Gå til innhold

Perfekt kropp eller?


Pinup

Anbefalte innlegg

Jeg liker å være lav, jeg.

 

Uansett. 178 cm til mann å være vil sikkert være lavt i forhold til MissK. Særlig hvis hun foretrekker mennene litt høyere enn seg selv. Hvis hun liker å bruke høye sko er det jo også bare en fordel for henne at karen ikke er på høyde med henne, men høyere.

 

Jeg fant et bilde av meg selv i de tidene jeg trente en god del, og jeg må si at jeg i grunnen savner det. Jeg har ikke gått opp i vekt siden, og jeg har ikke noe å trene bort, men jeg merker helt klart forskjell. Ikke bare den fysiske formen generelt, men også på humøret.

 

Takk! Du skjønte det. Jeg er tydeligvis ikke så veldig god til å forklare meg selv. Og ja, jeg bruker mye høye heler, så jeg er avhengig av at fyren er endel høyere enn meg.

 

Jeg synes forresten ingen høyde er "gal" på noen måte. Det er bare i forhold til min egen så er det et flertall av "lave" mennesker enn høye, i alle fall her jeg bor. Synes alle er rundt 165 jeg.

 

Trening har så mye mer å si enn bare på hvordan kroppen ser ut. Man får mer energi, bedre humør, huden blir finere(om man er flink til å rense den etter treningen såklart), og masse annet. Så skjønner hvorfor du savner det. Jeg skjønner ikke hvorfor jeg ikke begynte å trene tidligere, har aldri følt meg så bra som jeg gjør nå.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En helt urelatert ting... :D

 

Når vanlige jenter legger ut bilder så synes jeg ofte det blir mer "perfekt" en redigerte modelbilder. Så når jenter som MissK m.fl. legger ut seg selv i tråden er det mye mer stas enn det som vanligvis er her.

 

Jeg sa tidligere at jeg liker omtrent alt som er, men jeg må innrømme at jeg liker naturlig fremfor photoshoppet.

 

Ikke at MissK og de andre har mindre bra kropper, er ikke det jeg sier, men det er ekstra stas med ekte bilder :D

Lenke til kommentar

Aww da får jeg meg ikke prøvd meg på MissK jeg da, siden jeg er like høy som henne x), men det går fint. Har kjæreste og hun er faktisk høyere en meg. Jeg er 173 ca og hun er 177.

 

Selv synes jeg ikke jeg er noe høy, en som er høy vil jeg si er rundt 185cm. Selv vil jeg tro at normalen i norge er vel rundt 180 på gjennomsnittet? men har sett gutter som nærmer seg 160 cm og det virker jo litt kjipt.

 

Men kan man være hot selv om man er lav da? selvfølgelig :D hehe

 

Kanskje man skulle slenge opp et kroppsbilde av seg selv, men det blir vel litt teit.

 

 

 

 

 

kim-kardashian_15.jpg

 

 

 

 

kim6.jpg

 

 

 

PatriciaArquette_ThomasJane.jpg

 

 

 

halle_berry_post_pregnancy_6_big.jpg

 

Endret av gamerman
Lenke til kommentar
Jeg liker å være lav, jeg.

 

Uansett. 178 cm til mann å være vil sikkert være lavt i forhold til MissK. Særlig hvis hun foretrekker mennene litt høyere enn seg selv. Hvis hun liker å bruke høye sko er det jo også bare en fordel for henne at karen ikke er på høyde med henne, men høyere.

 

Jeg fant et bilde av meg selv i de tidene jeg trente en god del, og jeg må si at jeg i grunnen savner det. Jeg har ikke gått opp i vekt siden, og jeg har ikke noe å trene bort, men jeg merker helt klart forskjell. Ikke bare den fysiske formen generelt, men også på humøret.

 

Takk! Du skjønte det. Jeg er tydeligvis ikke så veldig god til å forklare meg selv. Og ja, jeg bruker mye høye heler, så jeg er avhengig av at fyren er endel høyere enn meg.

 

Jeg synes forresten ingen høyde er "gal" på noen måte. Det er bare i forhold til min egen så er det et flertall av "lave" mennesker enn høye, i alle fall her jeg bor. Synes alle er rundt 165 jeg.

 

Trening har så mye mer å si enn bare på hvordan kroppen ser ut. Man får mer energi, bedre humør, huden blir finere(om man er flink til å rense den etter treningen såklart), og masse annet. Så skjønner hvorfor du savner det. Jeg skjønner ikke hvorfor jeg ikke begynte å trene tidligere, har aldri følt meg så bra som jeg gjør nå.

 

Må bare si meg enig der! Hadde prolaps tidligere iår, så det ble slutt på all trening.

Fikk mye dårligere søvn uten å trene, dårligere holdning, maten blir ikke det samme, humøret synker, sliten osv...

Nesten som en dop å trene :p (Edit: Nei jeg har aldri gått på dop)

MEN er i prolapsen er bort nå, så nå er det kosthold og trening og eksamen for full rulle! Kjenne at det er deilig å legge seg om kvelden, maten (av en eller anna grund) har blitt så mye bedre, mer energi og ja den pakka der.

Folk veit ikke hva dei går glipp av å ikke trene

Endret av [email protected]
Lenke til kommentar

Følgande innlegg av MissK må og redigerast og fjerne biletet: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...&p=14832609

Lenka er død og forumet blir aldri ferdig med å laste sida. Sånt skaper irritasjon.

 

/wannabemodagain OFF

 

Takk. :)

 

Edit: Forumet skal jo redigere store bilete. Ser ut som problemet med å laste biletet til MissK gjer at forumet aldri kjem så langt at bileta blir redusert. Om den fjernes er alt sikkert peachy good.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar

Shit jeg satt meg vel litt fast der ja. Det stemmer, men jeg synes generelt jenter som vesen er vakkert og deiligt. Selvfølgelig finnes det noen unntak med de som har vært uheldige, men jenter generelt finner jeg alltid på en eller annen måte vakker. Sexy er unikt.

 

Men det skal sies at jeg foretrekker store pupper og en litt større rumpe. (Det skjønte dere vel ja, når jeg tenker på bildene)

Nå er jeg faktisk han som postet Rikke Bakkan Ekran i noen andre poster bakover, som forøvrig ikke har spesielt med pupper hehe. :)

Lenke til kommentar
(...) Og alle filmer med Jason Statham nekter han å se med meg, hahaha. (...)

 

Det hadde jeg også gjort, karen velger bare drittfilmer.

 

Etter min mening er det slik en mannekropp skal se ut. Arbeidsmuskler som har blitt brukt til noe fornuftig. Nesten så jeg misunner fyren jobben hans...

http://www.tvgasm.com/newsgasm/mike_rowe17.jpg

Stort bilde (1024x768)

 

 

Mike Rowe ser veldig bra ut, ja.

Lenke til kommentar
Oi ja, gamerman liker definitivt store pupper.. :p

 

Nei du kan vel ikke det gamerman, men så har jeg kjæreste jeg og så det er ikke noe poeng altså :p

 

Hehe men husk på bilder ser det større ut ^^

 

Nei kan vel ikke det, du har jo din kjære, jason og Wolverine :D

 

Forøvrig har jeg ganske lik kropp som mister Hugh, bare ikke så hårete... (sier ikke at hår på kassen er dårlig eller bra jeg)

 

 

 

Liker store pupper og store rumper (til en viss grad rumpe og pupp selvfølgelig) Liker timeglass formen veldig veldig godt, men liker ekstra på magen også hos jenter. Jente som vesen er fantastisk ^_^

Lenke til kommentar

Jeg er ikke så veldig fan av kroppshår. Synes kroppen ser finere ut uten et lag med hår som dekker den. Så hadde Jackman vært min man(haha) så hadde jeg tvangsvoksa han..

 

Alt er til en viss grad da :p Jeg liker lange bein, men det kan jo se rimelig sykt ut om beina er uproposjonert lange :p

Lenke til kommentar
Jeg er ikke så veldig fan av kroppshår. Synes kroppen ser finere ut uten et lag med hår som dekker den. Så hadde Jackman vært min man(haha) så hadde jeg tvangsvoksa han..

 

Alt er til en viss grad da :p Jeg liker lange bein, men det kan jo se rimelig sykt ut om beina er uproposjonert lange :p

 

Det er sant, han har jo litt hairy chest. Men veldig barsk da.

 

Selvfølgelig er alt til en viss grad ja, det ser helt merkelig ut når man har 70 % ben og resten overkropp hehe...

 

Men men, kropp er topp <3

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...