MrLuni Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Oppbrukt? Viste ikke at den var brukt heller jeg Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Oppbrukt? Viste ikke at den var brukt heller jeg som jente hører man den hver gang man er på en chattekanal Lenke til kommentar
Travellingman Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Her er vel alle dere smågutters våte drøm Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Nei nei nei Cricket. 80C=75D og 80B=75C, altså i cupen. Det sa de jeg målte meg hos. 75C er ganske gjennomsnittelig ja, men nå handler det jo om å fylle ut cupen også. Et eksempel: På begge bildene har jeg på meg en C-cup. Men nå henger jo en god del pupp under bh på det første bildet da, jeg hadde jo heeelt feil str. På det øverste bildet var målet 75 E/F mens det under er 75B/C. Jeg syns det ble mye finere etter operasjonen og etter min mening er B cup veldig fint på jenter, om den er fylt ut da. Liten C. Hvis man har mye større pupper enn det kan det bli veldig feilproporsjonert. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Va det du som hadde før/etter tråd om den typen operasjon? Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Nei nei nei Cricket. 80C=75D og 80B=75C, altså i cupen. Det sa de jeg målte meg hos. Jeg sa ikke feil. 75C = 70D 75C = 80B Ett hakk opp rundt krever ett hakk ned i cupen. Ett hakk ned rundt krever ett hakk opp i cupen. Så det stemmer både det du sier, og det jeg sier. Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Gutter kan ikke uttale seg angående pupper fordi dere har virkelig ikke peiling. Haha, kan uttale seg selv om man gir beng i tall og bokstaver osv. når det gjelder størrelsen. Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Jeg kan uttale meg fint Puppene må passe til kroppen Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Va det du som hadde før/etter tråd om den typen operasjon? Jepp. Det stemmer. Lenke til kommentar
redmix80 Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 alt over ei handfull er bortkasta (glad jeg har store hender) Lenke til kommentar
TurboSurfing Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Får vel høre mye dritt nå, men jeg skammer meg ikke over denne kroppen, i alle fall. Absolutt ikke noe å skamme seg over der! Jeg er litt sent ute ser jeg men Du kan jo slenge ut flere hvis du har. Synes det bildet passet bra inn i tråden i allefall Er det typen på det andre bildet? Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Får vel høre mye dritt nå, men jeg skammer meg ikke over denne kroppen, i alle fall. Absolutt ikke noe å skamme seg over der! Jeg er litt sent ute ser jeg men Du kan jo slenge ut flere hvis du har. Synes det bildet passet bra inn i tråden i allefall Er det typen på det andre bildet? Hehe, jeg har ikke akkurat haugevis av bikinibilder av meg selv, nei, men er veldig hyggelig at du synes det passet inn:) Er eksen. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 (endret) Her er vel alle dere smågutters våte drøm http://www.newstoob.com/media/images/2009/...i-miami-030.jpg Not really Ihvertfall ikke for min del Hun er helt grei, men skiller seg ikke ut Bilete fjerna frå sitat.-ttt Endret 6. desember 2009 av ttt Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 (endret) Her er vel alle dere smågutters våte drøm http://www.newstoob.com/media/images/2009/...i-miami-030.jpg Not really Ihvertfall ikke for min del Hun er helt grei, men skiller seg ikke ut Jeg synes latteren og ansiktet skiller seg ut, hun er rar x) Bilete fjerna frå sitat.-ttt Endret 6. desember 2009 av ttt Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Denne tråden handler framleis om perfekt kropp. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Helt grei utifra bildet. Men hvem er det? Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 (endret) Hanna Montanaaaa Edit: Jeg syns MissK har veldig fin kropp. I allefall ut i fra bloggen sin Endret 6. desember 2009 av Nymph Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Helt grei utifra bildet. Men hvem er det? Miley Cyrus (Hannah Montana). Jeg synes hun er ganske slapp i fisken.. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Er eksen. Og der steig interessen 100% fra forumgutta Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Denne tråden handler framleis om perfekt kropp. Hadde du ikke sagt opp jobben kunne du gjort noe med det vettu For min del så mener jeg Brianna Frost har den perfekte kroppen, ho er seriøst perfekt HELE veien, fra topp til tå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå