Gå til innhold

Perfekt kropp eller?


Pinup

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Der så hun bra ut, men her derimot:

nicole-scherzinger.jpg

 

Dette er bra:

 

nicole-scherzinger2.jpg

 

Hva gjør puppene hennes halvveis nede på magen?

Uten BH så danner ofte desverre ikke kvinners pupper en kløft helt av seg selv, samtidig som de heises opp av seg selv.

Endret av Pinup
Lenke til kommentar

post-198637-1260777356_thumb.jpg

 

Liker at Nicole ser ut som ei normal jente i virkeligheten. På alle bilder er hun så sykt skinny, men her er hun normal :)

 

post-198637-1260778162_thumb.jpg

 

Skikkelig pen mage, og ganske pene pupper også igrunn. Selv om jeg synes piercing der ikke er så fint :p

Endret av MissK
Lenke til kommentar

Haha, ok. Hun hadde jo fett på magen til og med! I motsetning til mange som blir postet her uten det. Jaja. Jeg synes hun var finfin, men så synes jeg modeller er penest da :)

 

Kate Moss: "nothing tastes as good as skinny feels"

Sulten is the shit!

 

Nei men altså.. Jeg synes ikke det er noe galt med magen hennes, den ser myk ut. Og når man ligger sånn som det så ser den kanskje litt inndratt ut. Men jeg synes i alle fall hun ser perfekt ut ^^

Endret av MissK
Lenke til kommentar
Haha, ok. Hun hadde jo fett på magen til og med! I motsetning til mange som blir postet her uten det. Jaja. Jeg synes hun var finfin, men så synes jeg modeller er penest da :)

 

Kate Moss: "nothing tastes as good as skinny feels"

Sulten is the shit!

 

Nei men altså.. Jeg synes ikke det er noe galt med magen hennes, den ser myk ut. Og når man ligger sånn som det så ser den kanskje litt inndratt ut. Men jeg synes i alle fall hun ser perfekt ut ^^

 

Hvis du faktisk er seriøs i den posten der, så skremmer det meg.

Lenke til kommentar

Jeg tulla med Kate Moss sitatet. Det passa bare inn med at dere mente hun så sulten ut. Men jeg synes magen hennes var fin. Jeg liker ikke unødvendig fett. Ligger en normalt tynn person slik som henne på ryggen så vil magen se sånn ut uansett. Ser ut som hun har mer fett på magen enn meg, og jeg er verken sulten eller motbydelig, så tviler på at hun er det.

Endret av MissK
Lenke til kommentar

Det er sant at de fleste slanke jenter ser litt sånn ut hvis de ligger i den posituren (meg selv inkludert), men hun var kanskje i tynneste laget uansett. Men å sparke henne ut av sengen? Hadde hun reist seg opp og vist seg ordentlig tror jeg neppe det er så ille som dere påstår. Dere må nesten ta litt hensyn til at ting kan endres pga positur.

 

MissK: Har du flere bilder av henne?

Lenke til kommentar

Hun er Victoria Secretmodell, og de er vel kjent for å ha litt mer former? Hun er tynn, men jeg synes ikke hun er for tynn.

 

Dette er samme dama som hun oppe i sofaen..

 

post-198637-1260794877_thumb.jpg

0000053484_20081201110513.jpg

 

Edit: Litt mer former enn vanlige fashionmodeller. De er fortsatt mye tynnere enn normale mennesker, men større enn de som går catwalk for andre greier.

Endret av MissK
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...