Inaktivbruker_101125 Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 (endret) Alt for trent... Godt synlige musker = nei... Og ingen former. Langt i fra perfekt. Endret 18. desember 2009 av The Prophet Lenke til kommentar
TurboSurfing Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Perfekt jentekropp: Hvem er det? Lenke til kommentar
Osturn Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Hilarie Burton = Perfekt Lenke til kommentar
Lenne Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Likte ikke den siste dama der i det hele tatt. Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Ansiktet er ikke så fint, men kroppen er nice. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Likte ikke den siste dama der i det hele tatt. Ikke jeg heller. Æsj. Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 (endret) Yngre og litt tynnere der, bedre? x) edit: ser at jeg klarte å poste et bilde med helt feil vinkel... det så litt rart ut.. jaja Endret 19. desember 2009 av gamerman Lenke til kommentar
bubble- Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Nei huff og huff! Hun der var grusom. Hvordan klarer du å gå fra Kim Kardhasian til DET? Hehe.. Feil vinkel eller ei, puppene så helt forferdelige ut, ekkelt med den synlige blodåren eller hva det enn er på nippelen. Ugh. Langt fra perfekt. Tror bare du er så glad i store pupper at du av og til ikke ser helheten:p Favorittbildet av frøken Klum Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Haha nei, jeg er bare glad i "større" kvinner, altså de som har mer en Kim går fint for meg. Men nå tiltrekkes jeg jo også av cellulitter så jeg er vel en rar mann x) Men Kim er finere ja det synes jeg, den blodåretingen på puppen gjør meg ingen ting ^^ Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Perfekt jentekropp: Hvem er det? Hun har en blogg med mannen sin som heter ourwaytofitness.blogg.no Hu veide 80 kg før og nå veier hun rundt 60 FØR: ETTER: Fyyy faen. Perfekt! Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 HAHA! Det er naboen min Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 (endret) Altfor trent til å være perfekt. Ser ut som en mann i trynet og, gjør ikke saken bedre. Endret 19. desember 2009 av J0dleb0n Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Æsj, selv jeg som liker fitness jenter synes ikke noe om hu der. Mann ansikt hadde hun, men flotte lår og mage. Ellers for mye muskler i armene, og særlig skuldrene. Lenke til kommentar
Kalinken Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Hun har en blogg med mannen sin som heter ourwaytofitness.blogg.noHu veide 80 kg før og nå veier hun rundt 60 Fyyy faen. Perfekt! Flott eksempel på hvordan en dame med et helt greit utseende kan gjøre seg selv usexy kun ved bruk av kroppsspråk og ansiktsuttrykk. En dame som har kroppsspråk som en boler og som prøver å se tøff og barsk ut er ikke sexy. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Nå er jo fortsatt dette perfekt kropp-tråden da, ikke ansikt og holdning. Hun har jo fått en fantastisk flott kropp. Bare se på før-bildene. Lenke til kommentar
Kalinken Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Hvordan man presenterer kroppen sin er absolutt relevant. En pen kropp kan lett bli usexy hvis den ikke bæres på riktig måte. På det ene bildet trekker hun tilbake skuldrene og presser fram brystet på en måte som får henne til å se jævlig bredskuldret ut, tror ikke hun faktisk er så bredskuldret som hun fremstår med bole-pose'n sin. Hadde hun ikke prøvd så hardt å se ut som en mann hadde kroppen hennes sett mer sexy ut. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Perfekt jentekropp: Planet of the Apes, much? Hayden Panettiere stiller høyt i mine øyne. Ikke for høy, og litt former, dog hun hadde ikke hatt vondt av litt større bryster. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Den W2B boler-kroppen Nymph posta er akkurat slik man ikke skal gjøre. Fysj. Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Perfekt jentekropp: Hvem er det? Hun har en blogg med mannen sin som heter ourwaytofitness.blogg.no Hu veide 80 kg før og nå veier hun rundt 60 FØR: Fyyy faen. Perfekt! Hun så jo ikke noe stor ut før Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå