Krillekongen Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Jeg synes hun var überhawt! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Hun burde hatt bredere hofter og litt mindre pupper. Klarer ikke helt være enig i at hoftene er for smale jeg da... Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Er jeg så kynisk at jeg er den eneste som syntes hun var for tykk? Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 15. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2009 For perfekt, var hun for tykk ja. For å være fin, så var hun fin. Bortsett fra de grusomme puppene. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Er jeg så kynisk at jeg er den eneste som syntes hun var for tykk? Nei det synes jeg ikke... Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Jeg hadde ikke sett på henne to ganger om jeg gikk ned gaten. Hva som er perfekt burde kanskje være jenter som er mer formfulle. Men hvem tenker med moralen når man leter etter noe så overfladisk som den perfekte kroppen? Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 15. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2009 Korrekt. Vi snakker ikke om hvem jente eller gutt som kunne blitt kjæresten. Vi snakker om det umulige, det perfekte. Og siiiden jeg er trådstarter, så slenger jeg inn et bilde til: Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Angående det forrige bildet: Jeg syns liksom det blir litt feil når overkroppen ser større ut enn underkroppen. Det er litt... mandig. Skulle hun hatt bredere hofter, måtte hun såklart hatt litt smalere liv óg. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Jeg hadde ikke sett på henne to ganger om jeg gikk ned gaten. Hva som er perfekt burde kanskje være jenter som er mer formfulle. Men hvem tenker med moralen når man leter etter noe så overfladisk som den perfekte kroppen? For min del har det ingenting med moral å gjøre, jeg foretrekker slike damer, og jeg synes de er mye penere å se på enn tynne damer. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Skjønner ikke hvorfor jeg ikke har tenkt på Rihanna før! Hun har jo den perfekte kroppen Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Hun er veldig flott. Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 skulle gjerne tatt på hu det siste kostymet der Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 (endret) Rihanna er drithot, men hun falt på skalaen da hun klipte seg kort. Endret 16. desember 2009 av Skurupu Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 (endret) Hun ser langt bedre ut med kort enn langt hår. Ikke helt min smak uansett, men kroppen hennes er vakker. Endret 16. desember 2009 av Slettet+9817234daf Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Kort hår ugly på damer syns jeg... Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 For min del har det ingenting med moral å gjøre, jeg foretrekker slike damer, og jeg synes de er mye penere å se på enn tynne damer. Helt enig. Og hvorfor må perfekt være nærmest uoppnåelig? Selv om det er få som ser ut som f.eks. Megan Fox som blir postet over, så synes jeg ikke hun ser så bra ut. Å veie 600kg er ganske uoppnåelig, men det betyr ikke nødvendigvis at det er bedre? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Tror jeg jobber med hun der. (Hun ligner altså) Lenke til kommentar
MissK Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Rihanna har så sykt pen kropp! Synes hun kler det korte håret mye bedre enn langt. Med langt hår ble panna hennes så utrolig lang, men nå legger man ikke merke til det. Hun er faktisk en av få som jeg tror hadde kledd bittelitt større pupper, siden hoftene hennes er ganske brede. Lenke til kommentar
TurboSurfing Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Hvem er det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå