Ferchie Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 (endret) Vi har hatt en lengere diskusjon om Penis Trygve sin smak i guttekropper tidligere i denne tråden, i la den starte igjen.Folk har hver sin smak, selv om PT sin ikke er helt etter normene, noe som igjen er helt greit. Kan du forklare kva normen for smak er? Når det gjelder smak i jenter og gutter er det min oppfatning at idag er det for gutter: Litt muskler (ikke boletype), pene øyne, litt maskulint ansikt osv. For jenter er det idag gått mer og mer over på former (eks. mira craig jessica alba). Det er litt vanskelig å forklare, men håper dere skjønner. PS: Minner bare på at denne tråden handler om den perfekte kropp, så å prate om personlighet her er ikke helt rett, selv om det har veø så mye å si som kroppen for de fleste. Her er et stk. sexy dame: Se filmen hos Youtube Endret 13. juli 2008 av Rasch Lenke til kommentar
dadiadi Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Sant det, eg kjem ikkje på mange feite eller lubbne rockerer i farten. Turboneger (hank von helvete) Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 (endret) Jessica Alba er så perfekt som det går ann å bli etter min mening. Jeg kjenner jeg nesten begynner å grine i fortvilelse når jeg ser på bilder av henne. Nå er jeg slem her men: Hadde hun vært prostituert, så hadde jeg gitt over en million kroner for henne. Men ansiktet hennes har mye å si, det er derfor jeg føler meg litt slem når jeg sier det. EDIT: Heldige fotograf! Endret 14. juli 2008 av Bolla29 Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Når det gjelder smak i jenter og gutter er det min oppfatning at idag er det for gutter: Litt muskler (ikke boletype), pene øyne, litt maskulint ansikt osv. For jenter er det idag gått mer og mer over på former (eks. mira craig jessica alba). Det er litt vanskelig å forklare, men håper dere skjønner. PS: Minner bare på at denne tråden handler om den perfekte kropp, så å prate om personlighet her er ikke helt rett, selv om det har veø så mye å si som kroppen for de fleste. Man kan ikke bruke ordet norme når det kommer til smak. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 selv om PT sin ikke er helt etter normalen - klinger bedre imo Men det er uansett bare pirk, vi skjønner alle utmerket godt hva han mener. Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Sånne "hobby rockere" ser ut som gresshopper i mitt øye. Er overhode ikke fint med mannfolk som skal se ut som kvinner, og vise sine umannelige kropp med alt for små klær. Hobbyrockere? De største rockerne ever har jo alltid vært syltynne? Sånn bortsett fra Elvis. Hobbyrockere er den stilen som den karen på forrige side hadde, altfor tynn og alt for trange klær. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 (endret) Haha, vet du egentlig hvem han er? Men jeg er forsåvidt enig at jeg gjerne skulle sett han uten de klæra. Han er sikkert enda finere naken. Siden dere er så begeistra for smaken min skal dere få litt til. =D Endret 14. juli 2008 av Penis Trygve Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Sånne "hobby rockere" ser ut som gresshopper i mitt øye. Er overhode ikke fint med mannfolk som skal se ut som kvinner, og vise sine umannelige kropp med alt for små klær. Hobbyrockere? De største rockerne ever har jo alltid vært syltynne? Sånn bortsett fra Elvis. Hobbyrockere er den stilen som den karen på forrige side hadde, altfor tynn og alt for trange klær. Robert Plant Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Slash Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Jimmy Page Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Angus Young Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Mick Jagger Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Axl Rose Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Dette er bare noen få av de mennene som dere så fint kaller "jenter" og "pingler". Dette er menn som har mer sex på en dag enn dere ville ha fått på to liv. Dette er noen av historiens største sexobjekter, og det er ikke fordi de har en maskulin kropp. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 LOL Kan det tenkes at penger og status har noe å si eller? Dette handler om kropp, som jo i seg selv ikke er det viktigste her på jorda. Hadde de ikke vært rockestjerner, hadde de sansynligvis daua som jomfruer, hvis de ikke tilta innom Penis Trygve da såklart. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Ahahahaha! <3 For all del, gjør ikke meg noe å ha de alle for meg selv. =D Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Jeg skjønner ikke hva greia med Jessica Alba er ? For all del, hun er pen, men ikke noen jeg hadde kasta sånn fryktelig lange blikk etter på gata. Finnes haugevis av penere kvinnfolk. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 LOL Kan det tenkes at penger og status har noe å si eller? Dette handler om kropp, som jo i seg selv ikke er det viktigste her på jorda. Hadde de ikke vært rockestjerner, hadde de sansynligvis daua som jomfruer, hvis de ikke tilta innom Penis Trygve da såklart. Nei, fordi i bunn og grunn er og har rocken alltid vært en testosteronsfest, og alle rockestjerner oser maskulinitet, selv om de ikke ser maskuline ut i det hele tatt. Jeg skjønner godt at PT syns de gutta er attraktive, null problem med det. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Kva betydning har det at dei på bileta har trange bukser forresten? Det er kroppen, ikkje stilen me skal diskutere her. Det nevnest stadig "normalen" og "norm" her. Med "normal", meines det fleirtalet? Noko som teoretisk sett kan være 51% av befolkningen? Med mindre det finnes ein statistisk undersøkelse på området er det vel ingen som kan påstå verken det eine eller det andre. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Kva betydning har det at dei på bileta har trange bukser forresten? Det er kroppen, ikkje stilen me skal diskutere her. Jeg er klar over at innlegget mitt var litt på kanten av OT, men jeg ville bare presisere at Rasch's og The Game's flamewar mot det de kaller "jenter" og pingler", er helt på trynet. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Testosteronsfest? Haha, jeg ser ikke den gitt. Tror du oppriktig at de gutta dere har presentert her, hadde hatt draget blant de dødlige dersom de ikke var kjendiser og personer med usannsynlig høy selvtillitt og denslags? Du er ikke mer maskulin eller macho fordi du puler på groupies. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Testosteronsfest? Haha, jeg ser ikke den gitt. Tror du oppriktig at de gutta dere har presentert her, hadde hatt draget blant de dødlige dersom de ikke var kjendiser og personer med usannsynlig høy selvtillitt og denslags? Du er ikke mer maskulin eller macho fordi du puler på groupies. Har du noen gang sett et liveshow med disse gutta? Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Hva har det med saken å gjøre? Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 (endret) Hva har det med saken å gjøre? Det har alt med saken å gjøre. Lag meg demonstrere: Se filmen hos Youtube Se filmen hos Youtube Kan du helt ærlig ikke se den maskuline energien Freddie Mercury gir fra seg på scenen? Endret 14. juli 2008 av Frohman Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Freddy er ikkje den rette å demonstrere med, han er råbra berre han åpnar munnen. Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Jeg skjønner ikke hva greia med Jessica Alba er ? For all del, hun er pen, men ikke noen jeg hadde kasta sånn fryktelig lange blikk etter på gata. Finnes haugevis av penere kvinnfolk. For meg er det det at hun er det nærmeste man kommer fulkommen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå