oldboy Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 (endret) mortania er søt hun, finnes et lite bilde av henne i Den store kroppstråden Her er hva jeg synes en fin(perfekt finnes ikke...) kropp er: Endret 7. juli 2008 av oldboy Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 oh det va sannelig en vakker dame! Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Hu vakke så verst hu der nei Lenke til kommentar
mortania Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 mortania er søt hun Akkurat, jeg kan kalles søt. Jeg er en overvektig, unormalt høy jente med strekkmerker og arr etter klatring i trær. Eryk: At folk legger ut bilder av ørten forskjellige modeller som ALLE er altfor tynne hva sier det til andre jenter som har problemer med sitt kroppsbilde? Jeg har vært både 20 kg undervektig og 40 kg overvektig, men blir jeg en mindre perfekt jente av den grunn? Det er SLIKE ting som gir mennesker spiseforstyrrelser og forvrengte kroppsbilder. Jeg vet det, for jeg har vært/er der selv! Ideal eller ikke. Alle og en hver vil ikke ha presset opp i trynet sitt at kroppen deres ikke er bra nok fordi den veier mer enn en 12 år gammel gutt og ikke har like store pupper som Jordan. Derav syk! Så et drit. 1 Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 (endret) Det viser at det er du som har et problem. Ja, dette er nådeløst. Hva vi ser på som perfekt har du ingenting med, og du har ingenting du skulle ha sagt. GTFO, som de sier på andre steder på nettet. Her på forumet er vi siviliserte. --- Når det er sagt; du er veldig pen på bildet i 'kroppstråden'. Endret 7. juli 2008 av Expired product Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 (endret) GTFO er ikke det man kaller sivilisert. Endret 7. juli 2008 av Loveless Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Derfor jeg himlet med øynene. For øvrig kom jeg på en måte å uttrykke meg sivilisert: mortania i likhet med alle andre kan velge å ikke lese denne tråden, så når hun kommer her og klager og sier at vi presser forbildene og idealene våre opp i trynet på hun og evt andre , lyger hun. Lenke til kommentar
mortania Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Det viser at det er du som har et problem. Ja, dette er nådeløst. Hva vi ser på som perfekt har du ingenting med, og du har ingenting du skulle ha sagt. GTFO, som de sier på andre steder på nettet. Her på forumet er vi siviliserte. --- Når det er sagt; du er veldig pen på bildet i 'kroppstråden'. Så med dette benekter du at andre i verden har/har hatt/vil få samme problem som det jeg har hatt? Hva jeg synes om meg selv var ikke poenget mitt her, menmennesker generelt. Omrking 8% av VERDEN befolkning ser "perfekt" ut. Hva forteller det de 92 andre %? Det er slik kroppsbildeforvrengning begynner. Det tok meg faktisk nesten 15 år å innse at jeg ikke måtte sulte meg ihjel for at folk skulle synes jeg var fin. Jeg skjønner ikke hvorfor dere er så forbanna opptatt av at alt skal være så forbanna perfekt, pardon my french. Det tilsier at det er det ytre som teller. Hva du synes om bildet av meg spiller veldig liten rolle, ro deg mer i land takk Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 (endret) Jeg personlig har aldri sagt at alt må være perfekt. Jeg bare reagerer på at du faktisk oppsøker folks meninger om hva som er perfekt., som nevnt rett ovenfor ditt mest nylige innlegg. Endret 7. juli 2008 av Expired product Lenke til kommentar
mortania Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Derfor jeg himlet med øynene. For øvrig kom jeg på en måte å uttrykke meg sivilisert: mortania i likhet med alle andre kan velge å ikke lese denne tråden, så når hun kommer her og klager og sier at vi presser forbildene og idealene våre opp i trynet på hun og evt andre , lyger hun. Du kan snakke til meg istedetfor om meg, det er ikke så vanskelig å overse slikt. Jeg lyver _ikke_, jeg sier min mening. Sist jeg sjekket var det lov. Om jeg tar feil, enlighten me! Jeg har ikke med å oppsøke debatter som kan irritere meg, denne lå bare tilfeldigvis øverst. GTFO, som de sier på andre steder på nettet. Her på forumet er vi siviliserte. GTFO betyr get the fuck out Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Hvis du har fulgt med i diskusjonen her så er det flere her(ikke meg) som liker fyldige damer, og for dem er fyldige kvinner perfekte for dem. Hvis du blir fysisk dårlig av at folk skriver hva dem foretrekker av kroppslige attributter tror jeg du har ett stort problem med deg selv. 1 Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 (endret) Men kvinnemenneske!(hadde du vært mann hadde jeg sagt mann, så drit i å kom med at jeg kjønnsdiskriminerer), du siterer et innlegg hvor jeg forklarer det siste sitatet av meg - som du kommenterer. Altså at jeg himlet med øynene av å være sivilsert i sådan stund. Jeg gjentar meg selv: Om du ikke vil se bilder og lese meninger folk har om disse, forlat tråden. Det er veldig tydelig at du tar deg nær av dette. Edit: Tusen takk Blåbær. Endret 7. juli 2008 av Expired product Lenke til kommentar
mortania Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Men kvinnemenneske!(hadde du vært mann hadde jeg sagt mann, så drit i å kom med at jeg kjønnsdiskriminerer), du siterer et innlegg hvor jeg forklarer det siste sitatet av meg - som du kommenterer. Altså at jeg himlet med øynene av å være sivilsert i sådan stund. Jeg gjentar meg selv: Om du ikke vil se bilder og lese meninger folk har om disse, forlat tråden. Det er veldig tydelig at du tar deg nær av dette. Edit: Tusen takk Blåbær. Jeg har ikke noe problem med kvinnemenneske/mannfolk ordbruken. Og selvfølgelig tar jeg meg nær av det. Jeg gidder ikke gå rundt og føle meg dritstygg bare fordi jeg trodde det kanskje kunne være noe interessant å oppdrive i diskusjonen, annet enn "damer som ikke er som dette er ikke perfekte". Og jeg skjønner fremdeles ikke hvorfor ting må være perfekt for å bli likt Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 (endret) Der har du problemet ditt. Ting, som du velger å skildre et menneske eller en gjenstand som, trenger ikke å være perfekt for å være likt. Ingenting er perfekt, alle har noe en kan utsette noe på, men det bryr vi oss ikke om. Det har vi aldri gjort. Endret 10. juli 2008 av Expired product Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Der har du problemet ditt. Ting, som du velger å skildre et menneske eller en gjenstand som, trenger ikke å være perfekt for å være likt. Ingenting er perfekt, alle har noe en kan utsette noe på, men det bryr vi oss ikke om. Det har vi aldri gjort. Der sa du det. Vi legger ut bilder av våre idealkropper, vi sier ikke at vi mislikker alt annet. En i klassen min er grisefin, dog ikke perfekt. Det vet alle på skolen. Vi utsetter ikke det som kan utsettes, vi hyller det som hylles bør. Lenke til kommentar
Tirumtei Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 (endret) Fy fela å provoserende, men likevel interesant det er å lese alt driten du skriver mortania. Her snakker vi virkelig dårlig selvtillit og stor aggrisivitet! At du ikke ser ut i månelys gir deg vel ingen større rett i å brøle ut at alle bildene som er lagt ut her er av jenter som er ALTFOR tynne (Quote: ...At folk legger ut bilder av ørten forskjellige modeller som ALLE er altfor tynne hva sier det til andre jenter som har problemer med sitt kroppsbilde? (...) ) Noe annet jeg må være litt kritisk til er når du hinter til at utseende ikke teller. Dette er rein skjær tullprat da utseende til en person nok har mer å si enn du tørr å tro. Slik er det i dyreverden og også i menneskeverden. Det er utseende som er det første og eneste ved en person vi kan vite uten å ta kontakt. En person med et bra utseende vil såklart ikke nødvendigvis være en kulere/hyggeligere person enn en stygg person. Men la oss si at vi "lagde" to mennesker med klin lik personlighet, manlig. Den ene høy, mørk slank med litt arbeidsmuskler og et meget pent ansikt. Den andre lagde vi 1,65, overvektig, rødhåra kritthvit og halt på den ene foten. Hvem av disse personene tror du ville fått det enklest med forhold, både sexuelle og mer seriøse langtidsforhold? Riktig, den første. Fordi mennesker i utgangspunktet går etter utseende da de ikke vet noe mer om personen. Personer som selv er stygge vil nok ikke være like pirkete på utseende på andre, fordi de bruker sunnfornuft og skjønner at sjangsene da er mye mye mindre. Så mortania, stikk fra denne tråden og la oss diskutere "perfekte" kropper i fred, så får du heller finne på noe annet. Edit: Leif Endret 8. juli 2008 av Tirumtei Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Jeg skjønner ikke hvorfor dere er så forbanna opptatt av at alt skal være så forbanna perfekt, pardon my french. Det tilsier at det er det ytre som teller. Poenget var jo å diskutere hva folk mener er perfekt. Ikke hva folk mener er normalt. Det er heller ikke en diskusjon rundt hva som teller og ikke teller At dine øyene gjerne vil se annet enn det som vises i tråden må jo være helt opp til deg, men på lik linje med at du kan ha en mening kan vi andre også ha det Lenke til kommentar
pwned Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 (endret) Den ene høy, mørk slank med litt arbeidsmuskler og et meget pent ansikt. Den andre lagde vi 1,65, overvektig, rødhåra kritthvit og halt på den ene foten. Hvem av disse personene tror du ville fått det enklest med forhold, både sexuelle og mer seriøse langtidsforhold? Riktig, den første. Fordi mennesker i utgangspunktet går etter utseende da de ikke vet noe mer om personen. Personer som selv er stygge vil nok ikke være like pirkete på utseende på andre, fordi de bruker sunnfornuft og skjønner at sjangsene da er mye mye mindre. skjønner at rødt hår og blek hud ikke er vinnermaterialer om du er gutt, men det gjelder vel ikke om jenter også..? Endret 8. juli 2008 av pwned Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 8. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2008 Når vi snakker om perfeksjon, så har hun litt "too much". Hun er IKKE lubben, ikke ta meg feil. Men når vi snakker om perfeksjon, så er dette litt annerledes: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå