10theri Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Mye bra i denne tråden, og når jeg skal trekke frem 1 så må det bli ei som ble nevnt på side 3 her: Allison Stokke ! Jeg mener egentlig den "perfekte" kropp ikke eksisterer, fordi en kropp som er perfekt er en kropp som ALLE syns er perfekt. Og det er nærmest umulig med tanke på alle sine smak og behag. En annen ting er at ansiktet absolutt er en del av kroppen, er ikke ansiket pent så blir ofte helhetsintrykket av kroppen litt dårligere. Personlig mener jeg Allison Stokke er det noe av det nærmeste man kommer en perfekt kropp. 6 Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Lukter harde silikontits på lang avstand 1 Lenke til kommentar
Special P Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Ønsker meg en sånn "Allison Stokke" til jul... 1 Lenke til kommentar
korehoret Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Må si hu dama du la ut hadde litt lite kjøtt på kroppen dolly Kanke no for det jeg, men jeg liker dem litt mer fyldig Holder på å spy Lenke til kommentar
haakl Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Må si hu dama du la ut hadde litt lite kjøtt på kroppen dolly Kanke no for det jeg, men jeg liker dem litt mer fyldig *æsjbilde* Holder på å spy sjæl..... om noen liker det der vil jeg nesten gå så langt som å kalle det fettisj (selvom opplegget på bildet så litt fettisj ut..) Perfekt i mine øyne skal ikke være feit, men heller ikke anoreksia, skal ha symmetriske pupper som er halvstore, må ha litt hofter, men ikke så breie at det ser dumt ut. rumpa må være myk og spretten helst ikke stort mer enn 1.70 heller Lenke til kommentar
Deathbrick Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Må si hu dama du la ut hadde litt lite kjøtt på kroppen dolly Kanke no for det jeg, men jeg liker dem litt mer fyldig *æsjbilde* Holder på å spy sjæl..... om noen liker det der vil jeg nesten gå så langt som å kalle det fettisj (selvom opplegget på bildet så litt fettisj ut..) Perfekt i mine øyne skal ikke være feit, men heller ikke anoreksia, skal ha symmetriske pupper som er halvstore, må ha litt hofter, men ikke så breie at det ser dumt ut. rumpa må være myk og spretten helst ikke stort mer enn 1.70 heller Det varierer jo helt i fra person til person da, noen liker syltynne mens andre liker tykke eller midt i mellom. Det er vell på grensen til fettisj, men da kan du også kalle det fettisj av å like de type jentene som du beskriver. Selv liker jeg de som har litt mere fett på kroppen enn de som er tynne, men jeg ville ikke kalle det fettisj, jeg kaller det vær sin smak Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 (endret) 2 Wallpapers. Hun første der kunne fått lov å vært med meg hjem Har hun et nav? Endret 18. desember 2010 av Zepticon Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Sannsynligvis. Lenke til kommentar
BIM-Tech Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Hei Helt naken dame for de som ikke tåler nakenhet. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Hva ER det med høyhælte sko? Er jo mye sexyere uten. Synes det er direkte turn-off. 3 Lenke til kommentar
Ferendaz Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Hva ER det med høyhælte sko? Er jo mye sexyere uten. This 3 Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 (endret) Hva ER det med høyhælte sko? Er jo mye sexyere uten. Synes det er direkte turn-off. This Høyhælte sko er dødssexy! Beina blir jo "lengere", og lange bein er sexy:D Dog så snakker jeg om normale sko, ikke de helt overdrevene som pronoindustrien opererer med... Slike: Og dagens funfact er at høye hæler trener støttemusklene i lysken, så jenta blir "trangere" jo mer hun bruker slike sko. Endret 18. desember 2010 av Zepticon Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 På en annen side vil for mye bruk føre til ødelagte hæler om jeg ikke tar helt feil? On topic; mhhhh, Hilary Duff. Det er drømmedame det... 1 Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 (endret) litt motsatt OT, men hvordan klarer Bruce Willis og Demi Moore å lage dette... http://www.hollywoodgrind.com/rumer-willis-thinks-shes-famous/ Den ungen burde jo teoretiskt bli beinheit! Edit: gjelder forsåvidt begge dattrene ser jeg. Endret 19. desember 2010 av MrLuni Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 2 Wallpapers. Hun første der kunne fått lov å vært med meg hjem Har hun et nav? Georgia Jones Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Georgia Jones sw33t Men for å være litt kritisk, så kunne hunn hatt en smule større tits (naturlig, ikke plast) og litt mer fit mage. Meeeeen hadde ikke klaga så hardt om hun hadde banka på døra mi:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå