Fanta4free Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 ja takk hu er den peneste dama der ute Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 ja takk hu er den peneste dama der ute Er det hu fra den serien med moren og datra? Hu er enormt pen. Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 gilmore girls? stemmer det vettu...hu spiller også i sinn city Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Altfor mange fregner. Hu har jo over hele kroppen.... Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Altfor mange fregner. Hu har jo over hele kroppen....Det har vært diskutert mye tidligere i tråden at siden dette handler om perfekt kropp skal vi være veldig pirkete. Dermed gir jeg deg poeng for å være flink med forstørrelsesglasset, og vil ikke klage ytterligere. I stedet vil jeg si at hu Gilmore-dama antagelig ikke ville hatt allverdens å stille opp med sammenlignet med superbabes som virkelig har bra kropp. Men Gilmore-dama har en vannvittig sjarm og skjønnhet som helt tydelig apellerer til meg. De fleste bra damene som blir postet i tråden vekker et parringsinstinkt hos meg ("tøm og røm - flott det"), men hu der synes jeg bare er utrolig pen. (hvis det gav noen mening) Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 (endret) Joda, hun har ei flott utstråling. Men nå hander dette om kropp, og som du nevnte har hun lite å stille med. Hun har ikke en bra kroppsholdning, og er temmelig "vanelig". Hadde ikke snudde meg to ganger om hun gikk forbi for å si det sånn. Men hu hadde sikkert smeltet mitt hjerte på en date...om hun virkelig er som imaget hennes er. Men men...back to bodys! Noen flotte wallpapers her...nesten perfekt, eneste er at du ser hennes midje er litt "flat" så hun mangler hofter....ikke at jeg hadde kastet henne ut døren av den grunn....wooo mamma! Endret 29. desember 2009 av AvidGamer Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Men hu hadde sikkert smeltet mitt hjerte på en date...om hun virkelig er som imaget hennes er. Det var det jeg mente! Hehe. Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Gilmore jenta har ett fint ansikt, men heller kjedelig kropp. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Men men...back to bodys!Noen flotte wallpapers her...nesten perfekt, eneste er at du ser hennes midje er litt "flat" så hun mangler hofter....ikke at jeg hadde kastet henne ut døren av den grunn....wooo mamma! Synes ikke hun var noe særlig. Ville heller hatt Gilmor jenta framfor hu derre. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Miranda Kerr, i love you <3 Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Tatt med seg skogen hjem eller? Synes det holder med Juletre jeg. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Tatt med seg skogen hjem eller? Synes det holder med Juletre jeg. hehe victoria secret showet Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Skjønte det, hjelper ikke. Til Kroppen: Hun har fine bryster, men litt for tynne lår. Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 (endret) Miranda Kerr, i love you <3 [attachment=340331:miranda_...r_2009_3.jpg Ser ikkje det spesielle med ho der. Ho har den typiske utflod-looken. Nokre jenter kan ein rett og slett sjå har meir utflod enn andre. Og Miranda Kerr er ei slik ei. Endret 3. januar 2010 av ttt Bilete fjerna frå sitat-ttt Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 utflod? Den må du definere for meg Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Hahaha! Utflod-looken? Hva i alle dager? Hun har kjempefint ansikt og en flott kropp. Perfekt. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 (endret) Haha Ja, forklare utflod iht det bildet Endret 29. desember 2009 av Léon_ Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 (endret) Miranda Kerr, i love you <3 Pinne med pupper. Langt i fra perfekt synes jeg. Endret 3. januar 2010 av ttt Bilete fjerna frå sitat-ttt Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Kan si meg enig med det, men var bra kvalitet på pinnen da ;p Og puppene for den del. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå