bIsk0p Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Jeg synes det er tøft at MissK å poster bilder av seg selv. I denne diskusjonen hvor vi leter etter den perfekte kroppen har hu litt å konkurere mot (bla photoshop ) Husker selv for 4-5 (eller mer) år siden når deiligst.no var tøft, la ut bilder både med og uten klær der. Selv om det meste ble veldig godt mottatt, var det alltid noen som prøvde å rakke ned. En annen ting, er at det som blir lagt ut på nettet forblir der, dette må alle som vurderer å legge ut noe tenke på! Nå er ikke bildene som MissK noe spesielle i form av at hu viser mye, men fremdeles. Man kan komme i en situasjon der man skulle ønske at bildene ikke fantes.. Wet t-shirt Lenke til kommentar
MissK Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Bildene jeg har lagt ut er heldigvis ikke veldig lette å kjenne igjen. Det første er kanskje.. La bildene ut fordi jeg er veldig stolt av kroppen min, som jeg har jobbet hardt for å få. Jeg trener 5 ganger i uka liksom Også fordi jeg ville se på tilbakemeldingene, jeg må bli vant til kritikk pga den nye jobben min, så dette er god øvelse ^^ Synes hun her hadde skikkelig fin form. Kanskje litt for tynn på hoftene siden bena ble litt for fremtredende. Men jeg synes hun hadde fin timeglassform og alikevel var tynn. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Magen ble merkelig, liten hul rett under ribbeina, burde vært flatere. Jeg likte bedre det andre bildet ditt når det gjelder mage. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 10. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2009 MissK: Kanskje ikke spinkel, men jaa.. litt tynn som du kanskje sa. Jeg aner ikke hvor høy du er, så kanskje jeg tar helt feil. Men ja, Geir hadde rett i hva jeg mente Bildet du postet nå var jævlig fint! Enig med hoftebena, men resten var søren meg ikke langt fra perfekt. Lenke til kommentar
MissK Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Jeg er 173 på sokkelesten ^^ Så er ganske høy. Tror ikke det er så lett å se siden alle jeg sier det til blir sjokkerte. Til og med venner av meg ser ikke at jeg er så høy, selv om jeg er med dem hele tiden Jaa! Hun ser så sykt bra ut. Er nok en grunn til hun er Victoria Secretmodell Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Syns ikke hun hadde noen pen kropp.. Pene øyne kanskje bare Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 (endret) Hun minna meg faktisk om denne skjønne damen i ansiktet: Hun var alt for tynn. Hele kroppen ser bare veldig unaturlig ut. Endret 10. desember 2009 av SuKa Lenke til kommentar
MissK Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Seriøst? Så rart at man kan ha så forskjellige meninger Jeg synes hun ser veldig naturlig ut, bare trent og tynn. Veldig sunn og med normale lår, legger og hofter.. ^^ Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 10. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2009 (endret) MissK: Wow, ja, jeg ble også sjokkert nå. Da må jeg si du skal være fornøyd med kroppen din! Victoria Secret-modellene er noe for seg selv, jobber mot det, men det kommer nok til å ta litt tid. Håper på å ha noe lignende til neste høst i allefall. Gått ned ti kg allerede, og tenker mot tjue til. Her har vi en pen liten samling, bortsett fra magen til hun i midten (som ligner skummelt på Heidi Klum i ansiktet). Endret 10. desember 2009 av Pinup Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Modeller er ikke pene Lenke til kommentar
MissK Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 (endret) Hei! Jeg er modell! Douchebag! Pinup: Tusen takk! Av de modellene over der synes jeg hun helt til venstre så best ut. Hun helt til høyre ser litt ut som hun har forstoppelse i ansiktet og helt rett guttekropp. Hvis det er Heidi Klum i midten er det ikke så rart hun ser litt merkelig ut, hun har tross alt fått 2(3?) unger, og den siste nå nylig.. Til å være 2(3)barnsmor synes jeg hun ser sykt bra ut. Endret 10. desember 2009 av MissK Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 (endret) Hun i midten var ikke pen! Beklager negativiteten her nå. Endret 10. desember 2009 av SuKa Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 (endret) Hei! Jeg er modell! Douchebag! Modell og modell fru blondie.. Godt på vei vil jeg kalle det *kverulere* Jepp, denne gangen var det kjekkere å gjøre det Endret 10. desember 2009 av bIsk0p Lenke til kommentar
MissK Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Pff! Jeg er modell når jeg har kontrakt da, selv om jeg ikke har gått for noen enda Men ok, jeg er modell 15 januar, om jeg ikke får noen oppdrag før det da Uansett, noen modeller er pene. Spørs helt hva slags modell de er. Jeg synes VS-modellene har utrolig fin kropp fordi de er litt mer curvy enn fashionmodellene.. ^^ Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Hei! Jeg er modell! Douchebag! Pinup: Tusen takk! Av de modellene over der synes jeg hun helt til venstre så best ut. Hun helt til høyre ser litt ut som hun har forstoppelse i ansiktet og helt rett guttekropp. Hvis det er Heidi Klum i midten er det ikke så rart hun ser litt merkelig ut, hun har tross alt fått 2(3?) unger, og den siste nå nylig.. Til å være 2(3)barnsmor synes jeg hun ser sykt bra ut. ops.. Va ikke meningen Men ja regner med du skjønner at jeg tenker på sånn alt for tynne modeller. Du har bra vekt Lenke til kommentar
MissK Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Jada, jeg tulla Men enig i at alt for tynne modeller ikke er noe pent. Helt tynn og gutteaktig er ikke pent, men man kan ha litt former og alikevel være tynn ^^ Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 10. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2009 MissK: Hun helt til høyre er Adriana Lima, dårlig bilde av hun der. Lenke til kommentar
MissK Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Ahh, okay. Der så hun mye bedre ut. Hun så litt rar ut på det øverste bildet though, ene skulderen, mellom lårne og hånden hennes så litt kunstig ut. Men ja, da var det andre bare et dårlig bilde for her var hun ikke helt formløs. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Hun ser litt druggie ut i ansiktet. Skulle ha likt å sett et bilde av henne som ikke er kjørt gjennom Photoshop femti ganger. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 10. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2009 Kropp uten Photoshop: Ikke dopet ansikt: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå