erlendo89 Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Georgia Jones sw33t Men for å være litt kritisk, så kunne hunn hatt en smule større tits (naturlig, ikke plast) og litt mer fit mage. Meeeeen hadde ikke klaga så hardt om hun hadde banka på døra mi:D Syns hun er bra sånn jeg 5 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Georgia er en av mine største svakheter på nett. Hver gang jeg ser henne blir jeg nødt til å finne mer. Fantastisk dame. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Fant henne sammens med Lela Star. Syns Lela har bedre kropp faktisk. Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Hu er jo bare plastikk Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 nei æsj ass. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 whaaaat? Det der ser jo ikke ut som hun selv en gang da! Ta bilde va bare stykt! Dere veit hvordan video jeg mener om hun Lenke til kommentar
Jonzki Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Hu er jo bare plastikk Plastisk? 1 Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 der va et bedre bilde av hun ja. Ikke godt å si om puppene der er fyllt, men uansett så er dem pene. Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 (endret) Min favoritt, liker halvmørke damer med blå øyner. Feite damer, ja fungerer bra som erstatning for vannseng. Nå kommer denne quoten fra første side, men akk. Hva heter denne dama (Blåbær)? EDIT: Kan jo like så greit slenge opp et bilde av en helt ok kropp (Bilde nr. 1 har jeg tatt selv på nudist-strand (Er det no regler på dette her? :S ) Nr. 2 var på en nattklubb. Legg godt merke til kjæresten som står å ser fint på oss på høyre side. Kanskje litt sinna etter vi prøvde å ta upskirt-bilder av hu hahhah Endret 24. desember 2010 av Ch : ) 4 Lenke til kommentar
Burritosen Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Min favoritt, liker halvmørke damer med blå øyner. Feite damer, ja fungerer bra som erstatning for vannseng. Nå kommer denne quoten fra første side, men akk. Hva heter denne dama (Blåbær)? EDIT: Kan jo like så greit slenge opp et bilde av en helt ok kropp (Bilde nr. 1 har jeg tatt selv på nudist-strand (Er det no regler på dette her? :S ) Nr. 2 var på en nattklubb. Legg godt merke til kjæresten som står å ser fint på oss på høyre side. Kanskje litt sinna etter vi prøvde å ta upskirt-bilder av hu hahhah Adriana Lima 1 Lenke til kommentar
ToYBoi Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Synes stort sett damene i FHM er perfekte. Ikke for tynne, ikke for feite. Kjøtt på de riktige stedene, og formfulle. Fant ei sykt digg dame i FHM kalenderen 2011, men har ikke no navn Lenke til kommentar
ToYBoi Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 (endret) Mener den er ganske perfekt, muligens litt for mye av det gode men hadde ikke hatet meg selv om jeg hadde hatt en sånn kropp Endret 25. desember 2010 av ToYBoi 1 Lenke til kommentar
Winston Wolf Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Too much guido going on there, in my opinion. 3 Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 For mye muskler Lenke til kommentar
ToYBoi Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Kanskje... Litt av greia med sånne bilder er egentlig at de tar bilder fra vinkler som får kroppen deres til å se størst mulig ut + at de som oftest har en syk pump (blod i muskelen som blåser opp). Så jeg tror at til vanlig er kroppen hans rimelig perfekt. Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Er det INGEN som reagerer på at han ikke har brystvorter? 1 Lenke til kommentar
Burritosen Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Er det INGEN som reagerer på at han ikke har brystvorter? I did! Haha Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Er det INGEN som reagerer på at han ikke har brystvorter? Han har det, men som hos alle som trener overkroppsmusklene havner de helt i nedkant mot folden, og på dette bildet dermed i skyggen. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå