MrLuni Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Hun har former, men det beste med hun er det ansiktet. For en eller anna grund så er hun bare råseksy og søt på en gang Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Jeg skjønner ikke hva greia med Jessica Alba er ? For all del, hun er pen, men ikke noen jeg hadde kasta sånn fryktelig lange blikk etter på gata. Finnes haugevis av penere kvinnfolk. Hvis Jessica Alba hadde spasert rett forbi deg, tror jeg du hadde snudd hodet og tatt en god kikk. Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Jeg skjønner ikke hva greia med Jessica Alba er ? For all del, hun er pen, men ikke noen jeg hadde kasta sånn fryktelig lange blikk etter på gata. Finnes haugevis av penere kvinnfolk. Må si meg enig her... Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Jeg skjønner ikke hva greia med Jessica Alba er ? For all del, hun er pen, men ikke noen jeg hadde kasta sånn fryktelig lange blikk etter på gata. Finnes haugevis av penere kvinnfolk. Må si meg enig her... som hvem da? plx gief pixors of teh ladyz Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Ta en titt på side 37 i denne tråden, der har jeg et... Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Men jeg synes kvinner på 60-tallet også var pene jeg Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 De var nydelige de og, men litt for mye bush der nede som regel. Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Hvis Jessica Alba hadde spasert rett forbi deg, tror jeg du hadde snudd hodet og tatt en god kikk. Men man tar jo en kikk uansett så lenge det er et fint kvinnfolk som passerer. Jessica Alba er som nevnt skikkelig søt og utrolig sexy på en gang. Kanskje det er det som gjør at mange faller for henne, hun er liksom litt... tja untouchable. Veldig vanskelig å forklare, man føler seg litt slem når man tenker naughty tanker om henne (hvertfall jeg). Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 mortania er søt hun, finnes et lite bilde av henne i Den store kroppstrådenHer er hva jeg synes en fin(perfekt finnes ikke...) kropp er: hun er temmelig nais ja, men alba har nokk bedre face:P MEN smak og behag Lenke til kommentar
Maren-mor Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 (endret) Men jeg synes kvinner på 60-tallet også var pene jeg flere av dem som så bra ut ja Naturlig og pene kvinnekropper Endret 14. juli 2008 av Loveboat Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Når det gjelder smak i jenter og gutter er det min oppfatning at idag er det for gutter: Litt muskler (ikke boletype), pene øyne, litt maskulint ansikt osv. For jenter er det idag gått mer og mer over på former (eks. mira craig jessica alba). Det er litt vanskelig å forklare, men håper dere skjønner. PS: Minner bare på at denne tråden handler om den perfekte kropp, så å prate om personlighet her er ikke helt rett, selv om det har veø så mye å si som kroppen for de fleste. Man kan ikke bruke ordet norme når det kommer til smak. Jo, i dette tilfelle kan man det. Jeg tar utgangspunkt i at normalhet er noe flerparten er enig om. Å nekte på at de fleste gutter foretrekker jenter som for.eks Jessica alba og flerparten av jentene foretrekker gutter som for.eks Brad Pitt er feil, det vet du godt. Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Alba er en kvinne jeg har lyst til å elske, og å ha et forhold til, ikke bare knulle dritten ut av slik som f. eks. Angelina Jolie. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 (endret) Når det gjelder smak i jenter og gutter er det min oppfatning at idag er det for gutter: Litt muskler (ikke boletype), pene øyne, litt maskulint ansikt osv. For jenter er det idag gått mer og mer over på former (eks. mira craig jessica alba). Det er litt vanskelig å forklare, men håper dere skjønner. PS: Minner bare på at denne tråden handler om den perfekte kropp, så å prate om personlighet her er ikke helt rett, selv om det har veø så mye å si som kroppen for de fleste. Man kan ikke bruke ordet norme når det kommer til smak. Jo, i dette tilfelle kan man det. Jeg tar utgangspunkt i at normalhet er noe flerparten er enig om. Å nekte på at de fleste gutter foretrekker jenter som for.eks Jessica alba og flerparten av jentene foretrekker gutter som for.eks Brad Pitt er feil, det vet du godt. Enig. Endret 14. juli 2008 av The Game Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Jo, i dette tilfelle kan man det. Jeg tar utgangspunkt i at normalhet er noe flerparten er enig om. Hvilket statistisk grunnlag har du for dette? Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Ifølge den tankegangen Rasch så er det dermed slik at om 51% av befolkningen mener at f.eks incest er helt okey, er det altså normalt? Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Logikken min sier at de fleste modellene i dag er alt for tynne. Men jeg kunne likevel gitt veldig mye for å faktisk se slik ut. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Fashion modeller er styggtynne. Kvinner normalt sett skal ha atletiske kropper, med muskler og former. Ikke tynne jenter med bein som stikker ut over alt og ingen rompe eller pupper. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 (endret) Ifølge den tankegangen Rasch så er det dermed slik at om 51% av befolkningen mener at f.eks incest er helt okey, er det altså normalt? Haha, herregud den der var dagens! PS: Idag er det mer og mer fokus på modeller som ikke er så tynne virker det som. Det lkan selvfølgelig ikke sies om alle da. Endret 14. juli 2008 av Rasch Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Jeg så på TV i dag og så dukket et av livets store spørsmål opp. Hvorfor er alle jentene i "Top Model" så lite atraktive. De kunne vel funnet noen jenter som vaktisk var fine. Det eneste som gikk igjen var at jentene var høye og tynne. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Top model er jo et skrekkeksempel. Jeg tenker på de fleste modeller til for eksempel cubus, hennes og mauritz osv. De er jo tynne, men på en sunn måte. Superkul.no har de peneste modellene! Uansett, supermodellene er ikke så pene men de har et ganske nøytralt ansikt som gjør at de kan sminkes på de fleste måter. Tror det er derfor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå