Estella! Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 (endret) For store pupper i forhold til kroppen. Sånt syntes jeg ikke er så veldig pent man får litt lyst å finne fram nåla og stikke hull på de Endret 18. april 2010 av Estella! Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Jeg vil da si at den var nærmere perfekt enn noe annet jeg har sett her inne. Puppen var ikke for store til kroppen. Natalin Avci, tyrkisk babe. Ho hadde noen bra bilder i FHM denne mnd. Vanskelig å finne noe ordentlig på nette dog. Ganske fine former. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Wow....klarer ikke finne ord som kan beskrive den lekkerheten.... Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 (endret) OH DAMN! Edit: Navnet hennes er Lisa Gleave. Endret 18. april 2010 av GSP<3 Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Bare jeg som syns dama på bilde til DeeCoo hadde sykt breie hofter? Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Tror det er litt på grunn av vinkelen, men ja ho har litt større hofter en gjennomsnitte her inne. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Det er fordi "baby got back!", men også sikker fordi vi er bombadert av tynne modeller overalt. Synes hu er lekker. Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Bare jeg som syns dama på bilde til DeeCoo hadde sykt breie hofter? tja vinkel men hun har store hofter. Uansett så var det digg! Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Er fortsatt fasinert over Jamie Lee Curtis fra 80'tallet Hun hadde en AWESOME kropp på den tiden! Lenke til kommentar
visningsnavn2 Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 (endret) Perfekt kropp for de som liker tynne damer som ser til venstre, har på blå shorts, hvit topp, og holder basketball på høyre side. Endret 23. april 2010 av Bruker_Wilhelm Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Ikke for tynn men jeg ville helst hatt hu med litt mer kjøtt på beina Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Facebook.com Brukernavn Passord **** ********** har nytt profilbilde: http://photos-b.ak.f...7_1768743_n.jpg Navn!?!?!?! :O Haha. Jeg gikk på ungdomskolen med henne. Har henne fortsatt som venn på facebook. Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Personlig liker jeg jenter med litt former. Så lenge de ikke er direkte overvektige, kan de ha så store rumper, hofter, pupper og lår de bare vil. Men liker også jenter som holder seg i form, men liker ikke undervektige jenter. Her er et par favoritter: Liker veldig godt den italienske look'en. Gina Carano Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 hun i mitten var lekker hun øverste hadde rare pupper hun nederste ser man ikke så mye av Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 hun i mitten var lekker hun øverste hadde rare pupper hun nederste ser man ikke så mye av Kunne ikke sagt det bedre selv Hun øverste hadde VELDIG rare pupper Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Hva var rart med dem da? De ser ut som alle naturlig store pupper jeg har sett, når tyngdekraften har fått virke noen år... Geir Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Hva var rart med dem da? De ser ut som alle naturlig store pupper jeg har sett, når tyngdekraften har fått virke noen år... Geir er ikke noe pent uansett:) syntes ikke pupper som på en måte henger er pent. natulig med fett osv, men betyr ikke at man må like det:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå