timini Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Tipper mange av jentene liker han her. Selv ønsker jeg meg litt mer muskler. Med mindre magemuskler,eller mer som litt mindre muskler generelt, og litt ekstra fett jevnt spredd utover ville kroppen vært perfekt. Jeg liker størrelsen på armene men de er for muskuløse. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Blake (i midten) er heller ikke så verst. Synes dama til høyre lignet fælt på shakira Lenke til kommentar
Camper_killer Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Jeg liker størrelsen på armene men de er for muskuløse. Han der har faktisk pinglearmer, trolig rundt 33-34, ser muligens litt større ut fordi han er så tynn >.> Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Eneste jeg klarer å fokusere på når jeg ser han der er den stygge tatoveringen. =/ Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Det er framleis snakk om personlege preferanser, ikkje kven som får størst armer på treningssenteret... Lenke til kommentar
AzureDragon Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 (endret) Med mindre magemuskler,eller mer som litt mindre muskler generelt, og litt ekstra fett jevnt spredd utover ville kroppen vært perfekt. Jeg liker størrelsen på armene men de er for muskuløse. Husk på at han her strammer magen og sikkert mer til. Velvel...jeg synes også han er litt for tynn. Noe aka dette vil jeg heller få meg: bra han her. Litt bleik her men. Perfect ass Min fremtidige dame ser slik ut bakfra folkens Endret 14. mai 2008 av AzureDragon Lenke til kommentar
Gjest Medlem-148998 Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Spagetthi-armer jo... Det er litt å ta i. Han har jo helt normale armer, de er ikke så veldig tynne i forhold til vanlige voksne menn. Lenke til kommentar
Maren-mor Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 (endret) Perfect ass Min fremtidige dame ser slik ut bakfra folkens Nice one, sånn skulle jeg ønske jeg så ut også! Endret 16. mai 2008 av Loveboat Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Er enig, den rumpa der er perfekt. Lenke til kommentar
Maren-mor Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Etter min mening er dette to nokså perfekte kvinnekropper (selv om bildene sannsynligvis er endel redigert) Skulle gjort mye for å se sånn ut Lenke til kommentar
yokomoko Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Ja, Elsiha Cuthbert er hot! Denne damen fant jeg dagens dagbald på nettet, og er fra Australia, om ikke perfekt var hun hvertfall utrolig lekker Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Litt for rund etter min smak. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Litt for rund etter min smak. amen. Lenke til kommentar
Tirumtei Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 ammepupper og veldig store overarmer! Men joda, langt fra det værste jeg har sett idag. Lenke til kommentar
skroppen Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Ååh gud for en vakker kvinnekropp!! Denne kroppen skulle jeg gjerne hatt, helt perfekt feminin i mine øyner. Frodige former, men verken feit eller lubben. Drømme seg bort om å ha en slik vakker kropp Lenke til kommentar
Maren-mor Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 (endret) Vil si at hun på bildet over nesten er i kategorien små-lubben i mine øyne.. men var ikke noe galt med den kroppen, kvinner som ser sånn ut burde være stolte. Personlig misunner jeg kroppen til Jessica Biel (er vel ikke alene om det tror jeg). Er dessverre et godt stykke igjen før jeg ser slik ut :/ Endret 9. juni 2008 av Loveboat Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Hver sin smak. Jeg liker de som er tynne, men som har pupper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå