Blåbær Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Haha, folk har klippet seg inn på signaturen min, det er bra. Hun er perfekt ja. Lenke til kommentar
Lindoniel Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Syns jenter som Olivia Wilde blir for tynne... Ser ut som 14 årige jenter, og det finner jeg lite attraktivt. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Ja syns Olivia blir for beinete Lenke til kommentar
Erav Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Haha, folk har klippet seg inn på signaturen min, det er bra. Hun er perfekt ja. Trur du var på snowdog og postet et bilde Bra du linka meg hit Syntes det er morsomt at så mange kritiserer vakre damer og sier de har for store og små pupper, for tynn i forhold til hoftene og nakken er for liten og ja, you name it, når kanskje 50% er eliterunkere og egentlig ikke har en sjangs på disse "stygge" damene Må jo le litt Men er enig med MrLuni ang. spartacus dama også ei fin ei (i samme tråd Når tråden heter "Perfekt kropp eller?" Så må man kunne kritisere så mye man vil. Man må ikke være pen selv for å kunne dømme utseendet til andre. De aller aller fleste personene her er langt over gjennomsnittet pene, men ingen er perfekte Men da må jeg kunne gi kritikk til de som kritiserer vakre kvinner ? Lenke til kommentar
Ferendaz Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Haha, folk har klippet seg inn på signaturen min, det er bra. Hun er perfekt ja. Ja dæven, det kan du ta til banken! Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 (endret) Anri Sugihara fra Japan har i mine øyne den perfekt kroppen. Slank, store myke pupper, og under 160cm. Ekstremt hot video i spoileren. http://www.youtube.c...&has_verified=1 Endret 5. desember 2010 av Skurupu 1 Lenke til kommentar
Mushroom man Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 (endret) nice Endret 5. desember 2010 av Mushroom man Lenke til kommentar
Lindoniel Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Kan noen forklare meg hvorfor de finner lave kvinner så attraktive? Personlig går jeg heller for en høy jente hvis jeg hadde hatt valget. (Høyde betyr egentlig veldig lite når det kommer til valg av partner.) Tror mitt ideal kanskje ligger rundt 175 - 180. Lenke til kommentar
Mushroom man Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 (endret) Kan noen forklare meg hvorfor de finner lave kvinner så attraktive? Personlig går jeg heller for en høy jente hvis jeg hadde hatt valget. (Høyde betyr egentlig veldig lite når det kommer til valg av partner.) Tror mitt ideal kanskje ligger rundt 175 - 180. Ja, du sa det der, høyde har aldri slått meg inn noen gang. Ser heller etter om jenta er søt, og har indre skjønnhet ved valg av partner. Endret 5. desember 2010 av Mushroom man Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Kan noen forklare meg hvorfor de finner lave kvinner så attraktive? Personlig går jeg heller for en høy jente hvis jeg hadde hatt valget. (Høyde betyr egentlig veldig lite når det kommer til valg av partner.) Tror mitt ideal kanskje ligger rundt 175 - 180. Ja, du sa det der, høyde har aldri slått meg inn noen gang. Ser heller etter om jenta er søt, og har indre skjønnhet ved valg av partner. Det er ikke avgjørende nei, men man har vell preferanser. Selv foretrekker jeg jenter på rundt 170, da er de litt lavere enn meg i hæler:D Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Hmm. Kom til å tenke over at jeg liker bedre litt lavere jenter. Aner ikke hvorfor. Selv er jeg 189cm. Lenke til kommentar
Lindoniel Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 (endret) Bare vent, når dere blir eldre og har en partner på 155cm, så kommer dere til å få kink i ryggen hver gang dere vil kysse henne^^ Lange ben og flott overkropp resulterer jo somregel i litt lengde. Liker ikke å føle at jeg går rundt med en dverg på siden av meg (satt på spissen såklart). Av praktiske årsaker, syns jeg også det er lettere å ha sex med en høy enn en lav kvinne. EDIT: La inn benevnelse. Endret 5. desember 2010 av Nafanua Lenke til kommentar
ToYBoi Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Mye diggere med en jente man kan kaste rundt, og de blir jo 10 ganger søtere når de er små! 3 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Ei som er litt lågare enn meg er best, eventuelt like høg. Mykje lågare eller høgare er ikkje perfekt. Lenke til kommentar
Erav Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 (endret) Lurer på hvordan det er å ha en stor parter, ikke fedme messig, men høyde. Sånn 190cm. Hvor finner man sånne damer? En gjevn-høy parter er jo mest ideel for meg, men ikke noe kriterie for å være vakker. Endret 7. desember 2010 av Erav Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Mer praktisk å ha lavere partner. 2 Lenke til kommentar
Erav Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 (endret) Mer praktisk å ha lavere partner. topplokket skal være i vater for å få plass til halvliter'n også da eller? Endret 9. desember 2010 av Erav Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Helst, ja. Det hadde jo vært det beste. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 'nuff talkin, more pictures! Lenke til kommentar
Burritosen Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 (endret) 1mm fra perfekt! Wow! Enig! Hvis jeg må nevne menn også, noe sånt: http://media.photobucket.com/image/beach%20guy/terrazz/beach_guy.jpg Endret 10. desember 2010 av aj91 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå