Gå til innhold

Perfekt kropp eller?

Pinup

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Altfor mange fregner. Hu har jo over hele kroppen....
Det har vært diskutert mye tidligere i tråden at siden dette handler om perfekt kropp skal vi være veldig pirkete. Dermed gir jeg deg poeng for å være flink med forstørrelsesglasset, og vil ikke klage ytterligere. I stedet vil jeg si at hu Gilmore-dama antagelig ikke ville hatt allverdens å stille opp med sammenlignet med superbabes som virkelig har bra kropp. Men Gilmore-dama har en vannvittig sjarm og skjønnhet som helt tydelig apellerer til meg. De fleste bra damene som blir postet i tråden vekker et parringsinstinkt hos meg ("tøm og røm - flott det"), men hu der synes jeg bare er utrolig pen. :)

(hvis det gav noen mening)

Lenke til kommentar

Joda, hun har ei flott utstråling. Men nå hander dette om kropp, og som du nevnte har hun lite å stille med. Hun har ikke en bra kroppsholdning, og er temmelig "vanelig". Hadde ikke snudde meg to ganger om hun gikk forbi for å si det sånn. Men hu hadde sikkert smeltet mitt hjerte på en date...om hun virkelig er som imaget hennes er.

Men men...back to bodys!

Noen flotte wallpapers her...nesten perfekt, eneste er at du ser hennes midje er litt "flat" så hun mangler hofter....ikke at jeg hadde kastet henne ut døren av den grunn....wooo mamma!

post-140267-1262107446_thumb.jpg

post-140267-1262107459_thumb.jpg

post-140267-1262107483_thumb.jpg

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar
Men men...back to bodys!

Noen flotte wallpapers her...nesten perfekt, eneste er at du ser hennes midje er litt "flat" så hun mangler hofter....ikke at jeg hadde kastet henne ut døren av den grunn....wooo mamma!

Synes ikke hun var noe særlig. Ville heller hatt Gilmor jenta framfor hu derre.

Lenke til kommentar
Miranda Kerr, i love you <3

[attachment=340331:miranda_...r_2009_3.jpg

Ser ikkje det spesielle med ho der. Ho har den typiske utflod-looken. Nokre jenter kan ein rett og slett sjå har meir utflod enn andre. Og Miranda Kerr er ei slik ei.

Endret av ttt
Bilete fjerna frå sitat-ttt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...