Gå til innhold

Perfekt kropp eller?

Pinup

Anbefalte innlegg

Jeg er jente, men jeg synes muskler er pent på jenter. Som regel ser musklene større ut på bilder enn i virkeligheten. Synes det er mer feminint med muskler enn fett. Heller være en muskuløs jente enn en hval..

Tror nok de aller fleste foretrekker en som er fast, framfor en hval som du så fint sa. Men nå er ikke poenget her.. Poenget mitt var at hun Rikke så helt forj... ut. Hadde jeg sett en slik jente i virkeligheten, så tror jeg neppe at jeg hadde synes at det hadde vært pent uansett.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Antydning V-rygg (typisk svømmer) er jo ikke maskulint på en ellers normal dame.

Det er forresten 10kg mellom on og off på rikke, det er ganske mye når det dama ikke veier mer enn 50 på scenen. Tipper hu blir ganske bra da! :) Samme som Ronnie, fantastisk kropp (selvfølgelig for mye) når han ikke skal vise seg fram.

Jeg ser ikke den store forskjellen. Uansett finner jeg det omtrent like imponerende og attraktivt som 200 kg rent fett. Begge tilfeller er rimelig ekstreme i forhold til hva jeg og folk flest anser som normalt og idealt.

EDIT til forje post; Under konkuranser så drikker de veldig lite og tømmer kroppen for vann, dette er selvfølgelig ikke så veldig sunt. Men de gjør det som regel under godt overvåkede forhold, så faren for noe varig mén er nesten ikke tilstedeværende.

Det er nok av eksempler på folk som har falt om og dødd på fotballbanen, med lite forvarsel. Og det er etter en langt mindre belastning. Uansett vil det nødvendigvis være en fare for varige mén som følge av slitasjeskader.

Lenke til kommentar
Antydning V-rygg (typisk svømmer) er jo ikke maskulint på en ellers normal dame.

Det er forresten 10kg mellom on og off på rikke, det er ganske mye når det dama ikke veier mer enn 50 på scenen. Tipper hu blir ganske bra da! :) Samme som Ronnie, fantastisk kropp (selvfølgelig for mye) når han ikke skal vise seg fram.

Jeg ser ikke den store forskjellen. Uansett finner jeg det omtrent like imponerende og attraktivt som 200 kg rent fett. Begge tilfeller er rimelig ekstreme i forhold til hva jeg og folk flest anser som normalt og idealt.

EDIT til forje post; Under konkuranser så drikker de veldig lite og tømmer kroppen for vann, dette er selvfølgelig ikke så veldig sunt. Men de gjør det som regel under godt overvåkede forhold, så faren for noe varig mén er nesten ikke tilstedeværende.

Det er nok av eksempler på folk som har falt om og dødd på fotballbanen, med lite forvarsel. Og det er etter en langt mindre belastning. Uansett vil det nødvendigvis være en fare for varige mén som følge av slitasjeskader.

Forskjellen vil jo ligge i at dama ikke er så ribba. Får mer fett på kroppen, "mer å ta i" Som det blir sagt så fint; Alle har sixpack, de fleste har bare formye forran til å vise den. Kan også trekke fram, det du ikke vet har du ikke vondt av. Så ut fra disse to, så vil rikke (sett bort i fra den 15664 meter breie rygge du sliter sånn med) se relativt normal ut med disse ekstra kiloene (trenger kanskje 5-10 ekstra også..)

Det at folk dør på fotball bane er noe helt anna enn i slike konkuranser. På fotball baner springer du og forbrenner masse vann. At folk ikke klarer å få i seg nok, det er da deres egen feil. Det har med kjennskap til egen kropp å gjøre. I konkuranse tider i fitness, er det snakk om å drikke mindre. Aktivitets nivået vil også gå ned (ikke mye trening siste uka før konk.) Noe som gjør at belastningen og behovet for vann ikke er stort. At folk besvimer er et resultat av å tøye egen grense for langt (som i alle sporter og alt..)

EDIT: Merker nå litt for mye off topic, slenger derfor inn et bilde!

xin_150603281739554006040.jpg

543152.jpeg

Det ble to...

Endret av bIsk0p
Lenke til kommentar
Eg ville tippa at dei som sjølv trener styrke har meir sansen for muskeldamer enn mannen i gata som ikkje trener.

Akkuratt det kan nok stemme :)

Jeg vil tro det ikke har så mye å si, men kanskje har de mer respekt for damene fordi de vet hvor mye arbeid som ligger bak. Kanskje denne respekten blir så stor etterhvert at det går over til beundring og så til at de tenner på det til slutt :p På samme måte som folk med anoreksi ikke ser seg som tynne, og derfor slanker seg mer og mer, er det nesten på samme måte med folk som trener styrke. De vil nesten aldri tenke at nå er jeg stor eller har markerte muskler nok, men vil hele tiden prøve å bli bedre. Til slutt havner de opp som noen av folka som har blitt posta her nå.

Edit: Ser at den samenligningen er litt søkt, men jeg skylder på at mamma baker vørterbrød og jeg må ha pusta inn dampen fra vørterølet.

Endret av SuKa
Lenke til kommentar

Snakker om å dra det langt da Suka puka :p

Det at jeg selv vet hva det kreves å få en slik kropp gjør nok at jeg er mer imponert enn de som er "uvitne" og kun ser dame uten dame former og fett, men med muskler.

Når det er sagt, så har jeg selv et mål (flere delmål), disse går fram til sommeren 2011 per dags dato. Jeg prøver selv å unngå at hvis jeg skulle bli hindret fra trening i lengre tid (eller resten av livet), at jeg for kroppen til Arnold (som linket til tidligere)

Og jeg tror heller aldri at min repsekt for de som gjør dette (vier så mye tid og penger) til slikt vil gå over i noe tiltrekning. Jenter du ikke klarer å klype litt i magen eller siden er ikke digg. Det skal heller ikke kjennes ut som at du er borti en betong vegg..

Lenke til kommentar
Forskjellen vil jo ligge i at dama ikke er så ribba. Får mer fett på kroppen, "mer å ta i" Som det blir sagt så fint; Alle har sixpack, de fleste har bare formye forran til å vise den. Kan også trekke fram, det du ikke vet har du ikke vondt av. Så ut fra disse to, så vil rikke (sett bort i fra den 15664 meter breie rygge du sliter sånn med) se relativt normal ut med disse ekstra kiloene (trenger kanskje 5-10 ekstra også..)

Det er ikke lett å vurdere hvordan hun vil se ut utenfor konkurranse uten bilder, men jeg anser ikke synlige muskler og brede skuldre som attraktivt uansett. Om hun har det eller ikke er da det avgjørende.

Det at folk dør på fotball bane er noe helt anna enn i slike konkuranser. På fotball baner springer du og forbrenner masse vann. At folk ikke klarer å få i seg nok, det er da deres egen feil. Det har med kjennskap til egen kropp å gjøre. I konkuranse tider i fitness, er det snakk om å drikke mindre. Aktivitets nivået vil også gå ned (ikke mye trening siste uka før konk.) Noe som gjør at belastningen og behovet for vann ikke er stort. At folk besvimer er et resultat av å tøye egen grense for langt (som i alle sporter og alt..)

Det er ikke dehydrasjon som er problemet (da hadde man uansett hatt forvarsler), men at økt belastning fremprovoserer akutt hjertestans. I tillegg til slitasjeproblemer og lignende. Men nå vi vel litt for off-topic.

Lenke til kommentar

McMuffin: Hele kroppen? Hvordan da?

bIsk0p: Takk ^^

Zeph: Takk :)

AvidGamer: Haha, jeg har ikke akkuratt så mye å suge inn, men skjønner hva du mener.

rikspøbel: Jeg hosta tror jeg, haha :p Så strammer endel.. Jeg elsker magemuskler, så derfor jeg liker det bildet.. Men sånn her ser jeg ut nå da. Så ikke så veldig markert :p

Edit: Siden dere er så pirkete på alt, så har jeg streker på magen fordi jeg har sittet lent forover på sofaen :p Tok bildet nå nettopp.

deo9k2.jpg

Endret av MissK
Lenke til kommentar
Snakker om å dra det langt da Suka puka :p

Det at jeg selv vet hva det kreves å få en slik kropp gjør nok at jeg er mer imponert enn de som er "uvitne" og kun ser dame uten dame former og fett, men med muskler.

Jeg driver også en del med styrketrening, dvs. at jeg trener styrke 6 dager i uken, men 3 av de er halvparten terapimaster. Jeg trener opp mot fotballen, så er ikke noe bodybuilding, men jeg vet i alle fall hva som ligger bak.

Med fare for å virke sjukt selvdigger så synes jeg magen min er ganske perfekt. Bildet er fra 29 september, så har litt mindre fett nederst på magen nå :p Men dere får sånn ca inntrykk hvertfall..

398409-9-1254227053614.jpg

Ser ut som du suger inn og stramer til, litt vanskelig å få inntrykk da.

Ja, jeg tenkte med en gang at du drar inn magen samtidig som du strammer litt. Det er en fin mage, og jeg skal passe meg nå, men er litt uenig i at den er "ganske perfekt". Kan ha noe med stillingen du sitter i, hadde vert bedre visst du sto oppreist. For all del, du har en fin mage!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...