Gå til innhold

Perfekt kropp eller?

Pinup

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha, folk har klippet seg inn på signaturen min, det er bra. Hun er perfekt ja.

Trur du var på snowdog og postet et bilde :p Bra du linka meg hit :)

Syntes det er morsomt at så mange kritiserer vakre damer og sier de har for store og små pupper, for tynn i forhold til hoftene og nakken er for liten og ja, you name it, når kanskje 50% er eliterunkere og egentlig ikke har en sjangs på disse "stygge" damene :p Må jo le litt

Men er enig med MrLuni ang. spartacus dama :)

også ei fin ei (i samme tråd

Når tråden heter "Perfekt kropp eller?" Så må man kunne kritisere så mye man vil. Man må ikke være pen selv for å kunne dømme utseendet til andre. De aller aller fleste personene her er langt over gjennomsnittet pene, men ingen er perfekte ;)

Men da må jeg kunne gi kritikk til de som kritiserer vakre kvinner :) ?

Lenke til kommentar

Kan noen forklare meg hvorfor de finner lave kvinner så attraktive? Personlig går jeg heller for en høy jente hvis jeg hadde hatt valget. (Høyde betyr egentlig veldig lite når det kommer til valg av partner.) Tror mitt ideal kanskje ligger rundt 175 - 180.

Ja, du sa det der, høyde har aldri slått meg inn noen gang. Ser heller etter om jenta er søt, og har indre skjønnhet ved valg av partner.

Endret av Mushroom man
Lenke til kommentar

Kan noen forklare meg hvorfor de finner lave kvinner så attraktive? Personlig går jeg heller for en høy jente hvis jeg hadde hatt valget. (Høyde betyr egentlig veldig lite når det kommer til valg av partner.) Tror mitt ideal kanskje ligger rundt 175 - 180.

Ja, du sa det der, høyde har aldri slått meg inn noen gang. Ser heller etter om jenta er søt, og har indre skjønnhet ved valg av partner.

Det er ikke avgjørende nei, men man har vell preferanser. Selv foretrekker jeg jenter på rundt 170, da er de litt lavere enn meg i hæler:D

Lenke til kommentar

Bare vent, når dere blir eldre og har en partner på 155cm, så kommer dere til å få kink i ryggen hver gang dere vil kysse henne^^

Lange ben og flott overkropp resulterer jo somregel i litt lengde. Liker ikke å føle at jeg går rundt med en dverg på siden av meg (satt på spissen såklart). Av praktiske årsaker, syns jeg også det er lettere å ha sex med en høy enn en lav kvinne.

EDIT: La inn benevnelse.

Endret av Nafanua
Lenke til kommentar

Lurer på hvordan det er å ha en stor parter, ikke fedme messig, men høyde. Sånn 190cm. Hvor finner man sånne damer? :)

En gjevn-høy parter er jo mest ideel for meg, men ikke noe kriterie for å være vakker.

Endret av Erav
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...