Gå til innhold

Perfekt kropp eller?

Pinup

Anbefalte innlegg

Oi shit! Han var svær. Alt for svær :p Jeg liker muskler, men det skal se menneskelig ut på en måte. Litt fett over musklene er lov, heller det fremfor en sånn klump.

Gener har mye og si ja, men sålenge man jobber hardt nok for det så kan de fleste bli sånn som de vil. Det tar bare litt lengre tid om det ikke ligger naturlig for en. Spiller jo egentlig ingen rolle på hvor lang tid det tar, det er på en måte verdt "ventingen".

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jepp han er stor han, tror det er Dexter Jackson.

Selvfølgelig kan alle bli godt trent, men man ser på bodybuildere i konkuransse der visse har andre fordeler en andre :)

Litt fett over muskelen ja, slik som dette?

post-21058-1260999855_thumb.jpg

Alt er verdt ventingen om man får resultatet man lengter etter :D!

Lenke til kommentar

Det er litt urettferdig at et kroppsidealet for kvinner som er satt av hollywood, innebærer ekstrem farlig slanking, plastiske operasjoner osv.

Mens menn bare trenger å bli større, altså spise og trene.

Bare en tanke jeg hadde.

(Man trenger selvfølgelig ikke å følge disse "idealene", men mange blir jo påvirket til å gjøre det)

Lenke til kommentar
Jeg liker ikke magemuskler på gutter. Liker at den er flat og markert og sånne ting, men sånn veldig markert V-greie på magen og en klumpete sixpack liker jeg ikke :p

Er vel bare å spise masse og trene masse, proteinshake, egg og hele pakka. Glad jeg slipper å bli tjukk før jeg blir digg når jeg skal trene :p

Jepp det er det, men er ikke så enkelt heller. Gener har mye å si, + hvile. Samt at man må vite hva man driver med. Kostholdet mitt var helt lost det første treningsåret mitt med vekter. Så det irriterer meg litt at jeg kunne ha vært enda bedre trent (ihvertfall litt) om jeg hadde gjort bedre research først. Men nå har jeg ihvertfall kunnskapen som trengs. Desverre slik stor jeg har lyst til å bli må det nok inn steroider for at det skal bli virkelighet, og det vil jeg ikke.

Men kanskje bedre å ha en del muskler men samt ha "sprettenhet" eller et bedre ord er vel tja kommer ikke på det ordet nå.

Hehe man ser jo litt rundere ut på bulk ja, men man vet at man blir "hot" igjen så :)

http://newsimg.bbc.co.uk/media/images/4266...bodybuilder.jpg

perfekt symmetri på en bodybuilder

Hjemmer seg nok en liten pingle bak den ryggen der :p hehehe

Bilete fjerna frå sitat.-ttt

Endret av ttt
Lenke til kommentar

Haha, ja egentlig. Men så trener kjæresten min like mye som meg, bare hardere egentlig. Jeg løper for det meste, noe som er ganske lett. Han derimot må løfte tunge vekter. Så egentlig er det like vanskelig for begge kjønn.

Men så virker det som de fleste jenter ikke er så veldig glad i mye muskler, virker hvertfall ikke sånn på mote.no og andre jentesider. Da er det bittesmå pinglegutter som gjelder, men jentene skal være tynne med sprettrumpe og sånt. Det blir jo litt urettferdig :p

Bra gamerman^^ Bedre med sånn hvor man ser at muskelen er stor, men ikke er helt rippa og ekkel :p

Endret av MissK
Lenke til kommentar
Tror det er ganske vanskelig å få en stor kropp som gutt. Jeg går ned i vekt nå, selv om det er slit, så trodde jeg det var verre. Spiser du riktig og trener, så går vi også ned i vekt.

Å? er det ikke bedre å gå opp i vekt?

MissK, misunner ingen som må løfte tunge vekter

Endret av myrdan
Lenke til kommentar

Miss K, legg ut et par bilder av typen din når han poserer og til vanlig da? Og hvor mye repper han på skulderpress manualer, benkpress, markløft og knebøy? Ikke kranglete ment, men er nysgjerrig. :)

Anyways 2 bilder av Marius "metern" Graatrud.

Jævla bra kropp, men sikker for mye for de fleste.

post-142483-1261000787_thumb.jpg

post-142483-1261000828_thumb.jpg

Lenke til kommentar

No can do med bilder hvertfall, han hater å ha bilder av seg selv på internett. Får ikke lov å legge ut bilder av han på verken face eller bloggen min, så tviler sterkt på at jeg får legge ut noe her. Jeg kan sikkert spørre hvor mye han tar, men ser ikke hvorfor det skal være viktig. Han tok 200 kg på en brystmaskingreie i går, 15 reps ca. Men det var rett før vi skulle gå fra treningsstudioet, og han skulle bare være teit siden jeg max klarer 20, så er nok ikke det han tar til vanlig. På knebøy og alt som har med rumpe og lår tar han helt sjuke greier, men han har kjempestor rumpe og lår så det er sikkert derfor.

Han Mariusfyren blir aaaalt for svær, men imponerende å klare å bli sånn. Magen hans likte jeg absolutt ikke, men det andre var egentlig ikke så ille når jeg ser etter nærmere :p

Endret av MissK
Lenke til kommentar

Kanskje det til høyre er litt photoshoppa, men veit at han har vill kropp uansett :p

Maskin = crap i det meste øvelser

Men spør han hva han tar til vanlig i skulderpress manual, benkpress (ikke maskin), knebøy (ikke maskin) og ordentlige markløft.

Ut i fra det kan jeg forestille meg omtrentlig hvor bra det er :p

Endret av CThomassen
Lenke til kommentar
Tror det er ganske vanskelig å få en stor kropp som gutt. Jeg går ned i vekt nå, selv om det er slit, så trodde jeg det var verre. Spiser du riktig og trener, så går vi også ned i vekt.

Å? er det ikke bedre å gå opp i vekt?

MissK, misunner ingen som må løfte tunge vekter

Bedre å gå opp i vekt?.. For gutter som bygger muskler ja, men ikke jenter som vil fjerne fett.

Lenke til kommentar

Flott at du er stolt av typen din missk - men kanskje du skal jekke ned litt på adjektivene? En er ikke svææær på 80 kg kroppsvekt. Men blandt folk som faktisk trener og har litt masse blir folk på den vekta i beste fall kalt "tynne", evt tynnfeite ;) Opp i 100+ før du begynner å bli litt "stor" kanskje, svær er et stykke over der igjen....

Endret av slux
Lenke til kommentar

Jeg syns også det er fint med muskler på jenter. Holder på med et strengt program selv nå, og det blir spennende etter noen mnd. Har alltid hatt en drøm om å bli sånn syyykt sterk, som bodybuildere, bare for å se om jeg klarer det. Men det er vel ikke så veldig perfekt kropp at det gjør noe :p

Lenke til kommentar

Jada, jeg kan sikkert spørre, selv om jeg synes det blir litt teit. Vet at maskin ikke er så bra å bruke, akkuratt den maskinen er faktisk ganske bra til å isolere muskelen, siden den er såpass ny, men manualer er såklart bedre.

Nå kunne du egentlig bare trod på meg når jeg sier han har perfekt kropp med mye muskler. Men men :p

Pinup: Tror kanskje han tror du er en gutt?

Slux: Han veier rundt 95 kg, så er enig i at 80 kg ikke er svær.. Jeg synes 95 kg er svær jeg, så jeg kan si så mange adjektiv jeg bare vil. :p Jeg synes han har perfekt kropp, om ikke hadde jeg fått han til å trene hardere.. Dette er en tråd om perfekt kropp så jeg ser ikke hvorfor jeg ikke kan si at han er svær.

Nymph: Åh, det vil venninna mi også. Hun trener masse masse styrke nå, men hun er så liten at det er vanskelig å se for seg henne som en bodybuilder.

Endret av MissK
Lenke til kommentar
Jeg syns også det er fint med muskler på jenter. Holder på med et strengt program selv nå, og det blir spennende etter noen mnd. Har alltid hatt en drøm om å bli sånn syyykt sterk, som bodybuildere, bare for å se om jeg klarer det. Men det er vel ikke så veldig perfekt kropp at det gjør noe :p

Syns selv at det er fint med muskler på jenter, men ikke for mye, ikke noe boddybuilder jente akkurat :p

Lenke til kommentar
Slux: Han veier rundt 95 kg, så er enig i at 80 kg ikke er svær.. Jeg synes 95 kg er svær jeg, så jeg kan si så mange adjektiv jeg bare vil. :p Jeg synes han har perfekt kropp, om ikke hadde jeg fått han til å trene hardere.. Dette er en tråd om perfekt kropp så jeg ser ikke hvorfor jeg ikke kan si at han er svær.

Ok - da sier jeg at D cup er myggstikk bryst.

Skjønner du nå hvor irriterende idiotisk den retorikken er?

Lenke til kommentar

Ok - da sier jeg at D cup er myggstikk bryst.

Skjønner du nå hvor irriterende idiotisk den retorikken er?

Sorry, men jeg skjønner ikke hva du mener. 95 kg er ikke akkuratt lite? Han er svær i forhold til de fleste jeg veit om. Han er ikke svær i forhold til enorme bodybuildere. But then again, jeg kaller bodybuildere for enorme ikke svære.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...