Lenne Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Ser mer på kroppens helhelt, jeg. Det finnes mye flott i begge kategoriene. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 McBitch: Fordi du sa det i skotråden og jeg husker det fordi det er så sykt svært. Skjønner ikke hvordan du i det hele tatt finner sko Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 (endret) Husk: Det er med mennesker som med hunder; de minste er de mest hissige! Det værste er at det ikke er så langt unna min erfaring (selvfølgelig er det unntak). Dog er også erfaringen min med høye at de leker overlegne bare fordi de er høye, så den der går kanskje begge veier om man skal generalisere. Endret 6. desember 2009 av Flimzes Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Lave jenter har som oftest bedre rumpe! Er selv sammen med en 160 cm bubblebutt bærer! Lenke til kommentar
Professional Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Når vi snakker om høge damer og menn. naaasteh Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Det nok desverre en "hun" som er høy, dessuten er dama veldig lav noe som gjør "henne" enda større Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 McBitch: Fordi du sa det i skotråden og jeg husker det fordi det er så sykt svært. Skjønner ikke hvordan du i det hele tatt finner sko Haha, du plukket opp det altså Nei, ebay er min venn Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Det der bildet må da være manipulert? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Nei. Dama er godt over 2 meter høy. Verdens høyeste proffesjonelle modell, om jeg ikke tar feil. Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 ...og når hu andre har blitt målt til 154 på høyhelte sko så er nok ikke bildet manipulert! Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 (endret) Fyfaan... Tenk å ha hun høye mirakle der i senga da? Senga mi er sikkert ikke lang nokk heller GOGO lowgirls! Endret 6. desember 2009 av luni Lenke til kommentar
MissK Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Pleier dama å ligge strak ut i sengen din luni? For et kjedelig sexliv du må ha Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Den var litt burn Får henvise henne til gulvet når hun vil sove Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Jeg er 160, og har bare vært sammen med gutter mellom 187 og 195. Noen ganger ser det jo rart ut, men som regel er det ikke noe problem, for jeg ser rimelig voksen ut (store pupper og går forholdsvis voksent kledd for det meste) selv om jeg er lav. Har heller ikke det "liten og nusselig"-stempelet som mange lave jenter får. Har flere ganger fått høre at jeg har den perfekte kvinnekroppen, men nå for tiden er jeg ikke enig i det, i alle fall. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 (endret) Hørest ut som min type kvinne Edit: Skifta avatar. DoH! Mail måtte så klarte poppe opp når jeg skulle skifte litt på namnet... Er det ikke rå å fixe det etter så og så lang tid? Endret 6. desember 2009 av [email protected] Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Nei. Dama er godt over 2 meter høy. Verdens høyeste proffesjonelle modell, om jeg ikke tar feil. ...og når hu andre har blitt målt til 154 på høyhelte sko så er nok ikke bildet manipulert! Begge var uansett ekstremt pene! Lenke til kommentar
Carpe Dam Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Har flere ganger fått høre at jeg har den perfekte kvinnekroppen, men nå for tiden er jeg ikke enig i det, i alle fall. Det bør kunnegjettes hva min mening om slike påstander er.... Back it up =P Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 (endret) (...) Begge var uansett ekstremt pene! Tuller du? Hun høye ser ut som en mann i trynet. Hadde det ikke vært så lite bekledning hadde jeg automatisk ropt "transe". Endret 6. desember 2009 av Skurupu Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Har flere ganger fått høre at jeg har den perfekte kvinnekroppen, men nå for tiden er jeg ikke enig i det, i alle fall. Det bør kunnegjettes hva min mening om slike påstander er.... Back it up =P Ufattelig teit positur, men dette bildet brukte jeg på bloggen min for en stund tilbake, så det tåler jeg å legge ut. Er også dumt at føttene er kutta av, men det er ikke noe å gjøre med det. Får vel høre mye dritt nå, men jeg skammer meg ikke over denne kroppen, i alle fall. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå