E.C. Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Det store bildet av Scarlett i #7918 var ikke så godt photoshoppet inn, men synes at hun ser ganske bra ut. Ville dog ikke kalt det for perfekt. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Det va da noen dårlige bilder du fant av dei da:P Tvert imot. Private bikinibilete er uredigert og usminka. Ein får eit langt betre inntrykk av former og feil der enn på noko som har gått gjennom nokre lag sparkel og redigering. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Jo, når du formelig ser konturene av silikonposen + arr under brystvorta er det feil. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Er silikon feil? Tja. Ikke når det ser så bra ut. Men dersom man ønsker å knytte bruk av silikon opp mot den perfekte kroppen, er det nok feil. Uansett er vel denne tråden blitt en tråd hvor man kommenterer hvert enkelt bilde i stedet for å forsøke å "lete seg" frem til den perfekte kroppen. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 (endret) Det der så nasty ut. Det var helt feil. Edit: Scarlett er pen og har en ganske heit kropp. Endret 7. januar 2010 av Hans-o Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Hm. Trodde det ville vært en bredere konsensus rundt store daier. Den gang ei. God stemning! Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Det skal ikke være stort, det skal være pent - og perfekt Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Synes Kelly Hu hadde ganske så perfekt kropp 1 Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Tilfeldigvis typen din eller? Lenke til kommentar
visionFez Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Hva med tori black da? Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Det store bildet av Scarlett i #7918 var ikke så godt photoshoppet inn, men synes at hun ser ganske bra ut. Ville dog ikke kalt det for perfekt. men om det var bedre photoshoppet så ville den vert mer perfekt? Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Perfekt guttemage ^^ Pøh, latmannsmage Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Pøh, latmannsmage Word. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Enn denne da...? Btw: en kompis av meg har kliss lik tattovering Rachel Bergman Hva om det ER kompisen din ? XD Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 (endret) Pøh, latmannsmage Word. Virker som gutter har høyere krav til kroppen sin enn jenter har til guttekropper. Det vil si, gutter vil ha sinnsykt mye muskler, mens jenter vil ikke at gutter skal ha så veldig mye muskler. (Basert på gjennomsnitt og det diverse jenter har sagt i diverse tråder) Rart egentlig, men jeg personlig bryr meg ikke om hva damer synes om kroppen min, jeg bryr meg bare om hva jeg synes om kroppen min. Sikkert flere som ser litt på det sånn, og derfor har mer muskler enn damene faktisk liker. (ikke at jeg har det da, langt i fra :!: ) Det er vel et instinkt for at man skal være fysisk sterk for å overleve, ikke for å dra damer. Endret 10. januar 2010 av bollerbrus Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Jeg syns ikke at den guttemagen som ble postet er perfekt. For lite trent, for lite muskler. (jeg er jente) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Vet ikke om jeg ville kalt den magen perfekt, men veldig bra i alle fall. Trenger ikke være svulmende muskler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå