Gå til innhold

Perfekt kropp eller?

Pinup

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-3t93k9
Der så vi et ansikt, ja..

Kropp er ikke nødvendigvis lik pupp. Hvis du ikke ser rumpe, lår og legger så trenger du kanskje bridler. ;)

Så hvis jeg sier til deg "fin kropp", så ser du rett ned på ankelene på dama da eller ?

Ser ikke om det er former fra den vinkelen der, nei.

Lenke til kommentar

Det værste med den tråden her alle drittungene som skal KASTE seg på tastaturet hver gang noen poster et bilde som ikke viser 100% kropp. Kan dere ikke bare holde kjeft og scrolle forbi bildet? Møkkaunger.

Lidskjalv: Flott dame! Har du navn eller fler bilder av hu?

Lenke til kommentar
Det værste med den tråden her alle drittungene som skal KASTE seg på tastaturet hver gang noen poster et bilde som ikke viser 100% kropp. Kan dere ikke bare holde kjeft og scrolle forbi bildet? Møkkaunger.

nå er dette perfekt KROPP tråden da så jeg forstår godt at folk klager. hvis bilde ikke viser kroppen har det ikke noe her å gjøre men babe tråden tar sikkert det godt i mot Endret av Estella!
Lenke til kommentar

nå er dette perfekt KROPP tråden da så jeg forstår godt at folk klager. hvis bilde ikke viser kroppen har det ikke noe her å gjøre men babe tråden tar sikkert det godt i mot

Hva er det du babler om? Selvfølgelig skal bildet vise kropp. Og tro det eller ei, men babetråden stiller også krav til at det skal være bilde av en kropp.

Lenke til kommentar

nå er dette perfekt KROPP tråden da så jeg forstår godt at folk klager. hvis bilde ikke viser kroppen har det ikke noe her å gjøre men babe tråden tar sikkert det godt i mot

Hva er det du babler om? Selvfølgelig skal bildet vise kropp. Og tro det eller ei, men babetråden stiller også krav til at det skal være bilde av en kropp.

Og ditt bilde viser ikke kropp, akkuratt like lite som et bilde av en person kledd for en tur til arktis viser kropp.

Lenke til kommentar

les hva jeg skriver neste gang :p hvis bilde ikke viser kroppen har det ikke noe her å gjøre ergo hvis bilde bare innholder litt arm osv har det ikke noe her å gjøre :p

Endret av Estella!
Lenke til kommentar
Så en rumper er altså bedre enn en arm?

Ingen kalga over disse her og er ikek mye annen kropp en rumpa.

Jeg liker "gap".

nei for jeg begynner å bli drit lei av å prøve å få folk til å forstå at dette ikke er perfekt bein tråden osv :p men man blir lei av å nevne det. skal man bedømme en kropp bør man se hele ikke bare litt av trynet som ikke teller og en arm og litt pupp(referer til trenings bilde)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Når en vil at vi skal vurdere en kropp, så må vi nesten få noen former å vurdere etter. Kan du utifra det bildet der, si at det er den perfekte kroppen?

Lenke til kommentar
Så en rumper er altså bedre enn en arm?

Ingen klaga over disse her og er ikek mye annen kropp en rumpa.

https://www.diskusjon.no/index.php?session=...&p=15184191

En arm er en rimelig liten/irrelevant del når det kommer til kurver og former, en rompe derimot er en ganske stor del av det, så ja, rumpa er betydelig viktigere enn armene når det kommer til en kropp, for ikke å nevne at man så mye mer kropp på samtlige av de bildene enn bildet som nå diskuteres.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...