Gå til innhold

Perfekt kropp eller?

Pinup

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da har noe grusomt skjedd innen fitness, det er hårfint fra bodybygging. :thumbdown:

helt enig...fitness forbinnder jeg med normal trening og litt mere markering av kroppen. det hun driver med er ikke mye fitness. hun ser ut som hun er mere muskler enn kropp(les kroppsbygging)

Endret av Estella!
Lenke til kommentar

Okay, hva diskutere vi etter da, du/dere har jo svaret ser det ut som. Og hva DU forbinder med fitness betyr ikke at DU har rett vettu. Og det hun driver med er ikke fitness? Hvordan kan du si det? Er det din mening eller har du snakket med henne?

Endret av LunaticFanatic
Lenke til kommentar

Okay, hva diskutere vi etter da, du/dere har jo svaret ser det ut som. Og hva DU forbinder med fitness betyr ikke at DU har rett vettu. Og det hun driver med er ikke fitness? Hvordan kan du si det? Er det din mening eller har du snakket med henne?

:roll: oj så hissig..

grise stygt var det uansett

Endret av Estella!
Lenke til kommentar

Er nok fett der selv om DU nok en gang er uenig med noen...

Huffda, noen som ikke fikk brystmelken idag og er gretten..... :roll:

Ang hu dama til Sir-Andy, må jeg si hu var flott. Myk og flott mage, hofter, men brystene var bitte litt for små, ikke mye, bare litt.

Ansiktet er ikke flott, alfor stor mellomrom mellom øynene. Men nå er det ikke det vi ser på.

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar

Krangling er fjernet fra tråden.

Alle har fint lov til å komme med sin mening her - og ikke minst IKKE bli angrepet for at de kommer med den. Det synes jeg rett og slett er barnslig.

Send meg en PM om det skulle være noe.

Estella: Jeg TRENGER å nå deg på PM. Aktiver PMsystemet mitt og ta kontakt, asap. Du vil ikke at jeg skal skrive her i tråden?

Endret av Alastor
Lenke til kommentar

Fingertuppene på en normal kropp når nesten ned til knærne, så de ser vel ganske normale ut.

Nesten ned til knærne? Jeg når bare halvveis på låret.

Me too.

Nå fikk jeg jo faktisk beskjed om at beina mine er en smule for lange i forhold til resten av kroppen. Men nesten ned til knærne? Wtf.

Dama Zeph postet var litt for kraftig (kraftig, ikke feit eller lubben) til hva jeg anser som perfekt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...