Gå til innhold

Perfekt kropp eller?

Pinup

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Damn, fyren må ha like stor penis som en tiåring for å få på seg de buksene. Enten det, ellers så liker han smerte...

Nå er vel tissemann såpass fleksibel at den ikke må stå rett ut og frem, kan fint legge den langs et eller annet sted.

....Ballene derimot o.0

Lenke til kommentar
Damn, fyren må ha like stor penis som en tiåring for å få på seg de buksene. Enten det, ellers så liker han smerte...

Nå er vel tissemann såpass fleksibel at den ikke må stå rett ut og frem, kan fint legge den langs et eller annet sted.

....Ballene derimot o.0

Det forklarer utrykkene de har.

Lenke til kommentar

LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL EID!!!!!

Veldig sant haha.

Og jeg er enig med andre her, jeg hater denne stilen noe så jævlig. Går det an å kle seg så stygt. Yuck.

Hva er det som er så jævlig?

Jeg liker bedre den stilen han på bildene til Trygve har enn tøffe tøffinger-stil som The Game viser frem.

Lenke til kommentar

Vi har hatt en lengere diskusjon om Penis Trygve sin smak i guttekropper tidligere i denne tråden, i la den starte igjen.

Folk har hver sin smak, selv om PT sin ikke er helt etter normene, noe som igjen er helt greit.

PS: Rumpa til Alba på det bildet er !!!!

Endret av Rasch
Lenke til kommentar
Vi har hatt en lengere diskusjon om Penis Trygve sin smak i guttekropper tidligere i denne tråden, i la den starte igjen.

Folk har hver sin smak, selv om PT sin ikke er helt etter normene, noe som igjen er helt greit.

Kan du forklare kva normen for smak er?

Lenke til kommentar

....Ballene derimot o.0

Det forklarer utrykkene de har.

Hahahahahaha!

Lenke til kommentar

Kan du forklare kva normen for smak er?

Det lurer jeg også på...?

Lenke til kommentar
Sånne "hobby rockere" ser ut som gresshopper i mitt øye. Er overhode ikke fint med mannfolk som skal se ut som kvinner, og vise sine umannelige kropp med alt for små klær.

Hobbyrockere? De største rockerne ever har jo alltid vært syltynne? Sånn bortsett fra Elvis.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...