Gå til innhold

Perfekt kropp eller?


Pinup

Anbefalte innlegg

Jeg synes det er tøft at MissK å poster bilder av seg selv. I denne diskusjonen hvor vi leter etter den perfekte kroppen har hu litt å konkurere mot (bla photoshop :ermm: )

 

Husker selv for 4-5 (eller mer) år siden når deiligst.no var tøft, la ut bilder både med og uten klær der. Selv om det meste ble veldig godt mottatt, var det alltid noen som prøvde å rakke ned.

 

En annen ting, er at det som blir lagt ut på nettet forblir der, dette må alle som vurderer å legge ut noe tenke på! Nå er ikke bildene som MissK noe spesielle i form av at hu viser mye, men fremdeles. Man kan komme i en situasjon der man skulle ønske at bildene ikke fantes.. ;)

 

Wet t-shirt :love:

miss_wet_t-shirt.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bildene jeg har lagt ut er heldigvis ikke veldig lette å kjenne igjen. Det første er kanskje.. La bildene ut fordi jeg er veldig stolt av kroppen min, som jeg har jobbet hardt for å få. Jeg trener 5 ganger i uka liksom :p Også fordi jeg ville se på tilbakemeldingene, jeg må bli vant til kritikk pga den nye jobben min, så dette er god øvelse ^^

 

Synes hun her hadde skikkelig fin form. Kanskje litt for tynn på hoftene siden bena ble litt for fremtredende. Men jeg synes hun hadde fin timeglassform og alikevel var tynn.

victoria

Lenke til kommentar

MissK:

Kanskje ikke spinkel, men jaa.. litt tynn som du kanskje sa. Jeg aner ikke hvor høy du er, så kanskje jeg tar helt feil. :) Men ja, Geir hadde rett i hva jeg mente ;)

 

Bildet du postet nå var jævlig fint! Enig med hoftebena, men resten var søren meg ikke langt fra perfekt.

Lenke til kommentar

Jeg er 173 på sokkelesten ^^ Så er ganske høy. Tror ikke det er så lett å se siden alle jeg sier det til blir sjokkerte. Til og med venner av meg ser ikke at jeg er så høy, selv om jeg er med dem hele tiden :p

 

Jaa! Hun ser så sykt bra ut. Er nok en grunn til hun er Victoria Secretmodell :p

Lenke til kommentar

MissK: Wow, ja, jeg ble også sjokkert nå. Da må jeg si du skal være fornøyd med kroppen din!

Victoria Secret-modellene er noe for seg selv, jobber mot det, men det kommer nok til å ta litt tid. Håper på å ha noe lignende til neste høst i allefall. Gått ned ti kg allerede, og tenker mot tjue til.

 

Her har vi en pen liten samling, bortsett fra magen til hun i midten (som ligner skummelt på Heidi Klum i ansiktet).

Victoria_s_Secret_f_122811a.jpg

Endret av Pinup
Lenke til kommentar

Hei! Jeg er modell! Douchebag! :p

 

Pinup: Tusen takk! :)

 

Av de modellene over der synes jeg hun helt til venstre så best ut. Hun helt til høyre ser litt ut som hun har forstoppelse i ansiktet og helt rett guttekropp.

 

Hvis det er Heidi Klum i midten er det ikke så rart hun ser litt merkelig ut, hun har tross alt fått 2(3?) unger, og den siste nå nylig.. Til å være 2(3)barnsmor synes jeg hun ser sykt bra ut.

Endret av MissK
Lenke til kommentar

Pff! Jeg er modell når jeg har kontrakt da, selv om jeg ikke har gått for noen enda :p Men ok, jeg er modell 15 januar, om jeg ikke får noen oppdrag før det da :p

 

Uansett, noen modeller er pene. Spørs helt hva slags modell de er. Jeg synes VS-modellene har utrolig fin kropp fordi de er litt mer curvy enn fashionmodellene.. ^^

Lenke til kommentar
Hei! Jeg er modell! Douchebag! :p

 

Pinup: Tusen takk! :)

 

Av de modellene over der synes jeg hun helt til venstre så best ut. Hun helt til høyre ser litt ut som hun har forstoppelse i ansiktet og helt rett guttekropp.

 

Hvis det er Heidi Klum i midten er det ikke så rart hun ser litt merkelig ut, hun har tross alt fått 2(3?) unger, og den siste nå nylig.. Til å være 2(3)barnsmor synes jeg hun ser sykt bra ut.

 

ops.. Va ikke meningen :p Men ja regner med du skjønner at jeg tenker på sånn alt for tynne modeller. Du har bra vekt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...