AndyPanda Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Hun har nice kropp! Lenke til kommentar
reichspöbel Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Hva gjør puppene hennes halvveis nede på magen? Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 13. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2009 (endret) Der så hun bra ut, men her derimot: Dette er bra: Hva gjør puppene hennes halvveis nede på magen? Uten BH så danner ofte desverre ikke kvinners pupper en kløft helt av seg selv, samtidig som de heises opp av seg selv. Endret 13. desember 2009 av Pinup Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Taryn Southern har også bra kropp. Kanskje litt for skinny for noen.. Lenke til kommentar
MissK Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 (endret) Liker at Nicole ser ut som ei normal jente i virkeligheten. På alle bilder er hun så sykt skinny, men her er hun normal Skikkelig pen mage, og ganske pene pupper også igrunn. Selv om jeg synes piercing der ikke er så fint Endret 14. desember 2009 av MissK Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Ser jo ut som et dopoverdose vesen Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Hun nederste der så mutbydelig ut. Og sulten. Lenke til kommentar
MissK Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 (endret) Haha, ok. Hun hadde jo fett på magen til og med! I motsetning til mange som blir postet her uten det. Jaja. Jeg synes hun var finfin, men så synes jeg modeller er penest da Kate Moss: "nothing tastes as good as skinny feels" Sulten is the shit! Nei men altså.. Jeg synes ikke det er noe galt med magen hennes, den ser myk ut. Og når man ligger sånn som det så ser den kanskje litt inndratt ut. Men jeg synes i alle fall hun ser perfekt ut ^^ Endret 14. desember 2009 av MissK Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Hun nederste der så mutbydelig ut. Og sulten. støtter deg der. hun ser sulten ut. uansett hvor mye hun ligger syntes jeg ikke magen skal se inndratt ut Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Såg filmen Mannen som elsket Yngve i går, Ida Elise Broch har fine pupper, ut frå dei sekundane ein fekk sjå. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Haha, ok. Hun hadde jo fett på magen til og med! I motsetning til mange som blir postet her uten det. Jaja. Jeg synes hun var finfin, men så synes jeg modeller er penest da Kate Moss: "nothing tastes as good as skinny feels" Sulten is the shit! Nei men altså.. Jeg synes ikke det er noe galt med magen hennes, den ser myk ut. Og når man ligger sånn som det så ser den kanskje litt inndratt ut. Men jeg synes i alle fall hun ser perfekt ut ^^ Hvis du faktisk er seriøs i den posten der, så skremmer det meg. Lenke til kommentar
MissK Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 (endret) Jeg tulla med Kate Moss sitatet. Det passa bare inn med at dere mente hun så sulten ut. Men jeg synes magen hennes var fin. Jeg liker ikke unødvendig fett. Ligger en normalt tynn person slik som henne på ryggen så vil magen se sånn ut uansett. Ser ut som hun har mer fett på magen enn meg, og jeg er verken sulten eller motbydelig, så tviler på at hun er det. Endret 14. desember 2009 av MissK Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 De fleste damene her inne er veldig pene, jeg bare krangler fordi vi leiter etter den perfekte kroppen. Men akuratt hun der var forjævlig. Jeg hadde sparka henne ut av senga. Lenke til kommentar
Lenne Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Det er sant at de fleste slanke jenter ser litt sånn ut hvis de ligger i den posituren (meg selv inkludert), men hun var kanskje i tynneste laget uansett. Men å sparke henne ut av sengen? Hadde hun reist seg opp og vist seg ordentlig tror jeg neppe det er så ille som dere påstår. Dere må nesten ta litt hensyn til at ting kan endres pga positur. MissK: Har du flere bilder av henne? Lenke til kommentar
MissK Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 (endret) Hun er Victoria Secretmodell, og de er vel kjent for å ha litt mer former? Hun er tynn, men jeg synes ikke hun er for tynn. Dette er samme dama som hun oppe i sofaen.. Edit: Litt mer former enn vanlige fashionmodeller. De er fortsatt mye tynnere enn normale mennesker, men større enn de som går catwalk for andre greier. Endret 14. desember 2009 av MissK Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 (endret) Ang. hu tynne dama på sofaen, hu ser jo død ut! Too skinny, too ugly. Endret 14. desember 2009 av J0dleb0n Lenke til kommentar
Lenne Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Jeg ville absolutt ikke kalt det der "former" men hun var ikke altfor tynn, nei . Likevel tror jeg ikke det hadde skadet om hun hadde litt mer på kroppen. Fin, dog. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Victoria's Secret-modellane er etter min meining jevnt over litt for tynne. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Hun er så tynn at man tydelig ser formen på hodeskallen hennes. Fysj og fysj. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå