gamerman Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 hahaha folkens xD!! Forresten hun i midten er også hun nederst Hun med "rare" pupper som dere sier var knallfin. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Catherine Bell. Har sikkert vært et bilde av henne her før, men hun er verd en liten /bump =) Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Se der ja har vi ei men nermere perfekt kropp Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Hva var rart med dem da? De ser ut som alle naturlig store pupper jeg har sett, når tyngdekraften har fått virke noen år... Geir er ikke noe pent uansett:) syntes ikke pupper som på en måte henger er pent. natulig med fett osv, men betyr ikke at man må like det:P Smak og behag. Men rart er det ikke... Geir Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 *Bilde av Catherine Bell* Joda, grei unnskyldning for å se på repriser av JAG. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Hun ser rimlig strøken ut i JAG xD Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Hva var rart med dem da? De ser ut som alle naturlig store pupper jeg har sett, når tyngdekraften har fått virke noen år... Geir er ikke noe pent uansett:) syntes ikke pupper som på en måte henger er pent. natulig med fett osv, men betyr ikke at man må like det:P Det er jo det som er virkelige pupper. Er de store nok, vil de naturlig nok henge litt. Men så lenge de strutter samtidig (ikke hengende som hundeører) er det mye bedre enn "bolt-ons". Skal svaie litt Roberta Missoni Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Hva var rart med dem da? De ser ut som alle naturlig store pupper jeg har sett, når tyngdekraften har fått virke noen år... Geir er ikke noe pent uansett:) syntes ikke pupper som på en måte henger er pent. natulig med fett osv, men betyr ikke at man må like det:P Det er jo det som er virkelige pupper. Er de store nok, vil de naturlig nok henge litt. Men så lenge de strutter samtidig (ikke hengende som hundeører) er det mye bedre enn "bolt-ons". Skal svaie litt Roberta Missoni nå snakker jeg om selv om ei kjerring er feit og fett er naturlig betyr ikke det at jeg må syntes det er pent.. dere kan forsvare de puppene så mye dere vil. de er ikke perfekte i mine øyne uansett hvor naturlig folk mener de er Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 (endret) Hvis det var ikke for de ekkle skammleppene som henger lenger ned enn pungen min, hadde jeg likt hu der...men jeg klarer ikke å styre vekk øynene lenge nok for å se kroppen. Fins ikke noe ekklere enn "roastbiff" kjønnslepper. Endret 27. april 2010 av AvidGamer Lenke til kommentar
hernil Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Et innlegg som ikke hadde noe i tråden å gjøre og medfølgende svar er slettet. Tilbakemeldinger tas på PM Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Men nok puppe-prat. Må få bilder med litt rumper også. Må være såpass. Lenke til kommentar
MoonGirl Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 (endret) Finast! Endret 28. april 2010 av Mary_5 1 Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Aurvan si dame er bare rar. Mary_5 si dame.. litt for vanlig? Hadde glemt hun like fort som jeg så henne på gata Lenke til kommentar
MoonGirl Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 (endret) Aurvan si dame er bare rar. Mary_5 si dame.. litt for vanlig? Hadde glemt hun like fort som jeg så henne på gata Litt for vanlig? Jeg har gjammen meg aldri sett en dame med en slik kropp IRL Endret 28. april 2010 av Mary_5 Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Er ikke værre enn å gå på stranda på sommern det. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 dra til syden om sommeren så ser man masse slike damer. desverre får man se menn i g streng også Lenke til kommentar
MoonGirl Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 (endret) dra til syden om sommeren så ser man masse slike damer. desverre får man se menn i g streng også Da kan jeg ikke fatte hva dere synes er perfekt. De bildene jeg posted er jo en kropp som er symmetrisk. Hva er det dere liker? Store pupper og liten kropp ? BTW: Bilde Leon postet lenger oppe har lik kropp, som dere skrøydet slikt over. Endret 28. april 2010 av Mary_5 Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Alt ligger i detaljene, og like er de absolutt ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå