Gå til innhold

Perfekt kropp eller?


Pinup

Anbefalte innlegg

Vi har hatt en lengere diskusjon om Penis Trygve sin smak i guttekropper tidligere i denne tråden, i la den starte igjen.

Folk har hver sin smak, selv om PT sin ikke er helt etter normene, noe som igjen er helt greit.

Kan du forklare kva normen for smak er?

Når det gjelder smak i jenter og gutter er det min oppfatning at idag er det for gutter: Litt muskler (ikke boletype), pene øyne, litt maskulint ansikt osv.

 

For jenter er det idag gått mer og mer over på former (eks. mira craig jessica alba).

 

Det er litt vanskelig å forklare, men håper dere skjønner.

 

PS: Minner bare på at denne tråden handler om den perfekte kropp, så å prate om personlighet her er ikke helt rett, selv om det har veø så mye å si som kroppen for de fleste.

 

 

Her er et stk. sexy dame:

 

Se filmen hos Youtube

post-41364-1215981767_thumb.jpg

post-41364-1215981828_thumb.jpg

Endret av Rasch
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jessica Alba er så perfekt som det går ann å bli etter min mening.

 

Jeg kjenner jeg nesten begynner å grine i fortvilelse når jeg ser på bilder av henne.

 

Nå er jeg slem her men: Hadde hun vært prostituert, så hadde jeg gitt over en million kroner for henne.

 

Men ansiktet hennes har mye å si, det er derfor jeg føler meg litt slem når jeg sier det.

 

EDIT: Heldige fotograf! :dribble:

jessica-alba-wallpapers-3.jpg

 

 

 

jessica_alba-see-thru.jpg

 

Endret av Bolla29
Lenke til kommentar
Når det gjelder smak i jenter og gutter er det min oppfatning at idag er det for gutter: Litt muskler (ikke boletype), pene øyne, litt maskulint ansikt osv.

 

For jenter er det idag gått mer og mer over på former (eks. mira craig jessica alba).

 

Det er litt vanskelig å forklare, men håper dere skjønner.

 

PS: Minner bare på at denne tråden handler om den perfekte kropp, så å prate om personlighet her er ikke helt rett, selv om det har veø så mye å si som kroppen for de fleste.

Man kan ikke bruke ordet norme når det kommer til smak.

Lenke til kommentar
Sånne "hobby rockere" ser ut som gresshopper i mitt øye. Er overhode ikke fint med mannfolk som skal se ut som kvinner, og vise sine umannelige kropp med alt for små klær.

Hobbyrockere? De største rockerne ever har jo alltid vært syltynne? Sånn bortsett fra Elvis.

 

Hobbyrockere er den stilen som den karen på forrige side hadde, altfor tynn og alt for trange klær.

Lenke til kommentar
Sånne "hobby rockere" ser ut som gresshopper i mitt øye. Er overhode ikke fint med mannfolk som skal se ut som kvinner, og vise sine umannelige kropp med alt for små klær.

Hobbyrockere? De største rockerne ever har jo alltid vært syltynne? Sånn bortsett fra Elvis.

 

Hobbyrockere er den stilen som den karen på forrige side hadde, altfor tynn og alt for trange klær.

 

Robert Plant

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Robert_Plant02.jpg

 

Slash

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
slash.jpg

 

Jimmy Page

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Jimmy_Page-figure-l.jpg

 

Angus Young

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
ANGUS-YOUNG-JAIL-BREAK-96.jpg

 

Mick Jagger

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
mick_jagger.jpg

 

Axl Rose

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Axl%20Rose.jpg

 

Dette er bare noen få av de mennene som dere så fint kaller "jenter" og "pingler". Dette er menn som har mer sex på en dag enn dere ville ha fått på to liv. Dette er noen av historiens største sexobjekter, og det er ikke fordi de har en maskulin kropp.

Lenke til kommentar
LOL

 

Kan det tenkes at penger og status har noe å si eller? Dette handler om kropp, som jo i seg selv ikke er det viktigste her på jorda.

 

Hadde de ikke vært rockestjerner, hadde de sansynligvis daua som jomfruer, hvis de ikke tilta innom Penis Trygve da såklart.

Nei, fordi i bunn og grunn er og har rocken alltid vært en testosteronsfest, og alle rockestjerner oser maskulinitet, selv om de ikke ser maskuline ut i det hele tatt. Jeg skjønner godt at PT syns de gutta er attraktive, null problem med det.

Lenke til kommentar

Kva betydning har det at dei på bileta har trange bukser forresten? Det er kroppen, ikkje stilen me skal diskutere her.

 

Det nevnest stadig "normalen" og "norm" her. Med "normal", meines det fleirtalet? Noko som teoretisk sett kan være 51% av befolkningen? Med mindre det finnes ein statistisk undersøkelse på området er det vel ingen som kan påstå verken det eine eller det andre.

Lenke til kommentar
Kva betydning har det at dei på bileta har trange bukser forresten? Det er kroppen, ikkje stilen me skal diskutere her.

Jeg er klar over at innlegget mitt var litt på kanten av OT, men jeg ville bare presisere at Rasch's og The Game's flamewar mot det de kaller "jenter" og pingler", er helt på trynet.

Lenke til kommentar

Testosteronsfest? Haha, jeg ser ikke den gitt. Tror du oppriktig at de gutta dere har presentert her, hadde hatt draget blant de dødlige dersom de ikke var kjendiser og personer med usannsynlig høy selvtillitt og denslags?

 

Du er ikke mer maskulin eller macho fordi du puler på groupies.

Lenke til kommentar
Testosteronsfest? Haha, jeg ser ikke den gitt. Tror du oppriktig at de gutta dere har presentert her, hadde hatt draget blant de dødlige dersom de ikke var kjendiser og personer med usannsynlig høy selvtillitt og denslags?

 

Du er ikke mer maskulin eller macho fordi du puler på groupies.

Har du noen gang sett et liveshow med disse gutta?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...