Ercles Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Looking good. Du har ikke bilde av nr. 3 forfra? Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 ja nummer tre var neste hellig... Satan for en rumpe. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Jeg vet dessverre ikke hvem hun er. Lenke til kommentar
MissK Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Synes rumpa til nr 3 så helt normal ut jeg.. Ser ut som hun anstrenger seg veldig for å knekke i ryggen eller noe også. Men om normalt er perfekt så er jo det bra for de fleste jenter i verden ^^ Lenke til kommentar
Samuro Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Synes rumpa til nr 3 så helt normal ut jeg.. Ser ut som hun anstrenger seg veldig for å knekke i ryggen eller noe også. Men om normalt er perfekt så er jo det bra for de fleste jenter i verden ^^ Basert på denne kommentaren trenger vi bilde av rumpa di Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 har sett en del rumper og hvis det er normalt i ditt strøk, så må jeg nesten ha adressa for da flytter jeg dit. Lenke til kommentar
MissK Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Seriøst? Haha! Nei, rumpa mi havner ikke her. Men altså, jeg synes den ser ut som alle andre jenterumper jeg har sett hvertfall. Med mindre man er veldig overvektig da. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Seriøst? Haha! Nei, rumpa mi havner ikke her. Men altså, jeg synes den ser ut som alle andre jenterumper jeg har sett hvertfall. Med mindre man er veldig overvektig da.Sier litt om det anorektiske kroppsidealet ditt. Synes Yo-Landi Visser har digg kropp jeg, noen som har noen flere/bedre bilder av hu? Lenke til kommentar
MissK Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Anoretisk kroppsbilde? Det har jeg definitivt ikke. Jeg bare sa at hvis man er veldig overvektig vil man såklart ikke ha en sånn rumpe, akkuratt som om hvis man er veldig undervektig.. Men en helt normal jente har en sånn rumpe.. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Anoretisk kroppsbilde? Det har jeg definitivt ikke. Jeg bare sa at hvis man er veldig overvektig vil man såklart ikke ha en sånn rumpe, akkuratt som om hvis man er veldig undervektig.. Men en helt normal jente har en sånn rumpe..Hvis du mener at det ikke finnes (minst) en mellomting mellom den rumpa det er snakk om her og "veldig overvektig" så har du en skrue løs spør du meg... Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Må vel egentlig innrømme at jeg har en slik rumpe selv, men hva så? Jeg syns det er slik rumper skal se ut, jeg. Lenke til kommentar
MissK Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 (endret) Jeg har da aldri sagt at man er veldig overvektig om man har en annen rumpe enn den der, men jeg synes de fleste jenter har sånne rumper, med visse variasjoner så klart. Når jeg sier veldig overvektig så mener jeg faktisk veldig overvektig, som i 50-60 kg for mye.. Jenter har såklart ikke akkuratt den samme rumpa, men formen på den rumpa er som alle andre rumper. +- litt fett og lovehandles. Jeg mente bare at rumpa hennes så helt normal ut, ikke at det var noe galt med normal eller at den ikke var bra nok. Jeg ble bare litt overrasket over at en normal rumpe ble sett på som perfekt i motsetning til all badonkadonkene det finnes der ute. Estella: Var vel egentlig det jeg prøvde å få frem, er bare ikke så god til å ordlegge meg riktig.. Den var helt normal, men det er ikke noe galt i det.. Endret 12. februar 2010 av MissK Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 (endret) Så så børn, nuu maa i være snilde med hinanden. Endret 12. februar 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 det er selve den runde formen uten at rumpa stikker ut for mye på sidene som er uvanlig å finne og at låra passer så bra som de gjør til rumpa. Men ja, jeg er enig at den er ikke langt unna det man "vanligvis finner". Men det er de små forskjellene som gjør at den blir nesten perfekt. Lenke til kommentar
bubble- Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Rumpe nr.3 så spretten ut den. Jeg vil bare avkrefte med en gang at de fleste jenter har en slik rumpe.. Lenke til kommentar
MissK Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Greit, de fleste jenter har kanskje ikke en slik rumpe. Men jeg og alle jeg kjenner har det hvertfall, så kanskje vi bare er heldige ^^ Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Seriøst? Haha! Nei, rumpa mi havner ikke her. Men altså, jeg synes den ser ut som alle andre jenterumper jeg har sett hvertfall. Med mindre man er veldig overvektig da.Sier litt om det anorektiske kroppsidealet ditt. Synes Yo-Landi Visser har digg kropp jeg, noen som har noen flere/bedre bilder av hu? Skrekk og gru, DIE ANTWOORD!!! Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Må legge med noen flere av Stacy <3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå