564215 Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 (endret) Vide Guerra er HOOT Endret 26. januar 2010 av ZeroZ Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 26. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2010 Her snakker vi mann. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Han er pen ja, men se på de utstikkende albuene *fnis* Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 (endret) Vide Guerra er HOOT Faen hun var lekker. Fikk bare se det siste bildet, teite internett blokk tull ;P Edit: Ok, hun første dama var fugly som faen, men fin kropp. Endret 27. januar 2010 av Léon_ Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Han hadde pen kropp, men blir litt for smooth på en måte. Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Det er en reklamefilm for undertøy med en dame som løper på mølle i undertøyet. Husker at jeg sperra øynene opp når jeg så det.. Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 jaaa, reklame for Pierre Robert. Ho dama er H O T Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Ja, hu har nam rompe Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Vide Guerra er HOOT Faen hun var lekker. Fikk bare se det siste bildet, teite internett blokk tull ;P Edit: Ok, hun første dama var fugly som faen, men fin kropp. Det er samme dama... Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 jaaa, reklame for Pierre Robert. Ho dama er H O T Totally! blei veldig overraska når eg plutseleg såg det på tv Lenke til kommentar
b00n Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 jaaa, reklame for Pierre Robert. Ho dama er H O T Totally! blei veldig overraska når eg plutseleg såg det på tv Ja samme her! 100 av 100 poeng lett! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 http://www.pierrerobert.no/ Trykk på "Se reklamefilmen" nede til høgre. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Pen rompe, men for høy, for slank, for trent og for blond for min smak. Lenke til kommentar
564215 Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Pen rompe, men for høy, for slank, for trent og for blond for min smak. Hvordan kan det på noen måte være feil? ("folk har forskjellig smak, bla bla bla..") I'd take her. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Jeg hadde også "tatt 'a". Men hun var ikke perfekt, og ikke min smak i det hele tatt. Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Skuffa av den videoen. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Hvordan kan det på noen måte være feil? ("folk har forskjellig smak, bla bla bla..") I'd take her. Jeg hadde også "tatt 'a". Men hun var ikke perfekt, og ikke min smak i det hele tatt. Minner meg om den klassiske scenen fra en gang på 70-tallet: Vi står og prater når en "nesten perfekt" dame går forbi. En av gutta som nok skrøt på seg mer erfaring enn han hadde prøver å holde en likeglad mine mens han sier "Joa, jeg hadde vel feia over a..." Hvor på damen snur seg, stryker ham over håret og sier "Desverre hadde jeg aldri "feiet" over deg"... Geir 1 Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Hvordan kan det på noen måte være feil? ("folk har forskjellig smak, bla bla bla..") I'd take her. Jeg hadde også "tatt 'a". Men hun var ikke perfekt, og ikke min smak i det hele tatt. Minner meg om den klassiske scenen fra en gang på 70-tallet: Vi står og prater når en "nesten perfekt" dame går forbi. En av gutta som nok skrøt på seg mer erfaring enn han hadde prøver å holde en likeglad mine mens han sier "Joa, jeg hadde vel feia over a..." Hvor på damen snur seg, stryker ham over håret og sier "Desverre hadde jeg aldri "feiet" over deg"... Geir Lenke til kommentar
MissK Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Nye Gina Tricot dama. Like gammel som meg^^ Mye bedre enn hun gamle blonde dama, hun var jo 35 eller noe. Synes hun virker ganske perfekt ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå