Gå til innhold

Perfekt kropp eller?

Pinup

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva var rart med dem da? De ser ut som alle naturlig store pupper jeg har sett, når tyngdekraften har fått virke noen år...

Geir :)

er ikke noe pent uansett:) syntes ikke pupper som på en måte henger er pent. natulig med fett osv, men betyr ikke at man må like det:P

Det er jo det som er virkelige pupper. Er de store nok, vil de naturlig nok henge litt. Men så lenge de strutter samtidig (ikke hengende som hundeører) er det mye bedre enn "bolt-ons". Skal svaie litt ;)

robertamissoni_tKnMnx0BQdw_1242689333.jpg

Roberta Missoni

Lenke til kommentar

Hva var rart med dem da? De ser ut som alle naturlig store pupper jeg har sett, når tyngdekraften har fått virke noen år...

Geir :)

er ikke noe pent uansett:) syntes ikke pupper som på en måte henger er pent. natulig med fett osv, men betyr ikke at man må like det:P

Det er jo det som er virkelige pupper. Er de store nok, vil de naturlig nok henge litt. Men så lenge de strutter samtidig (ikke hengende som hundeører) er det mye bedre enn "bolt-ons". Skal svaie litt ;)

robertamissoni_tKnMnx0BQdw_1242689333.jpg

Roberta Missoni

nå snakker jeg om selv om ei kjerring er feit og fett er naturlig betyr ikke det at jeg må syntes det er pent..

dere kan forsvare de puppene så mye dere vil. de er ikke perfekte i mine øyne uansett hvor naturlig folk mener de er :)

Lenke til kommentar

Hvis det var ikke for de ekkle skammleppene som henger lenger ned enn pungen min, hadde jeg likt hu der...men jeg klarer ikke å styre vekk øynene lenge nok for å se kroppen. :ermm:

Fins ikke noe ekklere enn "roastbiff" kjønnslepper.

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar

dra til syden om sommeren så ser man masse slike damer. desverre får man se menn i g streng også :thumbdown:

Da kan jeg ikke fatte hva dere synes er perfekt. De bildene jeg posted er jo en kropp som er symmetrisk. Hva er det dere liker? Store pupper og liten kropp ? :tease:

BTW: Bilde Leon postet lenger oppe har lik kropp, som dere skrøydet slikt over.

Endret av Mary_5
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...