Gå til innhold

Perfekt kropp eller?


Pinup

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Fordi det får deg til å se maskulin ut. Kvinner skal være myke.

 

Nei, det får deg til å se sunn ut. Sunnhet er et tegn på at kvinnen har gode gener. Gode gener tyder på at hun kan produsere barn som er i stand til å føre slekten din videre.

Lenke til kommentar

Jeg husker det var jævlig mye gnæg når Susann Goksør (?) var med i Skal vi danse (med forbehold om feil: Jeg innbiller meg å huske at det var hu). Grunnen var at armene hennes var såpass markerte og så litt funky ut. Det samme gjaldt magen hennes når hun gikk med forskjellige kjoler og kledninger. Poenget mitt er hvertfall at det er ganske lite muskler som skal til før thaifans som Skupuru og folk flest rynker på nesa. (Utsagnet er basert på poster i Babethread og denne tråden og bør ikke tas personlig.)

 

Redigert: Bilde:

Skal_vi_danse__Susa_276949c.jpg

Endret av fredrikg-
Lenke til kommentar

Synes ikke det er feminint med så mye former jeg. Altså, kroppen skal ha smal midje og hofter, rumpe og pupper. Men det går jo like bra selv om man er tynn eller har litt muskler.

 

Syntes slike fyldige jenter ofte får det her.. Og det er så ekstremt lite pent, og absolutt ikke feminint i mine øyne..

post-198637-1260376051_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Synes ikke det er feminint med så mye former jeg. Altså, kroppen skal ha smal midje og hofter, rumpe og pupper. Men det går jo like bra selv om man er tynn eller har litt muskler.

 

Syntes slike fyldige jenter ofte får det her.. Og det er så ekstremt lite pent, og absolutt ikke feminint i mine øyne..

 

Det er jo det som er feminint! Du beskrev kroppen til en prepubertal gutt.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...