Samuro Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Synes hun virker ganske perfekt ^^ Oh holy cow, jeg tillater meg å sikle! Litt kameltå, men det overlever vi når vi befinner oss så nært perfeksjon.. Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 synes kroppen var helt perfekt, bare likte ikke ansiktet sånn 100 % Lenke til kommentar
Samuro Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Dette ansiktet og denne kroppen Er for meg så nær perfeksjon at hodet mitt holder på å eksplodere! MissK, i min bok vinner du premien for å finne denne trådens beste bilder! Lenke til kommentar
MissK Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 MissK, i min bok vinner du premien for å finne denne trådens beste bilder! Haha! Takk du Da liker jeg smaken din ^^ Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 (endret) Nye Gina Tricot dama. Like gammel som meg^^ Mye bedre enn hun gamle blonde dama, hun var jo 35 eller noe.Synes hun virker ganske perfekt ^^ Hu var rett og slett nydelig. Flott smil og alt....sukk....hva er navnet hennes? Endret 29. januar 2010 av AvidGamer Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 kan vi snart bestemme oss for om anisktet er en del av kroppen? for hver gang jeg har nevt ansiktet har jeg fått huden full her inne Lenke til kommentar
MissK Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Hu var rett og slett nydelig. Flott smil og alt....sukk....hva er navnet hennes? Emanuela de Paula Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Hu var rett og slett nydelig. Flott smil og alt....sukk....hva er navnet hennes? Emanuela de Paula Takk... And the stalking begins..... Lenke til kommentar
b00n Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Damene i denne videon er ikke og klage på Vg-artikkel. Jakten på verdens vakreste rumpe Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Dama mi har perfekt kropp, hehe ^^ Ihvertfall etter mine øyne woohoo. Poster bilde av noe bra etterpå kanskje(ikke av dama altså) Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Så du gidder ikke å poste det du synes er perfekt, hvorfor gidder du å poste her da? Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Så du gidder ikke å poste det du synes er perfekt, hvorfor gidder du å poste her da? Var det til meg? Isåfall så kan jeg gi deg et svar på at jeg synes det ikke er noe gunstig å legge ut bilder av folk, det kan slå tilbake på personen kanskje en dag. Gidder å poste? Jeg har postet mange bilder av det jeg synes er perfekt jeg. Så skjønner ikke helt hvor du har vært? Om det ikke var til meg så, carry on. Lenke til kommentar
edge Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Ronaldo ser jo todelt ut.. Lenke til kommentar
564215 Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Ronaldo ser jo todelt ut.. 2nd that Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 http://25.media.tumblr.com/tumblr_kvvphqJv...zlxf0o1_500.jpg Ikke dårlig Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 (endret) Sweet! hun der hadde rimelig perfekt kropp! Finnes det flere bilder av hun der? Endret 31. januar 2010 av Sir-Andy Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 (endret) "Finnes det flere bilder av hun der?" - Nei dessverre kun dette. En liten kuriosa: I jakten på den perfekte kropp har jeg satt sammen en tilfeldig collage av helt gjennomsnittlige kvinner, og tar en anatomisk tilnærming til temaet. Det som jeg syntes å se er følgende: Det som trekker opp: *Symmetri *Nok fett *Det skal helst ikke være for stor åpning mellom lårene. *Mindre bryster kan ha en tendens til å se fastere ut. Det som trekker ned: *Undervekt *Markerte partier som burde vært glatt. *Usymmetrisk og skjev kroppsbygning. *Tynne lår. Endret 31. januar 2010 av Lidskjalv Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Vil ikke være moralens vokter her, men tror de jentene viser litt for mye for dette forumet. Er ikke 100% sikker på hvor grensa går though. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå