Gå til innhold

Perfekt kropp eller?


Pinup

Anbefalte innlegg

Er det bare jeg som synes mange forskjellige kroppstyper er fine? :D

 

Synes både cricket, MissK og flere har supre kropper jeg ikke hadde nølt et sekund med å, eh, tafse på. Synes bildet MissK la ut av en modell er supersexy, samtidig som jeg synes kvinner med mer former er supersexy. Både jenter med synlige magemuskler og med mer "normale" mager er supert!

 

Ja takk, alt sammen :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er ikke snakk om fine kropper her, det er snakk om perfekte kropper.

 

Jeg skal være enig i at det er flere typer kropper jeg lett hadde hoppet på, men det er veldig begrenset hva jeg ville kalt for perfekt! Jeg har faktisk ikke sett noen kropper (hele kropper) som jeg ville kalt perfekt, mye bra. Hadde tården vært kalt 'Nesten perfekt kropp eller?' så hadde tråden for lenge siden kunne dødd ut :D

Lenke til kommentar
Når jeg hører jenter si at Adriana Lima ser dårlig ut..

 

 

."guttekropp".

 

Omg.

 

Adriana er dødsheit!

 

Jeg synes ikke hun er så veldig pen. Liker ikke fjeset hennes i det hele tatt, øynene ser skikkelig trøtte ut både med og uten sminke. Hun har veldig fin kropp, men i kjendissammenheng er det hundrevis med bedre kropp.

 

Men altså, hun ser bedre ut enn alle naboene mine :p

post-198637-1260524198_thumb.jpg

 

På dette bildet så hun penere ut i fjeset, hun gjør ikke sånn rart med fjeset her :p (regner egentlig med at 90 % av dere ikke ser at hun har et fjes engang...:p)

 

Perfekt for meg er når man er tynn, men ikke med guttekropp. Minst 170. Man skal ha smal midje, litt hofter og rumpe. Pupper er egentlig ikke så viktig sålenge de ikke er større enn en C - stor B. Synes det ser merkelig ut med høye smale jenter med store pupper. Ser fort veldig kunstig ut og det er ikke pent.

 

Synes Alessandra Ambrosio ser sykt bra ut, og hun har fått barn :p

post-198637-1260524484_thumb.jpg

Endret av MissK
Lenke til kommentar
Er det bare jeg som synes mange forskjellige kroppstyper er fine? :D

 

Nei, mye som kan være fint!:D

 

Jeg synes ikke hun er så veldig pen. Liker ikke fjeset hennes i det hele tatt, øynene ser skikkelig trøtte ut både med og uten sminke. Hun har veldig fin kropp, men i kjendissammenheng er det hundrevis med bedre kropp.

På dette bildet så hun penere ut i fjeset, hun gjør ikke sånn rart med fjeset her :p (regner egentlig med at 90 % av dere ikke ser at hun har et fjes engang...:p)

 

Synes hun er veldig pen jeg, og øynene er jo det beste i ansiktet hennes, skikkelig sexy blikk.

adriana_lima.jpg

adriana-lima-bra.jpg

Synes hun ser bra ut uten sminke også da, nydelig hud!

adriannasmoking061405017uc.jpg

 

Men nå diskutere vi perfekt kropp da.. synes hun har kjempebra kropp, hvorvidt det er hundrevis av andre med bedre kropp kan diskuteres i det uendelige, alltid noen som har bedre kropp, og alltid noen som er bedre enn det igjen..

 

Men hun er rimelig perfekt i mine øyne, tviler på at noen hadde sagt nei til den kroppen

V286141.jpg

Lenke til kommentar

Jeg foretrekker min foran hennes ^^

 

Men ja, folk har forskjellige meninger. Du synes blikket hennes gjør henne sexy, jeg synes det ikke er noe fint. Sånn er det jo bare :p

 

victoria_secrets_what_is_sexy_2_big.jpg

Vet at blikket skal være sexy, men jeg synes det bare ser rart ut. Får litt sånn varulv-feeling..

 

Ser ut som hun hadde veldig fin hud da :)

Endret av MissK
Lenke til kommentar

Aaaah! Han er så digg!

 

Fant en liten versjon ja, han er ikke så buff som i Wolverine hele tiden. Da mptte han opp midt på natten for å lage eggehviteomelett og proteinshake fordi han måtte spise hver tredje time. :p Og han trente heeele tiden.

 

Liker han både liten og stor, men han er jo ikke stor hele tiden :p

 

Åh! Men hvordan skal du klare å sende ham i posten? Regner med at han må bli levert på døra..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...