myrdan Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 (endret) Siden det er så mange kjentfolk her inne, så gjør det jo ikke noe om jeg legger inn et bilde av meg selv. Hadde vært kult med tilbakemeldinger egentlig, "deg har jeg sett før kanskje" Sikkert lett og missforstå.. Endret 16. desember 2009 av myrdan Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Blitt til "ditt bilde av deg selv"tråden dett her... Lenke til kommentar
Lenne Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Naturlig eller ikke, de var direkte stygge. Jeg etterlyser forresten et bilde av en ganske fin fitness chick. Mulig jeg husker feil, men jeg tror hun hadde på seg grå BH. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Flat og kjedelig rompe på hun der, Lenne. Lenke til kommentar
myrdan Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Flat og kjedelig rompe på hun der, Lenne. Syns faktisk ikke den var så værst Lenke til kommentar
Lenne Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 (endret) Hva gjør et bilde av et ansikt i denne tråden, egentlig O_o? Her får du rumper. Endret 16. desember 2009 av Lenne Lenke til kommentar
myrdan Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 (endret) Naturlig eller ikke, de var direkte stygge. Sikkert lett å missforstå.... Hva gjør et bilde av et ansikt i denne tråden, egentlig O_o? nei si det Endret 16. desember 2009 av myrdan Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 gamerman: Yup, han veier 95 kg, og han er 183, så han er ikke spesielt høy heller. Jeg trodde hvertfall det var mye Du klarer nok det, jeg har ikke så veldig mye peiling på hvor mye gutter bør veie egentlig. Kjekssmul1: En kompis av meg er 195, og han veier under 70 kg. Han ser ikke usunn ut eller noe sånt, men han er jo veldig tynn. Så i forhold til han så blir du veldig svær regner jeg med. Haha nå følte jeg meg knøttlav x) neida. Shit han kompisen din må være litt tynn ja. Kjekssmul1 ser nok svær ut iforhold til han ja , jeg er vel 3 ganger så stor som han da. neida. Hun damen hadde litt for store pupper ja, det iforhold til at magen og hoftene ikke var så store. Lenke til kommentar
MissK Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 (endret) Fine rumper ^^ Lenne: Hun gitardama hadde en veldig naturlig rumpe. Skal man ha en naturlig kropp som det virker som folk her liker, så blir rumpa som regel slik altså.. gamerman: Du er like høy som meg, så du er ikke så lav, jeg er jo høy. Men jeg ville vel sett på deg som lav om du var en venn av meg eller noe siden jeg alltid går med høye heler. Endret 16. desember 2009 av MissK Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 For en gangs skyld er vi enige MissK, dama til venstre hadde sabla fin stump! Lenke til kommentar
Deneb Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 (endret) Hade jeg vært jente vet jeg hva som hadde vært eyecandy.. PS: dette er ikke noe bodybuilder, men derimot en vektløfter Endret 16. desember 2009 av slux Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Er man lav og muskuløs, er man ikke svær, da er man bøs. Skal man være svær må man ha både høyden og bredden. Min mening. Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Som meg på deff jo Bare større bryst og armer enn han. Men det skal jeg være enig i slux, en meget bra trent kropp. Og i tillegg så er han sikkert veldig sterk Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Er man lav og muskuløs, er man ikke svær, da er man bøs. Skal man være svær må man ha både høyden og bredden. Min mening. Ok jeg kaller det heller "buff" istedet for bøs. Mange sier høy for noen som er svær mens andre sier svær for noen som er diger i kroppsbyggning men ikke høyde. Personlig referanser ja Men respekterer din mening Lenke til kommentar
Deneb Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Vi skulle nesten ha et bilde av ryggen, den er den virkelige indrefileten Helt utrolig rått! (Dere ser jo beina i tillegg). Han er som sakt vektløfter, så med stor sannsynlighet trener han hverken bryst eller biceps. Lenke til kommentar
myrdan Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 (endret) Den ene leggen så faktisk litt ut som leggen til min far. Begynner å lure på om jeg er en idiot. Endret 17. desember 2009 av myrdan Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Tar nok mye markløft han der ja! hehe. Men det skal sies at han hadde bra bryst til å kanskje ikke trene det Lenke til kommentar
MissK Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Men det der er jo ikke en perfekt kropp, noen små muskler og noen enorme muskler. Han burde jo hatt alt like stort eller like lite for å være perfekt. Mindre mage, mer bryst og armer så er han ok ^^ Lenke til kommentar
Deneb Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Tar nok mye markløft han der ja! hehe. Men det skal sies at han hadde bra bryst til å kanskje ikke trene det Lite argument mot heltene som ligger på benkpressen dag unn og dag inn. Det er nok varianter av rykk og støt i tillegg til mye knebøy det går mest av. Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 slux jeg skjønte ikke helt hva slags argument jeg har skrevet nå? Kan du forklare ? Kan hende jeg skrev noe som virket som jeg antydet noe annet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå