Pinup Skrevet 8. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2009 http://www.sol.no/klipps/video/er_pupper_alltid_bra Bra armer, men for mye av det gode på brystmusklene! Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 For ikke å snakke om "tyrenakken". Fysj Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 8. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2009 Ja, han har vel gått litt over streken stort sett all over. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Det er ikke muskler, det er synthol. Det er en væske som sprøytes inn i muskelposene for å få det til å se ut som man har store muskler. Stygt som faen! Greg Valentino er en kjent synthol-bruker, fine armer, lol. Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Skjønner seriøst ikke hva som er poenget. Jeg regner med i bodybuilder konkurranser så er dte ikke lov med synthol, så hvorfor bruke det? Ser jo helt forbanna latterlig ut. Minner meg om de nederlandske(?) oksene som blir genmanipulert for å produsere biff. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 8. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2009 Perfekt. Min stolthet! Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Er det typen? I såfall kan du være fornøyd ja Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Off Topic: Andre som har problem med at tråden alltid er merket med at det er en ny post du ikke har lest, selv om det ikke er det? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Det er fordi den har blitt flyttet Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Skjønner seriøst ikke hva som er poenget. Jeg regner med i bodybuilder konkurranser så er dte ikke lov med synthol, så hvorfor bruke det? Ser jo helt forbanna latterlig ut. Minner meg om de nederlandske(?) oksene som blir genmanipulert for å produsere biff. Har aldri vært borti noen som har skjønt poenget jeg heller. Det er vel i utgangspunktet ikke lov i konkurranser, men tror ikke de sjekker det. Steroider er tross alt ikke lov i bodybuildingkonkurranser det heller, men ingen testes ... Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Er ikke lov noen plass, men det forkomer egentlig over alt... http://www.sol.no/klipps/video/er_pupper_alltid_bra Bra armer, men for mye av det gode på brystmusklene! Han har implantasjoner både i nakke og i bryst. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Veldig pen kropp Pinup. Er han "din" så er det ingen grunn til å klage i hvertfall Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 (endret) Sant det. Ganske smooth den kroppen der. Men liker mer ryggmuskler (vinger) på mannfolk. Ja jeg er en mann selv, har en personlig interesse for skulder og ryggmuskler Endret 9. desember 2009 av [email protected] Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Rikke Bakkan Ekran 17 år på bildene, er vel rundt 18 - 19 år nå. Hun er i veldig bra form ! Lenke til kommentar
reichspöbel Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Jeg heller mer mot morbid enn bra, men hver mann sin hatt Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Hehe sant rikspøbel, jeg liker personlig jenter som er mer curvy, slik som min kjære jeg er sammen med som er perfekt <3 hehe. Synes bare at hun Rikke har oppnådd bra trening, derfor jeg postet det ^^ Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Taurentå! Men ja.. Sku likt å sett henne uten "deffing" og uten brunkrem Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Hun ser helt forjævlig ut. Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 kroppen ser ikke bra ut. Men ho var ganske søt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå