bIsk0p Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 For tynn og spinkel for min del, men hu tar nok vare på kroppen sin (sett bort i fra at hu ikje spiser nok! ) Lenke til kommentar
reichspöbel Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Ikke nødvendigvis for tynn, men for stram mage på disse bildene. Det kan virke som om hun spenner musklene akkurat her, og at lyset gjør det verre. Ellers er det rimelig nær perfekt i mine øyne Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Altfor tynn. No må desse horene læra seg å eta maten sin. Lenke til kommentar
Professional Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Bubbel: Hun har blitt postet før i tråden. Lenke til kommentar
reichspöbel Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Flere bilder av dama, hvor hun ikke fremstår som like tynn: Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 OMGOGM! NFSW!!! :O Men, mye bedre ja! Synes fremdeles at hu er litt litta.. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 (endret) Hvem er hun? Ligner litt på hu i Heroes. Har klassisk svømmer kropp. Brede skuldrer/rygg. Ganske pen dame. Endret 8. desember 2009 av AvidGamer Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Ser på den korte overleppa at det er Heroes dama, Ali Larter Am I right? Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 (endret) Var det jeg også trodde, men du ser at hun ikke har samme øyner. Nicky Whelan er det ja. Endret 8. desember 2009 av AvidGamer Lenke til kommentar
reichspöbel Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Eller Nicky Wheelan Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 (endret) Synest du det ligna? Det er Nicky Whelan. Edit: Ser ho er med i sesong 9 av Scrubs. Det første biletet som var posta av ho på denne sida var det første eg såg og har vore posta tidlegare. Sto riktignok ikkje noko navn, så eg måtte etterforske litt for å finne navnet. Ho har ein fabelaktig kropp, ingen tvil om det. Endret 8. desember 2009 av Zeph Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Det var en overleppa som gjorde at jeg trodde det var Ali (selv om ingen av bildene jeg fant av Ali fikk fram leppa) Ansikts messig synes jeg ikke at Nicky ligner på imdb bildene heller.. Men det kan ha noe med at hu smiler på imdb og ikke har "sexy og lengtende" blikket sitt.. Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Edit: Ser ho er med i sesong 9 av Scrubs. Høydepunktet i sesong 9 til nå faktisk. Litt trist, men.. Hadde hun hatt litt større pupper hadde hun vert en perfect 10 for meg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Flere bilder av dama, hvor hun ikke fremstår som like tynn: Dear God! Jeg er forelsket Lenke til kommentar
Professional Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 (endret) Endret 8. desember 2009 av Professional Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Hun første ser jo nesten ut som en bodybuilder. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Hun trener nokk styrke ja, men det har nokk med måten hun står på som framhever skuldrene Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Hun trener nokk styrke ja, men det har nokk med måten hun står på som framhever skuldrene ..Og armene og ryggen. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 (endret) Ussh, hu siste dama var ikke 'eye candy' Hun det var tre bilder av altså. Endret 8. desember 2009 av Léon_ Lenke til kommentar
edge Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 http://www.sol.no/klipps/video/er_pupper_alltid_bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå