Gå til innhold

Perfekt kropp eller?

Pinup

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bildet av puppedama er sikkert retusjert, men tviler på at de har gjort puppene noe særlig større. Det er en reklame for kampen mot brystkreft tror jeg, så tviler på at de trengte å gjøre dem større.

Vel, som du ser utifra bildene jeg postet ser de mindre ut på de eldre bildene. Jeg er enig i at de er for store på bildet du postet, men synes de ser mindre ut i bildet hvor hun har på blå bikini. Der ser de helt strøkne ut.

Det bildet må være photoshoppet. Eller så har hun fått fylt opp puppene enda en gang. Håper ikke at hun har fylt dem opp enda mer. Selv jeg stusser over det bildet du postet.

(...)

Meg bekjent er de naturlige. Det har i hvert fall aldri kommet opp i lyset at de er falske, og hun fornekter det selv.

Siterer meg selv fra tidligere i tråden.

noen som vet om de er naturlige?

Hun har nok vært en tur under skalpellen. Selv om hun selv påstår det motsatte.

Lenke til kommentar
Synes bildet til høyre av henne var veldig uflatterende. Hun så mye tynnere ut enn hun egentlig er. Men synes hun er for tynn, men tynn er hun ikke.

Mnja hun ser kanskje noe tynnere ut enn vanlig på bildet til høyre, skal være enig i det, men jeg personlig ville gjerne sett sånn ut :)

Miranda Kerr, Victoria secret modell ;)

Endret av Maren-mor
Lenke til kommentar

Omg... puppene til Denise Milani var HUGE. Ser jo ut som et freakshow. Den tynne lille midjen på det bildet, og så bare de giga puppene, overhevede deigklumper jo.

Ser veldig søt/pen ut i ansiktet, men de der puppene ødelegger.

Denise_Milani___Wow____by_SonicHdghog.jpg

UGH! Stryk på blyanttesten ihvertfall!

Denise-Milani-busty-bikini-2.jpg

Og hva f... ser dette ut som, synes ikke det ser ut som pupper lenger..heller en pute

321073_main.jpg

This is nice

jennifer-love-hewitt_1.Jpg

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Ikke så verst eksemplar det der, men han kunne hadd litt mer fett på kroppen. Og hva er det som stikker ut på skulderen, er det kragebeinet?

Lenke til kommentar

Haha, lurte på når bildet av han skulle dukke opp!

Han har absolutt bra kropp!

Hadde han hatt litt større brystkasse, hadde han vært tilnærma perfekt for min del. (nei, er ikke homo, men "vet hvordan å sette pris på kroppen uten å være usikker på sexualiteten min" som AvidGamer sa.)

Treningsmotivasjon for min del. Kunne godt sett sånn ut + litt større bryst :grin:

Jævlig lang nakke på han fyren da! :S

Edit:

Jeg skulle vært en litt større og mer massiv versjon av han, ikke lik. Bare litt.

Endret av Sir-Andy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...