MrLuni Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 haha! Jeg mente at JEG som treningsmann, så er hun awesome, men som (jeg)mann , så var hun ikke så pen. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Du har en god powerade reklame der.... Jeg lurte mest på hva hun holdt på med på laptopen. Lenke til kommentar
krangel Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 (endret) Brianna Frost Endret 13. november 2010 av krangel.no 1 Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 PM meg med facebook name; ;p Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 helt normal skinny jente... Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 (endret) Njååaaahhh. Vil nå si hu var et hakk over hva jeg ville kalt en 'normal' jente. Endret 14. november 2010 av -Léon- Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 (endret) Brianna Frost. Endret 14. november 2010 av -Léon- 1 Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 (endret) Steinar? HAHAH hva FAEEEN mann du er gal ass Endret 14. november 2010 av Alastor Lenke til kommentar
krangel Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 (endret) Brianna er jævlig digg, men synes hun ser litt ut som en ape i ansiktet.. Endret 14. november 2010 av krangel.no 1 Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Jeg syns faktisk Brianna ser helt forferdelig ut. Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Jeg syns faktisk Brianna ser helt forferdelig ut. me2 Lenke til kommentar
MrL Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Jeg syns faktisk Brianna ser helt forferdelig ut. Hun er kanskje ikke den diggeste og mest perfekte dama i verden, men forferdelig? Hvordan kan du synes det? For all del tror jeg de fleste kan bare drømme om å få en såpass digg dame Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Hun ser ut som en kopp med rævsæd i trynet, men kroppen er ikke så verst. Spesielt det bildet jeg sa Å dæven til er temmelig godkjent. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Naaammmmm.. Der har du jente, pupper som er akkurat stor nok. =) Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 (endret) Hvorfor jeg syns hun ser forferdelig ut? Vel, for det første så ser hun ut som en ape fra et tropisk/subtropisk klima. For å være litt konstruktiv vil jeg da påpeke at det gjelder den særdeles rare, klumpete nesen, den rare formen på brynene og den veldig brede munnen med stor underleppe. Jeg syns dette gir henne et veldig maskulint (og apeaktig) preg. Når det gjelder kroppen er det vanskelig å si, da det virker som om de fleste slike bilder er photoshoppet til helvete. Men på det første bildet ser hun direkte anoretisk ut. Jeg liker tynne (veldig tynne) jenter/damer, men det var noe helt merkelig med akkurat dette bildet. Overraskende at ingen andre har påpekt det. På skuldrene stikker beina ut, tilsvarende på brystet, håndleddene etc. Nå innrømmer jeg lett at jeg sikkert har postet jenter som er tilsvarende tynne, men som sagt, det er noe med akkurat det bildet der som gir meg en følelse av vemmelse. På det andre bildet ser det ut som om hun ikke har hofter. Jeg personlig er fan av smal midje i kontrast mot brede hofter. Der ser hun ut som en pinne. Undetøyet var svært lite flatterende. Slikt gjør at selv de tynneste jenter får håndtak. Jeg liker undertøy som former seg mer etter kroppen. Gjerne blonder og slikt. På det siste bildet ser hun helt vanlig ut. Ingenting spesielt i det hele tatt. Takk for meg. Endret 14. november 2010 av Zerda Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Enig, satt og stusset over det første bildet selv. Alt av bein i skulderpartiet og oppover stikker jo ut. Jeg får vondt av og se på, ser bare for meg at dem knekker. Nesten som å se et øye blir kuttet opp. Lurer på hva din neste avatar blir. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Enig på samtlige punkt til Zerda. Likte sistet bilde som ble postet dog. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Etter å ha sett litt nærmere på bildene jeg postet så må jeg se meg enig med resten av folka. Vil heller ha hatt en bil av Iskall sin post ;P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå