Sir Game Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Damn, fyren må ha like stor penis som en tiåring for å få på seg de buksene. Enten det, ellers så liker han smerte... Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 ^ Håhåh, der kom flamebait ja, gjør deg klar når hun leser innlegget ditt The Game. :!: Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 ^ Håhåh, der kom flamebait ja, gjør deg klar når hun leser innlegget ditt The Game. :!: Venta i grunn på det. The Game er ikke akkurat kjent for å være saklig. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Damn, fyren må ha like stor penis som en tiåring for å få på seg de buksene. Enten det, ellers så liker han smerte... Nå er vel tissemann såpass fleksibel at den ikke må stå rett ut og frem, kan fint legge den langs et eller annet sted. ....Ballene derimot o.0 Lenke til kommentar
Compsognathus Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Damn, fyren må ha like stor penis som en tiåring for å få på seg de buksene. Enten det, ellers så liker han smerte... Nå er vel tissemann såpass fleksibel at den ikke må stå rett ut og frem, kan fint legge den langs et eller annet sted. ....Ballene derimot o.0 Det forklarer utrykkene de har. Lenke til kommentar
dadiadi Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Jeg er bare 175 og synes det er ganske lite i forhold til mange jeg kjenner. Ser mer mandig ut å være høy og brei. Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Sånne "hobby rockere" ser ut som gresshopper i mitt øye. Er overhode ikke fint med mannfolk som skal se ut som kvinner, og vise sine umannelige kropp med alt for små klær. Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Kanskje pittelitt tynn, men nesten perfecto. Riktignok er det ansiktet som gjør dama Nei, hu er helt perfekt Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Damn, fyren må ha like stor penis som en tiåring for å få på seg de buksene. Enten det, ellers så liker han smerte... LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL EID!!!!! Veldig sant haha. Og jeg er enig med andre her, jeg hater denne stilen noe så jævlig. Går det an å kle seg så stygt. Yuck. Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Damn, fyren må ha like stor penis som en tiåring for å få på seg de buksene. Enten det, ellers så liker han smerte... LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL EID!!!!! Veldig sant haha. Og jeg er enig med andre her, jeg hater denne stilen noe så jævlig. Går det an å kle seg så stygt. Yuck. Hva er det som er så jævlig? Jeg liker bedre den stilen han på bildene til Trygve har enn tøffe tøffinger-stil som The Game viser frem. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Hvorfor orke å begynne å disse andre folks preferanser igjen? La det nå ligge. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 (endret) Vi har hatt en lengere diskusjon om Penis Trygve sin smak i guttekropper tidligere i denne tråden, i la den starte igjen. Folk har hver sin smak, selv om PT sin ikke er helt etter normene, noe som igjen er helt greit. PS: Rumpa til Alba på det bildet er !!!! Endret 13. juli 2008 av Rasch Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Vi har hatt en lengere diskusjon om Penis Trygve sin smak i guttekropper tidligere i denne tråden, i la den starte igjen.Folk har hver sin smak, selv om PT sin ikke er helt etter normene, noe som igjen er helt greit. Kan du forklare kva normen for smak er? Lenke til kommentar
Tirumtei Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Damn, fyren må ha like stor penis som en tiåring for å få på seg de buksene. Enten det, ellers så liker han smerte... Nå er vel tissemann såpass fleksibel at den ikke må stå rett ut og frem, kan fint legge den langs et eller annet sted. ....Ballene derimot o.0 Det forklarer utrykkene de har. Hahahahahaha! Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Vi har hatt en lengere diskusjon om Penis Trygve sin smak i guttekropper tidligere i denne tråden, i la den starte igjen.Folk har hver sin smak, selv om PT sin ikke er helt etter normene, noe som igjen er helt greit. Kan du forklare kva normen for smak er? Det lurer jeg også på...? Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Sånne "hobby rockere" ser ut som gresshopper i mitt øye. Er overhode ikke fint med mannfolk som skal se ut som kvinner, og vise sine umannelige kropp med alt for små klær. Hobbyrockere? De største rockerne ever har jo alltid vært syltynne? Sånn bortsett fra Elvis. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Sant det, eg kjem ikkje på mange feite eller lubbne rockerer i farten. Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Det kommer vel av at alle store rockestjerner tar mye stoff, som igjen fører til at de blir så tynne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå