bIsk0p Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Uvanlig at ei jente i så ung alder velger den veien.. Hu har en bra trent kropp, men vil ikke si at den var det jeg ville komt først av med en one-o-one med meg selv Desverre har treningen gått utover puppene som nesten ser mer ut som gutte-muskel-pupper, enn en deilig kvinnelig fettklump! =( Men hu var en av de søtere jeg har sett innen for yrket i ansiktet, de fleste pleier å være oversminka med mangel på naturlige øyenbryn.. Beina og rumpa var å lige though! =) Lenke til kommentar
MissK Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Større enn dine pupper er da ikke vanskelig Heei! Jeg har ikke så små pupper! Skal litt til for en gutt å få så store muskler der, selv om mine kanskje ikke er så store i puppeverden.. Kanskje jeg liker store brystmuskler på gutter siden jeg ikke har så mye selv? Sykt at en jente på 17 kan se ut som henne! Synes de fleste 17åringer er ganske lubne.. Hun ser sikkert super ut i vanlige klær og mer naturlig farge.. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Større enn dine pupper er da ikke vanskelig Heei! Jeg har ikke så små pupper! Skal litt til for en gutt å få så store muskler der, selv om mine kanskje ikke er så store i puppeverden.. Kanskje jeg liker store brystmuskler på gutter siden jeg ikke har så mye selv? Sykt at en jente på 17 kan se ut som henne! Synes de fleste 17åringer er ganske lubne.. Hun ser sikkert super ut i vanlige klær og mer naturlig farge.. Beklager, klarte ikke å dy meg! ;D Selv om dine ikke er små, vil jeg heller ikke kalle de store. Flotte er dem uansett.. Skal ikke prøve å analysere hvorfor du leter etter gutt med store tits.. Helt enig, hu må ha starta tidlig og virkelig satt seg i hard trening, har ikke vært mange fylle kuler med nattmat på henne.. Tipper at med klær, en BH (med litt innlegg) og ikke stille til konkuranse(litt mer fett og vann + mer naturlig hudfarge) at dama blir ganske bra ja! Lenke til kommentar
MissK Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Neinei, jeg veit jeg har små pupper Men det skal faktisk litt til for en gutt å få større, med mindre han er tjukk da. Og jeg har en kjæreste med store brystmuskler allerede, trenger ikke lete heldigvis^^ Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 (...)Og jeg har en kjæreste med store brystmuskler allerede, trenger ikke lete heldigvis^^ Nå tipper jeg at flere i denne tråden mistet trenings motivasjonen sin Lenke til kommentar
bubble- Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Perfekt kropp..??! Som i perfekt grusom kropp? Synes det er skikkelig stygt og lite feminint med jenter/damer som har SÅ mye muskler. Det er flott å være trent, ha litt markerte muskler, altså, være fast i fisken. Men det der var bare stygt. Sånn skal det se ut Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Jeg vil ikke akkurat kalle det der MYE muskler, armene er relativt strake og slanke, beina har litt markerte muskler men har ikke veldig feil stl i forhold til resten av kroppen. Eneste her er magen og puppene som blir for mye for min del. Her har du mye muskler Og siden det er gøy å overdrive; Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Ellers er spydkasteren flott! Så ikke så høy ut, men bra kropp og pent ansikt. Lenke til kommentar
bubble- Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Synes det var mer en nok muskler jeg. Lårene var ganske så muskuløse synes jeg da. Så bare fælt ut. Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Er hu Rikke der 17 år?! Ser jo helt forjævlig ut. Hu var ikke søt engang. Hu nr. 2 bubble- postet, ser derimot bra ut. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Hva er det med gutter og være alergiske mot muskler på jenter? Rikke på iForm.no Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Muskler får kvinnekroppen til å se ut som mannekroppen. Nei takk. Lenke til kommentar
bubble- Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Hva er det med gutter og være alergiske mot muskler på jenter? Rikke på iForm.no Snakker du til meg nå? Jeg er jente. Lenke til kommentar
MissK Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Jeg er jente, men jeg synes muskler er pent på jenter. Som regel ser musklene større ut på bilder enn i virkeligheten. Synes det er mer feminint med muskler enn fett. Heller være en muskuløs jente enn en hval.. Lenke til kommentar
reichspöbel Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Hva er det med gutter og være alergiske mot muskler på jenter? Rikke på iForm.no At det ikke finnes noe som helst feminint med store markerte muskler og brede skuldre? Tvert i mot er det definerende karakteristikker på maskulinitet. Jeg kan ikke se hvorfor heterofile jenter kan ønske å gjøre noe sånt med seg selv. Etter min mening like dumt som å sette seg som mål å spise seg skikkelig feit. Det kan da også umulig være sunt. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 (endret) Hva er det med gutter og være alergiske mot muskler på jenter? Rikke på iForm.no Snakker du til meg nå? Jeg er jente. Litt mer generelt, merker at de fleste guttene er ganske i mot det. Forstår bare ikke hvorfor. Ikke det at body buildere er min våtedrøm, men at du ser en trisceps eller markering på beina (så fremt det ikke er snakk om for tynt menneske) så er ikke det meg i mot. At det ikke finnes noe som helst feminint med store markerte muskler og brede skuldre? Tvert i mot er det definerende karakteristikker på maskulinitet. Jeg kan ikke se hvorfor heterofile jenter kan ønske å gjøre noe sånt med seg selv. Etter min mening like dumt som å sette seg som mål å spise seg skikkelig feit. Det kan da også umulig være sunt. Jeg snakker ikke spesifikt om rikke, eller konkurranse mennesker, for disse er jeg som regel enig i at har litt for mye muskler. Men har sett flere bilder igjennom tråden som har blitt forkasta pga dama hadde litt muskler eller markeringer. De har fremdeles femenine trekk. Som rikke sier i intervjuet på iform, så var det eneste negative med å drive med fitness uvitne mennesker. Det mer eller mindre som de fleste hobbyer og interesser, man gjør det som kreves. Usunt er det ikke, iallefall ikke på nivået til rikke. Hu holder seg borte fra tilskudd som ikke er bra fra kroppen. Hu trener mye og riktig samt hu spiser rett. Med tanke på at hun ikke er så veldig stor, vil heller ikke kroppen forfalle på samme måte som arnold gjorde når han sluttet med treningen. Endret 9. desember 2009 av bIsk0p Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Hva er det med gutter og være alergiske mot muskler på jenter? Rikke på iForm.no Jeg er interessert i å se hun utenfor scenen. Jeg liker jenter som er stramme i fisken og har litt muskler, men slik hun så ut på scenen var ikke fint. Kan vedde på hun er 10x finere på treningsstudioet. Lenke til kommentar
reichspöbel Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Jeg tror ikke hun vil klare å skjule det brede skulderpartiet under andre klær enn en romdrakt. Lenke til kommentar
MissK Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 (endret) Man må jo tenke på at hun 17åringen er sykt pumped på konkurransen, ikke har spist noe før og strammer absolutt alt på hele kroppen. Allison Stokke Hun har også ganske brede skuldre og muskler. Pent ^^ Endret 9. desember 2009 av MissK Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 (endret) Antydning V-rygg (typisk svømmer) er jo ikke maskulint på en ellers normal dame. Det er forresten 10kg mellom on og off på rikke, det er ganske mye når det dama ikke veier mer enn 50 på scenen. Tipper hu blir ganske bra da! Samme som Ronnie, fantastisk kropp (selvfølgelig for mye) når han ikke skal vise seg fram. Off: On: EDIT til forje post; Under konkuranser så drikker de veldig lite og tømmer kroppen for vann, dette er selvfølgelig ikke så veldig sunt. Men de gjør det som regel under godt overvåkede forhold, så faren for noe varig mén er nesten ikke tilstedeværende. Endret 9. desember 2009 av bIsk0p Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Hva er det med gutter og være alergiske mot muskler på jenter? Rikke på iForm.no Det handler jo bare om hva som er naturlig og hva som er det vanlige fra naturen sin side. Jenter er verken født med like mange eller like store muskler som gutter (i gjennomsnitt)- og spør du meg er det en grunn til det. Det er vanskelig å sette fingeren på akkurat hva som får deg til å bli tiltrukket av en person, men jeg kan si at når jeg ser på Rikke, som det er snakk om her, synest jeg det er ekkelt. Jeg kan ikke noe for at jeg føler at det nesten er som om jenter som driver med bodybuilding jobber seg opp mot det ultimate målet om å se ut som en mann. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå