Gå til innhold

Perfekt kropp eller?

Pinup

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Litt mindre fotoshoot-aktig bilde:

briannafrost_handbra2.jpg

og et fra jobben hennes :)

briannast.jpg

Hmm.. det første bilde fynka dårlig! :(

Menne,

Litt photoshoot, men ikke fult så unaturlig

brianna-frost-header.jpg

ellers har vi en tråd med flere bilder på internett :)

Link

Endret av bIsk0p
Lenke til kommentar
Hanna Montanaaaa

Edit: Jeg syns MissK har veldig fin kropp. I allefall ut i fra bloggen sin

Oi! Tusen takk! :)

Og veldig pen kropp du har Cricket. Du ser utrolig bra ut, hadde aldri trodd du var så lav om du ikke hadde sagt det. :)

Kalinken: Haha, nå trodde jeg først at det skulle være en eller annen spinkel jente med store pupper. For proporsjonerte pupper her er ofte synonymt med enorme pupper virker det som :p Men hun hadde veldig brede hofter, så de passet til. Tror hun har litt større rumpe enn hva jeg synes er pent da men.

Lenke til kommentar
Og veldig pen kropp du har Cricket. Du ser utrolig bra ut, hadde aldri trodd du var så lav om du ikke hadde sagt det. :)

Hehehe, takk :p

De to siste her har "feil" pupper. Silikonen gjør at kløfta blir skikkelig rar, noe jeg synes er lite pent. Brianna er i tillegg for tynn etter min mening (hun ser jo ikke noe god ut å ta på?), og hudfargen gjør at hun ser skitten ut (orangebrun?).

Lenke til kommentar

Kan være enig i at Brianna er for tynn og ansiktet er lite pent (jepp, jeg sa det. Skyt meg...) Fargen er litt merkelig, men hu ser bedre ut på cam :whistle:

Om asiateren (?) over så ser jeg ikke så mye fælt egentlig.. Skulle gjerne sett et rett opp og ned bilde av henne..

Lenke til kommentar

Wow, som trådstarter er jeg riktig fornøyd med hvordan tråden har utviklet seg. Fikk høre at det var litt problemer med ansikt/kropp, men det er rettet opp nå.

Slenger inn et bilde av Giselle her, står fortsatt for at hun er perfekt.

giselle.jpg

Trener og slanker meg nå faktisk, gått ned 10 kg og skal ned mer. Jeg kan love på tro og ære at det skal komme inn et bilde av kroppen min når jeg er fornøyd, sannsynligvis til sommeren. Jeg sier ikke at den er som Giselle, men er forskjell på hva jeg synes er perfekt for meg selv og for andre, om dere skjønner?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...