MissK Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Har aldri sett en prepubertal gutt med smal midje, hofter, rumpe og pupper jeg da men.. Fett er ikke feminint. Det er bare et tegn på lav selvkontroll.. Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Synes ikke det er feminint med så mye former jeg. Altså, kroppen skal ha smal midje og hofter, rumpe og pupper. Men det går jo like bra selv om man er tynn eller har litt muskler. Syntes slike fyldige jenter ofte får det her.. Og det er så ekstremt lite pent, og absolutt ikke feminint i mine øyne.. [attachment=336857:HolgerPo...18_large.jpg Det der er jo "for små klær"-syndromet som det virker som 50% av alle jenter har:p Lenke til kommentar
reichspöbel Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Synes ikke det er feminint med så mye former jeg. Altså, kroppen skal ha smal midje og hofter, rumpe og pupper. Men det går jo like bra selv om man er tynn eller har litt muskler. Mykt og glatt er da også kvaliteter jeg anser som feminint, selv om det selvfølgelig også kan bli for mye av det. Hva jeg ikke kan forstå er hvordan noen kan foretrekke muskler, all den tid dette er en tråd om perfekt kropp, ikke helt ok kropp. Lenke til kommentar
MissK Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 (endret) Det der er jo "for små klær"-syndromet som det virker som 50% av alle jenter har:p Haha Men det er mest på større jenter enn tynne jenter Jeg foretrekker synlig muskler foran en helt flat mage(minner meg om søstern min på 8..) eller fatpack.. Endret 9. desember 2009 av MissK Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Jeg foretrekker både flat mage og "fatpack" foran synlige muskler. Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 (endret) Nice ^^ Dette er i mine øyne en perfekt mage: Endret 9. desember 2009 av J0dleb0n Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Det der er jo "for små klær"-syndromet som det virker som 50% av alle jenter har:p Haha Men det er mest på større jenter enn tynne jenter Jeg foretrekker synlig muskler foran en helt flat mage(minner meg om søstern min på 8..) eller fatpack.. Selvsagt er det mest på større jenter. En del lever jo under den vrangforestillingen at hvis de klarer å knekke seg inn i et plagg i 36, så ser de slanke ut. Fett er faktisk feminint. Kvinnekroppen skal ha litt fett nederst på magen, og på lår og rumpe. Og selvsagt på brystene. Det handler om fruktbarhet og sånt. Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Hot i gamlegamledager: Lenke til kommentar
Kalinken Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Til diskusjonen om hvor mye fett jenter skal ha: Kvinner har fra naturens side en høyere fettprosent enn menn. De blir mer fruktbare med en moderat fettprosent enn med en lav. Jeg vil anta at de flestes oppfatning av hva som er attraktivt tar utgangspunkt i noe relativt nært normalen, og for jenter er det normalt å ha en høyere fettprosent enn gutter. Derfor er det heller ikke rart at mange gutter ikke liker jenter med for store og/eller definerte muskler. Jeg synes jenter med V-fasong og definerte muskler er lite pent, fordi det gir meg assosiasjoner til menn og det maskuline. Dere jenter som lurer på hvorfor det er lite attraktivt med synlige muskler på jenter kan jo tenke dere en gutt med f.eks. timeglass-fasong eller store, runde pupper og se hvor tent dere blir av det scenarioet. Nå snakker jeg ikke om moderate muskelmengder, heller noe i retning av de fitness-freaksene som ble postet noen sider tilbake. MissK: Magen din var penere på det siste bildet enn det første. På det siste bildet er det antydning til muskler, mens på det første er det synlige muskler. Antydning til muskler trumfer alltid synlige muskler på jenter. Forøvrig ser midjen din ganske smal ut, og det er alltid pluss i boka. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Puppene er kanskje en av de største grunnene til at fettprosenten er høyere hos jenter. Lenke til kommentar
reichspöbel Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Jeg foretrekker synlig muskler foran en helt flat mage(minner meg om søstern min på 8..) eller fatpack.. Hva er logikken? Lenke til kommentar
MissK Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 J0dleb0n: Magen det er bilde av der brukte jeg faktisk som treningsinspirasjon før ^^ cricket: Jeg har ikke noe imot litt fett i det hele tatt. Men det går jo ann å ha litt fett selv om man har noen synlige muskler. Jeg mener ikke at bodybuildere er fint, men litt muskler er mye bedre enn ingenting. Jeg har også litt fett på kroppen selv om jeg har magemuskler Kalinken: Takk Jeg har smal midje ja, alltid hatt det ^^ På det første strammer jeg på det siste stod jeg bare rett opp og ned.. Lenke til kommentar
Kalinken Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Puppene er kanskje en av de største grunnene til at fettprosenten er høyere hos jenter. Pupper og rumpe utgjør nok en ikke ubetydelig del av forskjellen, ja, men mitt inntrykk er at kvinner som gruppe også har mer polstring generelt. Menn har jo som oftest langt mer synlige muskler enn kvinner, mye av dette skyldes selvfølgelig at menn har større muskelvolum, men jeg tror også at tynnere fettlag spiller inn. Lenke til kommentar
fantenberg Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 LIKER LITT FLESK JEG Lenke til kommentar
TurboSurfing Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Selv om dine ikke er små, vil jeg heller ikke kalle de store. Flotte er dem uansett.. Har hun lagt ut bilde av dem? Jeg har kun sett med klær på, og da er det vanskelig å bedømme Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Menn har jo som oftest langt mer synlige muskler enn kvinner, mye av dette skyldes selvfølgelig at menn har større muskelvolum, men jeg tror også at tynnere fettlag spiller inn. Har vi det? Jeg har aldri hørt eller lest noe om at menn har mindre underhudsfett enn kvinner. Lenke til kommentar
TurboSurfing Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Med fare for å virke sjukt selvdigger så synes jeg magen min er ganske perfekt. Bildet er fra 29 september, så har litt mindre fett nederst på magen nå Men dere får sånn ca inntrykk hvertfall.. Selv om du nok strammer litt så må jeg si meg enig om at det var en usedvanlig fin mage. Litt synlige magemuskler på jenter er ikke negativt i det hele tatt. Mange gutter liker det. Det er mulig at mindre trente gutter også foretrekker mindre trente jenter? Lenke til kommentar
Kalinken Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Menn har jo som oftest langt mer synlige muskler enn kvinner, mye av dette skyldes selvfølgelig at menn har større muskelvolum, men jeg tror også at tynnere fettlag spiller inn. Har vi det? Jeg har aldri hørt eller lest noe om at menn har mindre underhudsfett enn kvinner. Såvidt jeg har forstått har kvinner en jevnere fordeling av kroppsfettet, mens menn har mer ujevn fordeling av kroppsfettet med en en tendens til at mye av overskuddsfettet legger seg på magen (tenk ølvom). Googlet 'menn har mindre underhudsfett enn kvinner' og fant følgende: I tillegg har menn mindre underhudsfett enn kvinner og normalt mer fett inne i bukhulen som ikke er mulig å fjerne med liposkulptur. Du har rett i at jenter har mer underhudsfett enn gutter, og at jenter naturlig har høyere fettprosent enn gutter. Kvinner har mer underhudsfett enn menn og det er vanskeligere å finne vener til injeksjon. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Slanke jenter er bare jenter som har klart å la cheeseburger nummer to ligge. Jenter med muskler er jenter som legger inn en ekstra innsats for å få kroppen din ønsker seg. Jeg synes jenter som trener er sexy, og muskler er sexy. Lenke til kommentar
MissK Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Slanke jenter er bare jenter som har klart å la cheeseburger nummer to ligge. Jenter med muskler er jenter som legger inn en ekstra innsats for å få kroppen din ønsker seg. Jeg synes jenter som trener er sexy, og muskler er sexy. Yay! Du har skjønt det ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå