myrdan Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Med fare for å virke sjukt selvdigger så synes jeg magen min er ganske perfekt. Bildet er fra 29 september, så har litt mindre fett nederst på magen nå Men dere får sånn ca inntrykk hvertfall.. Ser ut som du suger inn og stramer til, litt vanskelig å få inntrykk da. Ser ut som om du strammer! Bilde nr 2 er mye bedre, but still, langt fra perfekt. Sleng inn et bilde av ansiktet ditt også da, ser jo ut som at du har potensialet her Lenke til kommentar
bubble- Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 (endret) "Slanke jenter er bare jenter som har klart å la cheeseburger nummer to ligge. Jenter med muskler er jenter som legger inn en ekstra innsats for å få kroppen din ønsker seg. Jeg synes jenter som trener er sexy, og muskler er sexy." Hahah. Vel, da er jeg den slanke jenten som faktisk tok cheesburger nr. 2 Oh NO, Now I'm fat! Endret 9. desember 2009 av bubble- Lenke til kommentar
MissK Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Tror han mer mente at det er lett å være tynn, men det tar litt innsats å ha muskler. Det er hot ^^ Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Hva er det med gutter og være alergiske mot muskler på jenter? Rikke på iForm.no Snakker du til meg nå? Jeg er jente. Litt mer generelt, merker at de fleste guttene er ganske i mot det. Forstår bare ikke hvorfor. Ikke det at body buildere er min våtedrøm, men at du ser en trisceps eller markering på beina (så fremt det ikke er snakk om for tynt menneske) så er ikke det meg i mot. At det ikke finnes noe som helst feminint med store markerte muskler og brede skuldre? Tvert i mot er det definerende karakteristikker på maskulinitet. Jeg kan ikke se hvorfor heterofile jenter kan ønske å gjøre noe sånt med seg selv. Etter min mening like dumt som å sette seg som mål å spise seg skikkelig feit. Det kan da også umulig være sunt. Jeg snakker ikke spesifikt om rikke, eller konkurranse mennesker, for disse er jeg som regel enig i at har litt for mye muskler. Men har sett flere bilder igjennom tråden som har blitt forkasta pga dama hadde litt muskler eller markeringer. De har fremdeles femenine trekk. Som rikke sier i intervjuet på iform, så var det eneste negative med å drive med fitness uvitne mennesker. Det mer eller mindre som de fleste hobbyer og interesser, man gjør det som kreves. Usunt er det ikke, iallefall ikke på nivået til rikke. Hu holder seg borte fra tilskudd som ikke er bra fra kroppen. Hu trener mye og riktig samt hu spiser rett. Med tanke på at hun ikke er så veldig stor, vil heller ikke kroppen forfalle på samme måte som arnold gjorde når han sluttet med treningen. Ja forfalle og forfalle, han ser fortsatt bedre ut en noen av andre gamlinger x) Men enig i det meste du sier annet her Lenke til kommentar
bubble- Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Visst er det hot med muskler ( usynlige muskler vel og merke, som kommer tilsyne hvis man strammer litt) Ah, nå skal jeg også begynne å trene. Det blir bra saker. Har aldri følt at jeg trenger å trene,selvom alle bør trene..men, aldri for sent å begynne..men best å begynne mens man ennå er ung og stram! Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 (endret) Fett er ikke feminint. Det er bare et tegn på lav selvkontroll.. Fettceller kan konvertere androstenedion til østrogen. Endret 9. desember 2009 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Kommer klager på at ting går off-topic. Fint om dere kan spore inn på riktig sted og heller lage egne tråder for andre interessante ting som er delvis relatert til topic at hand Kommentering på moderering gjøres som alltid på pm, så slipper vi å kuppe tråden til slikt. Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Bilde nr 2 er mye bedre, but still, langt fra perfekt.Sleng inn et bilde av ansiktet ditt også da, ser jo ut som at du har potensialet her Vil gjerne se hva du mener er perfekt, hvis du mener at det er "langt fra perfekt." Lenke til kommentar
G Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 @MissK Synes du var ganske ålreit, og du må gjerne fortsette å trene, men det hadde ikke skadet å spise litt selkjøtt eller noe for å få ett tynt lag med eskimofett over. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 (endret) MissK har perfekt kropp! Hun er tynn, men ikke skinny. Og veltrent Ang. magen: to tomler opp. Endret 10. desember 2009 av Sir-Andy Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 10. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2009 Med fare for å si noe feil her, så synes jeg faktisk MissK sin kropp ser litt spinkel ut. Men synes egentlig det blir feil å diskutere kropper til brukere her, om de ikke går fullt god for det. Tross mye drama, har Britney hatt en fordømt fin kropp. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 (endret) Men synes egentlig det blir feil å diskutere kropper til brukere her, om de ikke går fullt god for det. Er jo en god søknad å slenge ut bilder av seg selv her, og reklamere om bilder av seg selv på bloggen, hvertfall. Ikke at det er noe negativt, men tenkte bare i forhold til det du sa. Edit: redigerte det forige innlegget mitt. Kanskje det kunne bli oppfattet litt feil. Endret 10. desember 2009 av Sir-Andy Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 10. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2009 Men synes egentlig det blir feil å diskutere kropper til brukere her, om de ikke går fullt god for det. Er jo en god søknad å slenge ut bilder av seg selv her, og reklamere om bilder av seg selv på bloggen, hvertfall. Ikke at det er noe negativt, men tenkte bare i forhold til det du sa. Edit: redigerte det forige innlegget mitt. Kanskje det kunne bli oppfattet litt feil. Joda, enig der. Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Med fare for å si noe feil her, så synes jeg faktisk MissK sin kropp ser litt spinkel ut. Men synes egentlig det blir feil å diskutere kropper til brukere her, om de ikke går fullt god for det. Tross mye drama, har Britney hatt en fordømt fin kropp. Er nok ikke my orginalt det bilde der heller da Lenke til kommentar
weebl Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Med fare for å si noe feil her, så synes jeg faktisk MissK sin kropp ser litt spinkel ut. Men synes egentlig det blir feil å diskutere kropper til brukere her, om de ikke går fullt god for det. Tross mye drama, har Britney hatt en fordømt fin kropp. Er nok ikke my orginalt det bilde der heller da Da WHOOP, Its SHOOPED Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 10. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2009 Rundt 2003 så Britney veldig bra ut. Lenke til kommentar
myrdan Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Bilde nr 2 er mye bedre, but still, langt fra perfekt.Sleng inn et bilde av ansiktet ditt også da, ser jo ut som at du har potensialet her Vil gjerne se hva du mener er perfekt, hvis du mener at det er "langt fra perfekt." Orker ikke å lete igjennom bilder bare for å vise deg noe bedre. Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 I rest my case. Lenke til kommentar
MissK Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 G: Eskimofett? Jeg har litt fett på magen, den er jo myk å ta på MissK har perfekt kropp! Hun er tynn, men ikke skinny. Og veltrent Ang. magen: to tomler opp. Wow! Takk! For en utrolig hyggelig ting å si ^^ Med fare for å si noe feil her, så synes jeg faktisk MissK sin kropp ser litt spinkel ut. Men synes egentlig det blir feil å diskutere kropper til brukere her, om de ikke går fullt god for det. Jeg er ikke helt sikker på hva spinkel betyr. Men jeg har aldri blitt sett på som spinkel. Jeg er tynn, men ikke for tynn siden jeg har smal midje men alikevel hofter, rumpe etc. Heller ikke helt sikker på hva det betyr med "fullt god for det" Kanskje litt for tidlig på morgenen for meg. Jeg synes Britney hadde fin kropp da jeg var yngre, da hun trente mange timer hver eneste dag. Nå synes jeg hun har for korte ben, ikke særlig markert midje. Nothing special. Meg om det.. Men hun er pen da. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Men synes egentlig det blir feil å diskutere kropper til brukere her, om de ikke går fullt god for det. Heller ikke helt sikker på hva det betyr med "fullt god for det" Kanskje litt for tidlig på morgenen for meg. Pinup refererer nok til det faktum at slike debatter fort kan bli stygge, og at brukere som poster seg selv som eksempel tar sjansen på at kritikken kan bli vel personlig. At brukeren "går fullt god for det" vil si at de er inneforstått med den risikoen og synes at det er greit å gjøre seg selv til diskusjonsobjekt. Selv i de tilfellene vil vi nok følge med, vi ønsker ikke at forumet skal brukes til personhets, og det har desverre blitt resultatet av slikt ved enkelte tidligere anledninger. Det kreves ikke folkeskikk for å få internett-tilgang, og vi kan desverre ofte bare reagere etter at skaden er skjedd... Så tenk dere om før dere stiller dere selv til bedømming. Og tenk dere om før dere dømmer... Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå