Sinnsyk asylaspirant Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 (endret) Når jeg ser alle de modellene ser jeg selvfølgelig pene jenter, men jeg klarer ikke å komme unna at mesteparten av dem antageligvis har (redigert: eller har hatt) spiseforstyrrelser og sliter med et elendig selvbilde til tross for at hauger med menn gjerne vil ligge med dem. Jeg kan innrømme at jeg har dårlig kjennskap til bransjen, men for meg som ser inn utenfra virker det direkte trasig (for et liv tenker jeg). Tenk på all den gode maten de aldri kan spise med god samvittighet! Sånn sett har de egentlig alt til felles med kjæresten til Jan Thomas! :) Endret 10. desember 2009 av fredrikg- Lenke til kommentar
MissK Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Hvor er nippelsa hennes? Redigert bort? Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 10. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2009 Jo, det er sant det. Men noen av de har faktisk slike kropper veldig naturlig. En venninne av meg er modell, og hun spiser som en hest. Hvor er nippelsa hennes? Redigert bort? Hahah, enten det ja eller så er den ikke gjennomsiktig ved puppene. ;P Lenke til kommentar
myrdan Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Ser at folk driver å legger inn bilder av seg selv her, akkurat vært å trent så da får jeg bli med på den nye trenden og slenge inn et bilde av meg selv jeg også! Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 10. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2009 (endret) Haha, herlig biceps. Endret 10. desember 2009 av tom waits for alice Fjernet sitat av bilde Lenke til kommentar
myrdan Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 (endret) Takker! har bare fått trent den ene da, starter på den andre etter jul Endret 10. desember 2009 av tom waits for alice Fjernet sitat av bilde Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Niplene blir redigert bort på victoria's secret-bildene fordi de skal vises i USA, og der kan de jo ikke vise sånne überseksuelle ting... Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 10. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2009 Niplene blir redigert bort på victoria's secret-bildene fordi de skal vises i USA, og der kan de jo ikke vise sånne überseksuelle ting... Hahah, det kan jo virkelig skje noe forferdelig om de ikke blir redigert bort. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Ah, hva er en fest uten dette: Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Ah, hva er en fest uten dette: en bedre fest Lenke til kommentar
Lenne Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Akkurat der sier jeg meg enig med Estella. De var lite fine. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Hadde nok ikke nølt på fest, men perfekt? Langt ifra Lenke til kommentar
bubble- Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 (endret) Når jeg hører jenter si at Adriana Lima ser dårlig ut.. ."guttekropp". Omg. Adriana er dødsheit! Endret 11. desember 2009 av bubble- Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Rimelig trøtt, kjedelig, mainstream dame det. Lenke til kommentar
bubble- Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Ja selvfølgelig. Nabodama ser jo sånn ut, akuratt ja;) Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Ja selvfølgelig. Nabodama ser jo sånn ut, akuratt ja;) Faktisk :D Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 helt forferdelig oversminka og de puppene var for spisse! Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 helt forferdelig oversminka og de puppene var for spisse! lol. Det er tydlig du er bortskjemt av silikon. Pupper pleier å henge sånn når de er naturlige. Hadde hun stått oppreist ville de sett anderledes ut. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Har ikke vært borti silikon så langt, men de jeg har vært med har hatt litt mer fyll over puppen som gjør at de ikke blir så spisse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå