekt" kropp, gjetter jeg. Med mindre du konser mye hardere, med instruktør og greier sånn som noen filmstjerner. Men faen det er verdt det! Hvorfor skal du drive så mye med idrett først? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Jeg ser bedre ut;) Jeg så bildet ditt og kan vel enkelt avkrefte at det du påstår her ikke er i nærheten av sannheten. Om noe så du under gjennomsnittet bra ut. 1 Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Jeg ser bedre ut;) Jeg så bildet ditt og kan vel enkelt avkrefte at det du påstår her ikke er i nærheten av sannheten. Om noe så du under gjennomsnittet bra ut. Den første setningen og den andre setningen motsier hverandre. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Jeg er uenig med Nyhus. 2 Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Jeg er uenig med Nyhus. Uenig i hvilket av utsagnene? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Du ser definitivt over gjennomsnittet bra ut i mine øyne. (forøvrig er Nyhus sitt utsagn ikke nødvendigvis en motsigelse, akkurat det er definert av trykk) Lenke til kommentar
Battone Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Hun er under gjennomsnittet for denne tråden, men over gjennomsnittet generelt i samfunnet.. Enkelt og greit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå