Gå til innhold

Perfekt kropp eller?


Pinup

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Synest synd på damer med så store pupper eg, må være ein veldig belastning.

 

Dét er det. Løping og trapper er ikke spesielt stas, også må man ut med en liten formue for å få BH-er som sitter ordentlig og støtter. Jeg priser høyere makter for at Change har en bra medlemsordning som gir fete rabatter.

 

Ellers er det vanskelig å finne klær som sitter ordentlig og ikke bare henger som søppelsekker fra brystet, og litt kjipt å ikke få blikkontakt med noen når man prøver å være seriøs ( ikke for det - av og til kan det være stas å få litt ekstra oppmerksomhet, men alt til sin tid).

Lenke til kommentar
Bak ein BH er det vanskeleg å vurdere stort.

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Padded_bra.gif

 

Vi menn må sammle oss og få forbrukerrådet inn i dette! Vi må stoppe bruken av slike BHer. Damer går med slike BHer for å "vise"...eller "reklamere" seg til oss. Så legger vi inn masse arbeid og tid for å bli kjent med jenta, også blir vi møtt med de små der! Er jo missvisende reklame! :mad: Vi har rett på reklamasjon!

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar
Bak ein BH er det vanskeleg å vurdere stort.

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Padded_bra.gif

 

Vi menn må sammle oss og få forbrukerrådet inn i dette! Vi må stoppe bruken av slike BHer. Damer går med slike BHer for å "vise"...eller "reklamere" seg til oss. Så legger vi inn masse arbeid og tid for å bli kjent med jenta, også blir vi møtt med de små der! Er jo missvisende reklame! :mad: Vi har rett på reklamasjon!

ja wow for det er virkelig mange som gidder å gå med så store bh ..hehe... :!:

Lenke til kommentar

MissK: Det er bra. I'm happy for you.

 

Rikspøbel: Noen gang vurdert navneendring til Captain Obvious? :)

Hvis du mener at en drøy utringning til tider kan føre til alt annet enn respekt og makt så er jeg fullstendig enig, men i visse situasjoner med de rette menneskene kan en taktisk utringning funke fjell.

Endret av fredrikg-
Lenke til kommentar

Gutter liker pupper, store og små.

 

Men hey, lets admit, større pupper er et blikkfang. Selv jeg som er jente ville kastet bort et ekstra blikk på en pen jente med en fin kløft. Hva forventer man da at gutter skal gjøre?

 

Jeg blir jo litt sånn småsjalu kanskje hvis jeg tar kjæresten min i å gjøre sånt, men herregud, noen ganger så er det faktisk vanskelig å la være å se.

 

Jeg synes at både små og store pupper kan være fine, såklart. Det kommer faktisk mye mer ann på formen enn på str, men større en D synes jeg blir for mye.

 

Ang. eks. med push-up bh over, så var jo det til ekstrem overdrivelse. Jeg bruker push-up bh fordi at det former puppene, gir litt kløft. Er jo ikke som at kjæresten min får et sjokk hver gang jeg tar av meg bh'en hehe. Man trenger ikke overdrive. Men det å bruke giga-ekstrem push-up i tillegg til sånne silikoninnlegg som kan legges i bh'en, det blir for mye, man føler seg litt snytt da ja.

 

Titty-fuck, gir ikke meg noe tilfredsstilling anyways...

Endret av bubble-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...