CrazyDiamond Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Bra kropp selvfølgelig, men selv foretrekker jeg mye mindre muskler og mer feminine skuldre/armer. Ville ikke hatt så brede skuldre som det Jessica har. Lenke til kommentar
cFc Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 (endret) Perfect ass Min fremtidige dame ser slik ut bakfra folkens :O MIN fremtidige kones bakdel det der. hoho 777 innlegg. morsomt Endret 21. juni 2008 av cFc Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 (endret) Han under ble jeg kåt av: --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Dette er vel det nærmenste man kommer perfekt for menn: Og dette for damer: Endret 6. juli 2008 av Bolla29 Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Det er så !! når guttene har sånn "inn-søkk" ved hoftene! sukk.. Men jeg likte ikke hodet hans da, men nok om det Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Det er så !! når guttene har sånn "inn-søkk" ved hoftene! sukk..Men jeg likte ikke hodet hans da, men nok om det noen som vet eksakt hva det kalles? - Ved lav fettprosent så kommer "håndtaket" frem hos de fleste. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Hun blonde av dem hadde ikke mye sexy kropp spør du meg. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 noen som vet eksakt hva det kalles? - Ved lav fettprosent så kommer "håndtaket" frem hos de fleste. Tangalinje Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Jeg er veldig fornøyd med å ha: ...Hva det nå kalles. Skulle gitt ganske så mye for kroppen til han jeg viste (han nr. 2.). Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 'Alle' kan få en slik kropp, men med fotball får du det ikke.. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Hvorfor får du ikke en sånn kropp med fotball? Alt du trenger er litt muskelmasse og lav fettprosemt og vips så har du ''leverutblåsning'' Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Nå snakket jeg nå mer om hele kroppen, og ikke bare 'obliques'. Slik kostholdet er for den jevne amatøruttøver, kombinert med nesten null styrketrening utenom et par armhevinger, så kan du glemme en slik kropp. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Hu til venstre på det siste bildet der så rimelig perfekt ut. Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Hu til venstre på det siste bildet der så rimelig perfekt ut. Ja, hu var ganske nice. Lenke til kommentar
skroppen Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Hu til venstre på det siste bildet der så rimelig perfekt ut. Ja, hu var ganske nice. Ja, de var ganske slanke og allrighte. Men det er garantert silikon Er få jenter som kan få så store pupper med så lav fettprosent, men dog, ingen regel uten unntak Lenke til kommentar
Snailcake90 Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Timeglass er alfa og omega: SKulle likt å sett slik ut når jeg har passert seksti: bilde nr2 der? Jan Teigen anyone? Lenke til kommentar
mortania Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Jeg blir fysisk kvalm av denne tråden. Seriøst? Man går da ikke etter kroppen! Hvis jeg skal ta utgangspunkt i meg selv føler jeg meg ikke akkurat så veldig fin når jeg kommer og ser en tråd full av modellbilder, og DETTE er perfekt! modellbilder er RETUSKJERT ffs!!!111one Klar over hvor mye som fjernes ved hjelp av redigering? You make me sick... Lenke til kommentar
Eryk Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Retusjert eller ikke, det kan være idealkroppen i noens øyne ikke desto mindre. YOU MAEK ME SICK LOL. Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Jeg blir fysisk kvalm av denne tråden. Seriøst? Man går da ikke etter kroppen! Hvis jeg skal ta utgangspunkt i meg selv føler jeg meg ikke akkurat så veldig fin når jeg kommer og ser en tråd full av modellbilder, og DETTE er perfekt! modellbilder er RETUSKJERT ffs!!!111one Klar over hvor mye som fjernes ved hjelp av redigering? You make me sick... Joda du er sikkert like fin som mange av de modellene her Bilde? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå