Gå til innhold

Perfekt kropp eller?


Pinup

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Joda, vet det var offline, men klarte ikke å skyte det inn! :p

 

Bilder;

 

Til de som liker store pupper, ikke så dum..;

http://media.ebaumsworld.com/mediaFiles/pi...86/80662377.jpg

 

Søt jente med bra kropp;

http://stuffblackpeoplehate.files.wordpres...hick-741514.jpg

 

Til de som liker de litt mer magre jentene

http://www.b96hits.com/blog/wp-content/upl...o-scam-guys.jpg

 

Mens vis snakker push-up

http://media.photobucket.com/image/hot%20c.../hot-chicks.jpg

 

-------------------

Til informasjon: Vi på diskusjon.no ønsker -ikke- å fremme mobbing og/eller diskrimering av mennesker som ikke har vært så heldig her i livet. Derfor har to bilder som var av sådan karakter fjernet fra innlegget! -Patience

 

 

Det siste bilde der ligner på et redigert bilde av en jeg skjenner.

 

Lurer litt på hva som skjer med bilder som blir lagt inn her, er jo driiitmange som er redigerte. wtf liksom, en kropp satt sammen av 5 forskjellige kropper er jo ikke perfekt.

 

Den eneste kroppen som er perfekt her i verden er meg<3

 

Bilete fjerna frå sitat.-ttt

Endret av ttt
Lenke til kommentar
Det siste bilde der ligner på et redigert bilde av en jeg skjenner.

 

Lurer litt på hva som skjer med bilder som blir lagt inn her, er jo driiitmange som er redigerte. wtf liksom, en kropp satt sammen av 5 forskjellige kropper er jo ikke perfekt.

 

Den eneste kroppen som er perfekt her i verden er meg<3

 

"EN jeg kjenner"

:hmm:

Endret av Wohooo
Lenke til kommentar
Jeg hadde ikke sett på henne to ganger om jeg gikk ned gaten. Hva som er perfekt burde kanskje være jenter som er mer formfulle. Men hvem tenker med moralen når man leter etter noe så overfladisk som den perfekte kroppen?

Tviler på at noen her poster bilder av kropper de ikke synes er deilige for å være "moralske". Derfor blir problemstillingen også rimelig irrelevant. Det er rett og slett snakk om forskjellige preferanser.

 

Skjønner ikke hvorfor jeg ikke har tenkt på Rihanna før!

Hun har jo den perfekte kroppen

Hun har for små pupper iforhold til lårene og hoftene. Underdelen av kroppen er overdimensjonert i forhold til overkroppen. Men pen hudfarge, det trekker opp.

 

MissK: Deilig dame, men som med de fleste damene du poster etterlyser jeg some mo' titties.

Lenke til kommentar
MissK: Deilig dame, men som med de fleste damene du poster etterlyser jeg some mo' titties.

 

Det kommer jeg aldri til å poste siden jeg synes store pupper er ekkelt :p Store pupper er absolutt ikke perfekt i mine øyne. En håndfull er pent, mer er guffent. Store damer - store pupper. Små damer - små pupper. Men jeg skjønner jo at gutter liker pupper, men dette er snakk om perfekt kropp, og større pupper er ikke perfekt i mine øyne :p

 

398409-10-1260868209680-t200.jpg

Lenke til kommentar
MissK: Deilig dame, men som med de fleste damene du poster etterlyser jeg some mo' titties.

 

Det kommer jeg aldri til å poste siden jeg synes store pupper er ekkelt :p Store pupper er absolutt ikke perfekt i mine øyne. En håndfull er pent, mer er guffent. Store damer - store pupper. Små damer - små pupper. Men jeg skjønner jo at gutter liker pupper, men dette er snakk om perfekt kropp, og større pupper er ikke perfekt i mine øyne :p

 

http://bloggfiler.no/lillestoremeg.blogg.n...209680-t200.jpg

 

Er jo ikke rart at du ikke liker det når du har små bryst, hadde du hatt store hadde du sikkert syns at kroppen din var finest i verden med store, get it?

 

Bilete fjerna frå sitat.-ttt

Endret av ttt
Lenke til kommentar

Haha, takk for den! Jeg synes ikke jeg har små bryst, men ok.

 

Jeg hadde nok ikke likt større pupper bedre uansett bryststørrelse, akkuratt som at tjukke menn ikke synes ølvom er finere enn sixpack. Klær sitter bedre med små pupper, små pupper henger ikke, små pupper har finere form. Store pupper er bare mer fett, og jeg liker ikke fett..

 

Jeg synes rett og slett små pupper ser penere ut enn store.

Lenke til kommentar
Haha, takk for den! Jeg synes ikke jeg har små bryst, men ok.

 

Jeg hadde nok ikke likt større pupper bedre uansett bryststørrelse, akkuratt som at tjukke menn ikke synes ølvom er finere enn sixpack. Klær sitter bedre med små pupper, små pupper henger ikke, små pupper har finere form. Store pupper er bare mer fett, og jeg liker ikke fett..

 

Jeg synes rett og slett små pupper ser penere ut enn store.

 

Mener form har så utrolig mye mer å si enn størrelse..

 

mulig det bare er meg da..

Lenke til kommentar

Spørs helt på kroppsformen til personen. Men hun jeg posta bilder har kunne ikke hatt større pupper, for da hadde de blitt for store i mine øyne, hvis du skjønner?

 

Men ja, form er det viktigste. De fleste store pupper jeg har sett har ikke hatt noe fin form uten bh, men små pupper har fin form uansett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...