SuKa Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Du skal ikke skamme deg over den kroppen heller! Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 (endret) Jøss, ble imponert der. Du Cricket, er et et bra eksempel på hvordan en jentekropp skal vare Endret 6. desember 2009 av [email protected] Lenke til kommentar
Carpe Dam Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Det der var slett ikke ille. Ser til og med ut som du trener styrke. Eneste som skal skamme seg er fotografen. Kutte bilde i ledd er tabbe. Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 (endret) Du skal ikke skamme deg over den kroppen heller! Jøss, ble imponert der. Du Cricket, er et et bra eksempel på hvordan en jentekropp skal vare Veldig hyggelig å lese Muntrer meg litt opp etter en forjævlig natt med mer enn tolv timer kvalme og spying Edit: SiegHallo: Jeg har trent styrke så lenge jeg kan huske. Ikke noe hardcore greier for å bli stor eller veldig definert, men jeg liker å bruke kroppen min, og å føle at jeg kan jobbe hardt. Edit2: Bildet er forresten tatt under en nattbading, så det var veldig full fart, og ikke om å gjøre å se bra ut, bare dokumentere at vi gjorde det. Endret 6. desember 2009 av cricket Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Har flere ganger fått høre at jeg har den perfekte kvinnekroppen, men nå for tiden er jeg ikke enig i det, i alle fall. Det bør kunnegjettes hva min mening om slike påstander er.... Back it up =P Ufattelig teit positur, men dette bildet brukte jeg på bloggen min for en stund tilbake, så det tåler jeg å legge ut. Er også dumt at føttene er kutta av, men det er ikke noe å gjøre med det. Får vel høre mye dritt nå, men jeg skammer meg ikke over denne kroppen, i alle fall. pen du er natulig pen. liker at kvinner ikke ser ut som beinrangler men har litt muskler Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Er hyllene ekte vare eller? Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 (endret) Sikkert fra Ikea.. (kødd) Endret 6. desember 2009 av [email protected] Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 pent, må bare bli med på et par turen til Mc'eren så blir det bra. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 ser da ekte ut Bra kropp på deg ja! Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Er ekte, ja. 100% naturlig, heter det vel Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Not bad cricket! Du er en enda bedre versjon av x'en min. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Det er farlig å kritisere kvinnekroppen, men siden dette er mer mine egne preferanser, og ikke allmenheten, lar jeg det gå: Du har for spinkle hofter, for store muskler, og for lite fett på kroppen. Slutt å tren, så kanskje puppene dine vokser litt også. Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Jeg har trent styrke så lenge jeg kan huske. Ikke noe hardcore greier for å bli stor eller veldig definert.. Nei, ikke gjør det heller Off topic: Link til bloggen? Lenke til kommentar
reichspöbel Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 pen du er natulig pen. liker at kvinner ikke ser ut som beinrangler men har litt muskler Muskler på jenter og naturlig skurrer litt for meg, og jeg synes da også det her var litt for muskuløst, uten at jeg hadde løpt min vei av den grunn Muskler, høyde og bredde er alle faktorer som når det blir for mye i mine øyne fremgår som lite feminint og skikkelig turn-off. En tommelfingerregel er at grensen går om jenta er høyere, bredere eller mer muskuløs enn meg. Stort sett er ikke det noe problem, heldigvis Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Det er farlig å kritisere kvinnekroppen, men siden dette er mer mine egne preferanser, og ikke allmenheten, lar jeg det gå: Du har for spinkle hofter, for store muskler, og for lite fett på kroppen. Slutt å tren, så kanskje puppene dine vokser litt også. Hahaha, tror ikke jeg vil ha noe større en F-cup, kjære deg. Hoftene mine er en smule bredere enn det kan se ut som på bildet, men jeg synes ikke at jeg har for lite fett på kroppen. Jeg har trent styrke så lenge jeg kan huske. Ikke noe hardcore greier for å bli stor eller veldig definert.. Nei, ikke gjør det heller Off topic: Link til bloggen? Bloggen er ute av drift nå, så det er litt poengløst å legge ut linken.. Ellers må jeg si takk en gang til for kommentarene:) Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Jeg liker dem store. De ser ikke ut som F-er på det bildene, men det må jeg skylde på BHen. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Etter min type jenter, så er du perfekt som du er. Da er jeg en av dei som mener at styrke er bra for all kropp.. Bttw.. Jeg har ofte møtt jenter som tror dem blir "store" bare dem er innom styrketrening en gang iblandt. Skjønner ikke hvor dem har det ifra? Gir jo kroppen bedre holdning og "friskhet" spør du meg.. Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Enig med luni, jeg. Det bildet var kjempefint og puppene så kjempebra ut. Hva resten av kroppen angår så den sprek ut. Det var behagelig å se på. Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 um hvis det er F cup så er jeg Bin laden... Kanskje det er bikinien som gjør det, men det ser ut som en C cup. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå