Gå til innhold

Perfekt kropp eller?

Pinup

Anbefalte innlegg

Mye bra i denne tråden, og når jeg skal trekke frem 1 så må det bli ei som ble nevnt på side 3 her:

Allison Stokke !

allison-handships.jpg

AllisonStokke4.jpg

68130_allison_stokke4_122_465lo.jpg

Jeg mener egentlig den "perfekte" kropp ikke eksisterer, fordi en kropp som er perfekt er en kropp som ALLE syns er perfekt. Og det er nærmest umulig med tanke på alle sine smak og behag.

En annen ting er at ansiktet absolutt er en del av kroppen, er ikke ansiket pent så blir ofte helhetsintrykket av kroppen litt dårligere.

Personlig mener jeg Allison Stokke er det noe av det nærmeste man kommer en perfekt kropp.

838041ef2fbcebdb08472f6473f81180.jpg

• Liker 6
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Må si hu dama du la ut hadde litt lite kjøtt på kroppen dolly :p Kanke no for det jeg, men jeg liker dem litt mer fyldig

*æsjbilde*

Holder på å spy :cry:

sjæl..... om noen liker det der vil jeg nesten gå så langt som å kalle det fettisj (selvom opplegget på bildet så litt fettisj ut..)

Perfekt i mine øyne skal ikke være feit, men heller ikke anoreksia, skal ha symmetriske pupper som er halvstore, må ha litt hofter, men ikke så breie at det ser dumt ut. rumpa må være myk og spretten :) helst ikke stort mer enn 1.70 heller :)

Lenke til kommentar

Må si hu dama du la ut hadde litt lite kjøtt på kroppen dolly :p Kanke no for det jeg, men jeg liker dem litt mer fyldig

*æsjbilde*

Holder på å spy :cry:

sjæl..... om noen liker det der vil jeg nesten gå så langt som å kalle det fettisj (selvom opplegget på bildet så litt fettisj ut..)

Perfekt i mine øyne skal ikke være feit, men heller ikke anoreksia, skal ha symmetriske pupper som er halvstore, må ha litt hofter, men ikke så breie at det ser dumt ut. rumpa må være myk og spretten :) helst ikke stort mer enn 1.70 heller :)

Det varierer jo helt i fra person til person da, noen liker syltynne mens andre liker tykke eller midt i mellom. Det er vell på grensen til fettisj, men da kan du også kalle det fettisj av å like de type jentene som du beskriver. Selv liker jeg de som har litt mere fett på kroppen enn de som er tynne, men jeg ville ikke kalle det fettisj, jeg kaller det vær sin smak :)

Lenke til kommentar

Hva ER det med høyhælte sko? Er jo mye sexyere uten.

Synes det er direkte turn-off.

This

:no:

Høyhælte sko er dødssexy! :D

Beina blir jo "lengere", og lange bein er sexy:D

Dog så snakker jeg om normale sko, ikke de helt overdrevene som pronoindustrien opererer med...

Slike:

Sexy-Platform-Pumps.jpg

Og dagens funfact er at høye hæler trener støttemusklene i lysken, så jenta blir "trangere" jo mer hun bruker slike sko. :ph34r:

Endret av Zepticon
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...