Gå til innhold

Perfekt kropp eller?


Pinup

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

178 er lav til å være gutt i mine øyne. Da er han bare 5 cm høyere enn meg, og det er ikkeno.. :p Lav! Men utrolig bra kropp ja, veldig nærme perfekt.

 

post-198637-1260539001_thumb.jpg

 

I denne scenen i Transporter 3 ser han veldig lav ut da, men kroppen hans er så ufattelig digg!

Endret av MissK
Lenke til kommentar

Da burde du se den! Jeg er egentlig ikke så fan av actionfilmer, men alle filmer hvor digge menn kler av seg har jeg ingenting imot å se ^^

 

Han er mye større i 3ern enn de andre filmene synes jeg. Virker som han har trent litt for mye mage though, han blir litt lut i ryggen ofte, og det er ikke så pent. Men fremdeles. Han og Hugh Jackman har perfekte kropper i min verden!

Lenke til kommentar

Han har bra overkropp. Men magen hans var litt gammel-mann-ish. Hvertfall på det øverste bildet. Så han er ikke perfekt, men mye bedre enn gjennomsnittet av menn. :p

 

Hvordan kan du misunne jobben til en hvor han nesten hele tiden krabber rundt i drit og møkk? Yuck :p

 

178 er lav til å være gutt i mine øyne.

 

Så hva er normalt i dine øyne?

 

Jeg sa at jeg synes det var lavt, ikke at det ikke var normalt. Normalt kommer ann på øyet som ser. Jeg synes alle under 180 er lavt. Man skal helst være over 185 for å få betegnelsen høy.. Så mellom 180 og 185 er vel normalt?

Lenke til kommentar
178 er lav til å være gutt i mine øyne.

 

Så hva er normalt i dine øyne?

 

Jeg sa at jeg synes det var lavt, ikke at det ikke var normalt. Normalt kommer ann på øyet som ser. Jeg synes alle under 180 er lavt. Man skal helst være over 185 for å få betegnelsen høy.. Så mellom 180 og 185 er vel normalt?

Ja, nå spurte jo jeg også hva du synes var normalt og da. Så fra å være lav til å være høy i dine øyne skiller det 6cm, det var ikke mye gitt.

Lenke til kommentar

Det er vel fordi det ikke er noe som heter normalt i mine øyne. Enten er man høy eller så er man lav. Litt lav - litt høy, veldig lav - veldig høy. Normal eller vanlig kan være alt. Det er sikkert like vanlig å være 160 som 190.. Men for meg er en på 160 lav og en på 190 høy..

 

Jason Statham på 178 er derfor litt lav i mine øyne.. Han er ikke normal, fordi jeg ikke klarer å definere normal.

 

Eksempel:

Fyr på 175: Lav

Fyr på 183: Normal (?)

Fyr på 192: Høy

 

Men alle de tre er da like vanlige og like normale. Det har bare noe med egne preferanser og meninger. En på 150 synes nok alle over sin egen høyde er høye, men det betyr ikke at en på 180 mener det samme..

 

Dette er om gutter da såklart..

Endret av MissK
Lenke til kommentar
Nå blir jeg glad, viser på en måte at vi vanlige jenter også kan ha noe å stille opp med i denne tråden, selv uten photoshop og profesjonelle til å hjelpe oss :)

Selv om de mest kritiske helt sikkert holder kjeft da :p

 

Som flere har sagt så er du veldig pen :)

 

Det de færreste tenker på er at det er svært mange jenter som har et enormt potensiale til å se bra ut. Riktig klær, litt sminke og en god fotograf gjør underverker.

Lenke til kommentar

Jeg liker å være lav, jeg.

 

Uansett. 178 cm til mann å være vil sikkert være lavt i forhold til MissK. Særlig hvis hun foretrekker mennene litt høyere enn seg selv. Hvis hun liker å bruke høye sko er det jo også bare en fordel for henne at karen ikke er på høyde med henne, men høyere.

 

Jeg fant et bilde av meg selv i de tidene jeg trente en god del, og jeg må si at jeg i grunnen savner det. Jeg har ikke gått opp i vekt siden, og jeg har ikke noe å trene bort, men jeg merker helt klart forskjell. Ikke bare den fysiske formen generelt, men også på humøret.

Lenke til kommentar
Det de færreste tenker på er at det er svært mange jenter som har et enormt potensiale til å se bra ut. Riktig klær, litt sminke og en god fotograf gjør underverker.

 

Og ikke glem lyssetting. Husker bildene jeg hadde på deiligst for 3-4-5år siden, der så du markert six pack, store overarmer og markert bryst. Dette var noe jeg ikke klarte å se til vanlig, men pga bl.a lyset, så ble det synlig på bildet. De fleste som kjente meg da trodde jeg hadde redigert bildet :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...