Gå til innhold

Perfekt kropp eller?


Pinup

Anbefalte innlegg

Ja, ja. Hun var helt klart helt "ok" der. Men jeg har sett så mange tilsvarende rumper at jeg ikke lar meg imponere. Særlig siden min egen er minst like fin, om ikke finere. Vil tørre å påstå at Keyra som jeg postet i rumpetråden er en soleklar vinner når det gjelder rumper (hun er for tynn generelt, dog).

 

Hahaha, vi får se. Kanskje jeg går tilbake til den gamle avataren.

Endret av Zerda
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når det gjelder kroppen er det vanskelig å si, da det virker som om de fleste slike bilder er photoshoppet til helvete. Men på det første bildet ser hun direkte anoretisk ut. Jeg liker tynne (veldig tynne) jenter/damer, men det var noe helt merkelig med akkurat dette bildet. Overraskende at ingen andre har påpekt det. På skuldrene stikker beina ut, tilsvarende på brystet, håndleddene etc. Nå innrømmer jeg lett at jeg sikkert har postet jenter som er tilsvarende tynne, men som sagt, det er noe med akkurat det bildet der som gir meg en følelse av vemmelse.

Det er på grunn av måten biletet er tatt på og eventuelt etterbehandla. Om du liker tynne jenter vil dei mest sannsynleg sjå like tynne ut som Brianna på eit sånt bilete.

Lenke til kommentar

Det er blitt postet før, men dette er i mine øyne definisjonen av en perfekt kropp. Sett bort fra ansiktet. Er ikke så glad i asiater. Perfekt ville vært et annet ansikt, lysere hudtone, brunere hår og litt fregner. But that's just me.

 

post-160412-0-14475700-1289776558_thumb.jpg

 

Gutter ville vært noe type Janez Vermeiren med litt høyere fettprosent.

 

pic04.jpg

 

No homo

Endret av Coa
Lenke til kommentar

Zeph, Nicky som du liker så godt er en av de mest perfekte jeg vet om. Hun er vel tilsvarende tynn, men hun virker mye mer trent og har et helt annet preg. Dessuten er det et eller annet med Brianna som rett og slett bare er vemmelig.

 

Fin størrelse på puppene hennes, Coa.

 

Krangel, nei takk. Akkurat der går grensen min, haha.

Endret av Zerda
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Regner ikke det bare var meg som ble skremt da dem så bildet av Linni i FHM. Det var faktisk så ille at jeg måtte ta et steg tilbake. Og beklager om jeg er litt OT og skremmer vettet av folket, men klarer ikke å la være..

 

post-18400-0-79303100-1290512212_thumb.jpg

 

Er ikke ofte jeg bruker ordet freakshow, men det bladet der er akkurat det..

Endret av Battone
Lenke til kommentar

Minken er awesome! Men linni!? Den skjønte jeg ikke helt :p

Vet ikke helt om det var sarkasme, men i mine øyne så har hu for stor (altfor store) pupper og brukt for mye botox i leppene hennes og hun virker generelt sett helt blåst i skallen.. Meenn det siste har vel ikke noe med saken å gjøre.

 

At jeg ikke skjønte hva Linni gjør i tråden her

 

Og tror hun over her er en smule photoshoppet

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...