MrLuni Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Meeeeen så mye arbeid gidder jeg ikke Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Han har rimelig fin kropp, ja. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Ja foresten.. Så The Punisher tidligere idag, Frank Castle va konge trent da. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Veldig gjennomsnitt syns jeg 1 Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Syns ikke at henne er noe veldig spesiell, men jeg kan innrømme at ansiktet er vakkert! Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Syns ikke at hun er noe veldig spesiell, men jeg kan innrømme at ansiktet er vakkert! Hun ser ut som ei plastdokke i trynet. Fryktelig uappetittlige lepper. Og kroppen: Neh, hun ser ut som den typen som er slank fordi hun ikke spiser, i stedet for å holde seg i form. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Er det en pre-boob job Jessica-Jane Clement fra The Real Hustle? Ser sånn ut. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Syns ikke at hun er noe veldig spesiell, men jeg kan innrømme at ansiktet er vakkert! Hun ser ut som ei plastdokke i trynet. Fryktelig uappetittlige lepper. Og kroppen: Neh, hun ser ut som den typen som er slank fordi hun ikke spiser, i stedet for å holde seg i form. Hvorfor tenker du det? Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 <br />Når du nevner menn, så kunne jeg tengt meg å hatt kroppen til Ryan Renolds (eller hvordan det skrivest)<br /> second that 1 Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 (endret) Fordi der ikke/knapt er antydning til muskulatur. Folk som beveger seg jevnlig og er så tynne har i alle fall litt synlige konturer (selv jenter). Evt har hun høy forbrenning og spiser mye, men resultatet blir det samme. Og ja, jeg liker best jenter som ser ut som de tåler å gjøre noe fysisk. EDIT: @Zerda Endret 1. februar 2011 av cricket Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Syns ikke at hun er noe veldig spesiell, men jeg kan innrømme at ansiktet er vakkert! Hun ser ut som ei plastdokke i trynet. Fryktelig uappetittlige lepper. Og kroppen: Neh, hun ser ut som den typen som er slank fordi hun ikke spiser, i stedet for å holde seg i form. Jealous I see. 2 Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Syns ikke at hun er noe veldig spesiell, men jeg kan innrømme at ansiktet er vakkert! Hun ser ut som ei plastdokke i trynet. Fryktelig uappetittlige lepper. Og kroppen: Neh, hun ser ut som den typen som er slank fordi hun ikke spiser, i stedet for å holde seg i form. Jealous I see. Jeg ser bedre ut;) Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Syns ikke at hun er noe veldig spesiell, men jeg kan innrømme at ansiktet er vakkert! Hun ser ut som ei plastdokke i trynet. Fryktelig uappetittlige lepper. Og kroppen: Neh, hun ser ut som den typen som er slank fordi hun ikke spiser, i stedet for å holde seg i form. Jealous I see. Jeg ser bedre ut;) Pics? 1 Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Du har et poeng når det gjelder muskler. Men jeg vet ikke om jeg er enig i at det er fordi hun ikke spiser, altså. Jeg spiser ikke akkurat mye jeg heller, og jeg vil tørre å påstå at jeg er en god del mer fit. Kanskje hun ikke trener. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 <br />Når du nevner menn, så kunne jeg tengt meg å hatt kroppen til Ryan Renolds (eller hvordan det skrivest)<br /> second that Sorry, men ingenting som slår Brad Pitt i Troy. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 hmmm ja du sier faktisk noe der ja. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Syns Ryan Reynolds har bedre kropp, akkurat der ser Brad Pitt bare oppblåst ut. Men overall er Brad Pitt kjekkast. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Syns Ryan Reynolds har bedre kropp, akkurat der ser Brad Pitt bare oppblåst ut. Men overall er Brad Pitt kjekkast. Husk nå på at bildene av Reynolds er fra en photoshoot, og vi aner vel egentlig hvor mye som har blitt fikset på. Pitt's bilder er tatt rett fra filmen/settet. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Jammen han ser fortsatt ikkje like oppblåst ut som Pitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå