bIsk0p Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Trener og slanker meg nå faktisk, gått ned 10 kg og skal ned mer. Jeg kan love på tro og ære at det skal komme inn et bilde av kroppen min når jeg er fornøyd, sannsynligvis til sommeren. Jeg sier ikke at den er som Giselle, men er forskjell på hva jeg synes er perfekt for meg selv og for andre, om dere skjønner? Kan vi håpe på før og etter bilde da? Det som er mest gøy synes jeg, vise hva du har klart Lykke til med treningen forresten, etter jul skal jeg også ned litt. Bare legge på meg litt mer først Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 7. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2009 Trener og slanker meg nå faktisk, gått ned 10 kg og skal ned mer. Jeg kan love på tro og ære at det skal komme inn et bilde av kroppen min når jeg er fornøyd, sannsynligvis til sommeren. Jeg sier ikke at den er som Giselle, men er forskjell på hva jeg synes er perfekt for meg selv og for andre, om dere skjønner? Kan vi håpe på før og etter bilde da? Det som er mest gøy synes jeg, vise hva du har klart Lykke til med treningen forresten, etter jul skal jeg også ned litt. Bare legge på meg litt mer først Det kan nok gå, men da er vel før-bildet påkledd og etterbildet i bikini tenker jeg! Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 7. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2009 Fyr løs! Hm? Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Har tatt førbilde, så kan vell slenge ut før/etter bilde jeg og snart Lenke til kommentar
MissK Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Jeg har gått 8 kg siden februar ^^ Var syk en periode, så fikk ikke lov til å trene og måtte spise masse kaloririk mat La på meg som et lite helvete og følte meg som ei skikkelig dundre. Var nå ikke det, men ganske stor forskjell fra nå.. Det jeg skulle frem til med dette var iallefall, stå på! Er så sykt digg å bli fornøyd med hvordan man ser ut. Spesielt når man ser forskjell. Før og etterbilder er alltid moro å se på, man får litt selvtillitsboost Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 7. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2009 Jeg har gått 8 kg siden februar ^^ Var syk en periode, så fikk ikke lov til å trene og måtte spise masse kaloririk mat La på meg som et lite helvete og følte meg som ei skikkelig dundre. Var nå ikke det, men ganske stor forskjell fra nå.. Det jeg skulle frem til med dette var iallefall, stå på! Er så sykt digg å bli fornøyd med hvordan man ser ut. Spesielt når man ser forskjell. Før og etterbilder er alltid moro å se på, man får litt selvtillitsboost Har tatt før bilder i bikini også, men de forblir nok private frem til jeg runder 40 i allefall! Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 (endret) Her er et før/etter bilde som jeg er litt stolt av. Er gammelt da, så skal mekke nytt. Ble syk tidlig iår, så kroppen ble helt ødelagt, men er på god gang med reperasjon Dette bilde er over 2år. Fra 04-06, 07 var jeg det jeg ser meg selv som perfekt. Hadde bodyshot, men det måtte såklart forsvinne. Skal tro jeg er tilbake til "perfekt" form rett før sommeren neste år. Endret 7. desember 2009 av [email protected] Lenke til kommentar
MissK Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 (endret) Wow! Ser ikke ut som samme person jo! Godt gjort! Endret 7. desember 2009 av MissK Lenke til kommentar
Lenne Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Wow! Der var du jo riktig så kjekk, Luni! Blir stadig overrasket over hvor pene folk kan bli ved å ta av litt. Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Imponerende og fascinerende:p Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Imponerende. Gratulerer Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Kan vi håpe på før og etter bilde da? Det som er mest gøy synes jeg, vise hva du har klart Haha, minner meg om en King of Queens episode, hvor Deacon prøver å få med Doug på treningsstudio: "Yeah I would, but I´m still working on the before picture" Lenke til kommentar
Fredrik. Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Husk også på at jeg bare er 160, da. Tror ingen oppfatter meg som stor på noen måte: Og husk på at jeg er smal: en 65F (må faktisk opp i G nå, kom jeg på, ut fra siste bh-prøving i forrige uke) tilsvarer 80C i cupen. Å fyttipokkern for noen pupper, jente! Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Haha, minner meg om en King of Queens episode, hvor Deacon prøver å få med Doug på treningsstudio: "Yeah I would, but I´m still working on the before picture" Fantastisk genial kommentar, har dratt den opp flere ganger selv! noe slikt kunne jeg tenkt meg å bli (litt mindre markerte pupper Ellers synes jeg at denne kroppen var ganske bra Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 (endret) henne nederrste hadde alt for store pupper som var formet utrolig dårlig + for mye magemuskler, puppa ser ut som dem er bare limt på konklusjon: overhode ikke en perfekt ropp Endret 8. desember 2009 av Estella! Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Puppene er nok ikke helt ekte, men synes ikke det var noe ekstremt unaturlig store. Synes ikke magen ser for trent ut.. Dette her er damer med for mye mage/for lite fett (valgte å ikke ta med ekstremtilfeller...) http://www.blackfitnessblog.com/wp-content.../2009/04/12.bmp Fant forresten denne dama, slank og pen dame Lenke til kommentar
MissK Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Enig i at puppene til henne litt over så limt ut på, men synes magen hennes var fin jeg ^^ Men alt for brun.. Dama over med vektene så dritbra ut! Og han mannen så veldig bra ut ^^ Jeg elsker markerte brystmuskler, rett etter bred rygg. Er puppene hans større enn mine så er jeg fornøyd Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Tror ikke hu er så veldig brun, er bare olje og lyset som gjør at det ser slik ut.. Større enn dine pupper er da ikke vanskelig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå