Gå til innhold

Perfekt kropp eller?

Pinup

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
På det første bildet av Thilight-gutten ser det ut som om hodet prøver å flykte fra kroppen. Halsen er laaaang.

Bortsett fra det så var det bra.

På det andre bildet var skuldrene annerledes, og hele gutten så bare pinglete ut på grunn av det.

Ganske så enig, det første bilde var best, men han ser jo ikke pinglete ut. Men til perfekt kropp å være så var

det pinglete ja. Hehe lang hals ja, dårlig photoshop eller så strekker han seg veldig. X)

Lenke til kommentar
Det første bildet er jo tatt rett fra filmen, det andre er jo photoshoppa og lagd til.. Tenk da, han er 17 år (!!!) og ser så bra ut. Det er KRED altså..

At han er i bar overkropp i nesten hele tiden han er på skjermen er ingen dum idé. Me like.

Ja det er kred! :D

Selv er jeg større en han men han var veldig cut der. At han har klart å legge på seg så mye muskler på så kort tid er veldig imponerende. Men jeg tror at kostholdet hans var super strict. Fordi jeg leste om workouten hans og jeg trener en del hardere en han, problemet er at kostholdet mitt var ikke så bra før :p

uansett bra kropp til å være 17 ja for all del ;)!

post-21058-1261090505_thumb.jpg

post-21058-1261090513_thumb.jpg

yes please.

Lenke til kommentar
Å herre eneste jeg tenkte når jeg så disse 4 flesk damene var dette:

Hehe big butts ja takk... og big tits. Men jenter generelt liker jeg da sånn om de har et pent ansikt og fine former :) Jeg tenker carbs carbs carbs og burger king når jeg ser dette jeg:

fat-woman-outside.jpg

That is not nice xD

Endret av gamerman
Lenke til kommentar
Det første bildet er jo tatt rett fra filmen, det andre er jo photoshoppa og lagd til.. Tenk da, han er 17 år (!!!) og ser så bra ut. Det er KRED altså..

Ja, han er ung. Men jeg synes ikke det er mye cred. Hvis jeg var skuespiller og hadde all tiden i verden skulle jeg trena hver dag også. Magnus Karlsen er jævelig god i sjakk fordi han spiller hele tiden. Mange mennesker bruker flere timer daglig på World of Warcraft, men de blir møtt med det motsatte av cred. Poenget mitt er at når man gjør noe mye og satser fullstendig så blir man nødvendigvis god. Han har bare trent hele tiden og spist riktig. Og nei, jeg er ikke misunnelig på han, fordi kjæresten min er forelska i Edward, og ikke Jacob.

Liten kjapp edit angående være i form i ung alder. Sjekk ut han lille fyren som faren driver å filmer hele tiden (var på VGNett elns for en tid tilbake). Utrolig hva man kan få til!

Endret av fredrikg-
Lenke til kommentar

At han er i bar overkropp i nesten hele tiden han er på skjermen er ingen dum idé. Me like.

Hvorfor cred til en som pumper i seg diverse medikamenter/steorider for å bli sånn? Heller cred til folk som gjøre det naturlig.

Lenke til kommentar
Er det noe du vet, eller noe du tror?

Jeg vet. Ifølge interviewer la han på seg ca15kg muskler under 7 mnd. Det er ikke mulig å klare uten steroider.

Hadde det gått ann, ville vi ikke hatt så stor steriod bruk blandt kroppsbyggere.

Og en annen ting synes jeg det er tragisk at dette gjøres fordi nok en gang begynner samfunnet å vri på hva "kroppsnormalen" er for ungdom.

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...